1. Beoordeel de E3 2012 persconferenties

Re: Beoordeel de E3 2012 persconferenties

Microsoft 7/10
EA 5/10
Ubisoft 9/10
Sony 7/10
Nintendo 7/10

Hopen maar dat die 3DS showcase wat te beiden heeft, maar ik blijf er zeer waarschijnlijk niet voor op.
  • Microsoft 7/10
    EA 5/10
    Ubisoft 9/10
    Sony 7/10
    Nintendo 7/10

Hopen maar dat die 3DS showcase wat te beiden heeft, maar ik blijf er zeer waarschijnlijk niet voor op.
  • Microsoft: 5
    Wel veel leuke games gezien maar merendeel was multiplatform, voor de rest ook geen enkele verrassing.

Sony: 6+
    Presentatie was kut, maar de games die ze lieten zien waren dan wel weer geweldig. Met name The Last of Us en Beyond waren indrukwekkend.

Nintendo: 3
    1 woord: Beschamend.
    Geen nieuwe IP's, geen release date, geen prijs en …. Nintendoland!

EA: 5+
    Paar leuke games gezien, waaronder MoH en de nieuwe Sim City. Voor de rest niks nieuws.

Ubisoft: 8+
    Ik had een schijt hekel aan dat franse bedrijf maar wat hebben ze me verrast. Zat een rap tempo in met als hoogte punten Watch Dogs en Assassins Creed 3.

1. Ubisoft
    2. Sony
    3. EA
    4. Microsoft
    5. Nintendo

Zeer teleurgesteld over deze E3. Enkele echte hoogtepunten zijn Assassins Creed 3 en The Last of Us, maar zeer weinig verassingen.

Kijk uit naar de E3 van volgend jaar, verwacht dan sowieso de PS4, aangezien Sony perse eerder een console op de markt wil brengen als MS. En misschien komt Microsoft ook wel met een nieuwe console.
  • Ubisoft 7/10
    Sony, EA en Nintendo 5/10
    MS 4/10
  • - Microsoft - 7/10
    - Sony - 8/10
    - Nintendo - 6/10
    - EA - niet gezien
    - Ubisoft - niet gezien, wel watchdogs, die gameplay vid geef ik 9/10
  • 3 - Microsoft
    3 - Sony
    6 - Nintendo
    5 - EA
    8 - Ubisoft

Nogal shitty E3, eigenlijk.
  • 6.5- Microsoft
    6.4- Sony
    1- Nintendo
    6.5- EA
    9.5- Ubisoft
  • - Microsoft
    1/10
    - Sony
    1/10
    - Nintendo
    1/10
    - EA
    1/10
    - Ubisoft
    1/10

3ds conference place to be.
  • 1/10
    3/10
    2/10
    2/10
    3/10

would not bang
  • - Microsoft
    0/10

- Sony
    7.5/10

- Nintendo
    1/10

- EA
    5/10

- Ubisoft
    8/10
  • Wonderbook is niet move.
    Ze droppen iets en gaan weer een volgende gimmick verder.
    Wonderbook is move only dus weldegelijk een toepassing ervan.
    Ik heb geen move gezien alleen die domme eyetoy en dualshocks…
  • Microsoft 6
    Sony 6
    Nintendo 10

eensch
  • Hadden we anders moeten verwachten :lol:
  • Geen nieuwe games, niks boeiends…
    Geen nieuwe games is een slecht iets..? Ik had liever ook nieuwe Zelda game of iets dergelijks gezien, maar als die pas volgend jaar aangekondig wordt hoor je mij niet klagen, Spirit Tracks vond ik echt niks aan op een gegeven moment. Plus het waren alleen maar goede games en geen bullshit, ik zie niet wat daar mis mee was. Samen met Ubisoft de beste conferentie van dit jaar.
  • Steek het ding in het vervolg dan gewoon terug in zijn doosje. Tot de PS4 uit is blijven er mogelijk interessante games op uitkomen.
  • Mja, ding stond hier gewoon stof te happen toen ik klaar was met UC2, Heavy Rain en Valkyria. Ik speelde 95% van de tijd op 360 en Wii en ik had een standalone BRspeler gekocht. Maar goed, die nieuwe kleuren staan gepland voor 'juni'. Geen exacte datum en er ligt nog niks in de winkels… Nog ff geduld dus…
  • Ik vind consoles verkopen niet slim. Zeker geen sony console aangezien die nog meestal nog wel wat in the run hebben.

Had ik mijn x360 verkocht kon ik nu geen bastion spelen zonder opnieuw neer te dokken.
  • Ik verkoop mn 360 niet hoor. Daar hb ik nog teveel ongespeeld voor liggen (Catherine en Shadows of the Damned o.a.), maar ik zie gewoon nauwelijks boeiende games die ik in de toekomst zou willen halen…
  • Microsoft 6
    Sony 6
    Nintendo -10
  • - Microsoft
    0/10

- Sony
    6/10

- Nintendo
    1/10

- EA
    4/10

- Ubisoft
    7/10
  • - Microsoft - 3,5
    - Sony - 5
    - Nintendo - 6 (puur en alleen op basis van Pikmin)
    - EA - 6
    - Ubisoft - 7

Het is toch een ramp als Ubisoft de beste presentatie heeft…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren