1. Battlefront 2 2005 zonder disc

Battlefront 2 2005 zonder disc

Hoi, Ik heb zojuist mijn oude battlefront 2 uit 2005 teruggevonden, maar heb een pc zonder cd-speler. Ik heb via een externe laptop de installatiefiles op een usb-stick gezet en deze geinstalleerd op mijn pc. Nu kan ik de game wel launchen, maar als ik in de launcher op "Start Game" klik, dan staat er "Please insert DVD 1"

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!

Alvast bedankt!

Sammie Kool
  • Je kan een no cd patch downloaden van bijvoorbeeld https://www.gamecopyworld.com/games/pc_sw_battlefront_2.shtml
    Met star wars heb ik het zelf nig nooit gedaan maar wel met wat andere games en daar werkte het. Je hoeft alleen maar het bestand waarmee je het spel afspeelt te vervangen door het bestand wat je download.
  • Ik zal het is proberen

Edit: Chrome en mijn pc zeggen allebei dat het een virus is
  • @SammieKool hmmm vroeger nooit last van gehad🤔 vaag.
  • @ert64 Misschien een andere site?
  • @SammieKool Dat zou best kunnen er zijn natuurlijk meerdere van zulke sites het is alleen lang geleden dat ik voor het laatst zo’n patch heb gebruikt dus geen idee welke er gied is. Die site stind biven op google dus dan zou je tich denken dat due gied zou zijn.
  • @ert64 Ja eigenlijk wel…

Ik zal is wat andere sites proberen
  • @SammieKool Niks gevonden dat werkt
  • Gamecopyworld heb ik vroeger ook veel gebruikt. Die was altijd prima te vertrouwen. Als het mijn pc was zou ik het gewoon proberen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord