1. bench 3d 2005 foutje

Re: bench 3d 2005 foutje

okey ik dahct al want die beelden zijn egt gewoon mega mooi vind ik.. als ze zo'n beest in een spel doen moet iedereen een nieuwe pc :P
  • okey ik dahct al want die beelden zijn egt gewoon mega mooi vind ik.. als ze zo'n beest in een spel doen moet iedereen een nieuwe pc :P
  • Inderdaad. Grafisch is 3Dmark superieur. Op hoog moet het inderdaad gaan haperen, tenzij je een NASA computer thuis hebt staan.

Rickieboy; Heb je DirectX 9.0c wel geinstalleerd? Welke grafische kaart heb je er uberhaubt in zitten, want het verbaast me niets als je met een GeForce 2 de tests niet kan doen.
  • Nee,, bij heel veel mensen hapert et dan als het goed is,, want 3dmark05 laat gfx zien die je pas over 2 jaar in games ziet,, dus over 2 jaar is je pc verouderd en moet je een nieweu kopen ofzo ;)
  • ik heb ook een vraagje.. ik heb deze specs:

Amd 64 3000
    1024 mb ram (2x 512 mb drr400)
    XFX 6800 GT 256 mb ram

alleen als ik alles hoog zet hapert die met de test heel erg
    ligt dit ana de processor?
  • beewtje jammer natuurlijk maar ja doe je niks aan
  • Volgens mij ondersteunt jou videokaart de pixelshaders niet (volgens mij wordt versie 2.0 of groter vereist en aangezien jou videokaart (ti 4800) 3 generaties achterloopt denk ik dat je je vidkaart neit kan benchen met 3dmark05 ,, je zou dan maar 3dmark03 moeten gebruiken ;)

(ik zoek wel ff op of de ti4800 pixelshader 2.0 ondersteunt)

EDIT:

Minimum System Recommendations

DirectX 9 compatible graphics adapter with support for Pixel Shader 2.0 or later, and graphics memory of 128 MB or above.
    Intel® or AMD® compatible processor running on 2 GHz or above.
    512 MB system memory or more.
    1.5 GB of free hard disk space.
    Windows 2000 or XP operating system with the latest Service Packs and updates installed.
    DirectX 9.0c runtime installed (download) with the latest updates.
    Microsoft Internet Explorer 6 installed, for some 3DMark functionality (download).
    Microsoft Excel 2000, 2003 or XP, for some 3DMark functionality.
    Microsoft DirectX 9 Summer Update 2004 System Development Kit is required to run the image quality test using the reference rasterizer.

Jou videokaart ondersteunt alleen DirectX 8.x en heeft geen ondersteuning voor pixelshader 2.0 dus je kan em niet draaien want je voldoet niet aan de specs ;)

Je videokaart staat ook niet bij videokaarten die 3dmark05 aankunnen:
    http://discuss.futuremark.com/forum/sho ... er=4426993
  • ik weet niet precies maar probeer is dirextx te updaten / videokaart drivers
  • hallo ik heb benchmark 3d 2005 gedownd en geinstalt en al dus ik start em op doet ie helemaal perfect ik stel me instellingen in en wil de banchmark runnen maar ik krijg steeds deze fout>>>

http://img375.imageshack.us/my.php?image=foutje6kw.png

weten jullie mischen hoe ik dit kan verhelpen?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren