1. Beste Playstation 3-games 2010

Re: Beste Playstation 3-games 2010

Vind JC2 de beste free-roamer op het moment enorm grote speelopp. dat je voorgeschoteld krijgt in combinatie met de grapple hook elke uur dat ik speel ontdek ik nog steeds toffere en creatievere dingen om uit te proberen
  • Vind JC2 de beste free-roamer op het moment enorm grote speelopp. dat je voorgeschoteld krijgt in combinatie met de grapple hook elke uur dat ik speel ontdek ik nog steeds toffere en creatievere dingen om uit te proberen
  • Er is een verschil met een game die een jaar ervoor uitkwam dan een game die nooit op een playstation is uitgekomen

Beste Playstation 3-games 2010
  • Heb maar een stuk of 2 games die in 2010 uitkwamen niet iedereen heeft genooeg geld om steeds de nieuwste games te kunnen kopen
  • Ik snap echt niet hoe mensen GTA in hun lijsten hebben staan..

GTA is een slappe port op de PS3..

het kan toch zijn dat ik dat wel vind? :)

Ik heb me er erg mee vermaakt en vond t zeker geen slappe port!

dit is een topic waarin je je persoonlijke must haves aangeeft van afgelopen jaar.

Ik zie er ook games tussen staan die mij totaal niet interesseren, maar anderen wel.
  • Ik heb ze lang niet allemaal kunnen spelen. Heavy Rain bijvoorbeeld zou ik graag nog een keer willen aanschaffen. Mijn top 3 van dit jaar:

1:Bayonetta
    Deze game kwam in januari uit en is erg ondergewaardeerd naar mijn idee. De gameplay was zo lekker en de replay zo uitgebreid dat ik een uur of veertig heb staan rammen met Bayonetta. Deze game is naar mijn mening beter dan DMC4. De filmpjes zijn awesome, de gameplay vloeit lekker, de voice-acting is goed en het biedt ook nog eens allemaal bijzondere, originele settings en levels.

2: Red Dead Redemtion. Qua gameplay niet zo heel sterk, maar qua verhaal, sfeer en gevoel is het weer heerlijk genieten. John Marston is een onvergetelijke vette character met wie je meeleeft. Prachtig einde ook.

3: Darksiders Kwam ook in januari uit en is een heerlijke adventure game. Ik begon de game op het moeilijkste niveau en dat was lekker pittig. De puzzels en de dungeons staken zeer goed in elkaar. Ik had echt het gevoel een Zelda game te spelen op de PS3, wat natuurlijk een groot compliment is.

Ik herzie mijn mening :P
    Ik heb net dit weekend Heavy Rain gekocht en net uitgespeeld. Wat een ervaring was dat, zeg :). Vele mensen hebben hem in dit topic al genoemd, wat dit dus echt een grote titel van 2010 maakt. Ik schop Darksiders van de derde plek en leg Heavy Rain daar neer :)
    Topgame
  • 1. Heavy Rain
    Zonder twijfel de game die me dit jaar het meeste wist te grijpen op gebied van opgaan in een game. Zelden leef je zo mee met wat er gebeurd met de karakters in een game en ook de kennis dat je dood kan gaan zonder dat de game afloop is een extra motivatie om alles te geven om je karakters in leven te houden. Er is slechts één game dit jaar die dit nog beter deed, maar die is (nog) niet uit op de PS3…

2. Assasins Creed Brotherhood
    Ik dacht echt dat deze games niks nieuws zou gaan brengen zo kort na deel 2, zat ik daar ff mooi naast. Unieke multiplayer en je Assasins Guild inzetten maken de game nog beter. Hoewel ik 1 jaar na deel 2 wel te snel vind, toch een goede nummer 2. Maar dat zegt ook wat over 2010 en de PS3, het was wat karig dit jaar.

3. Enslaved
    Een prachtig avontuur dat me helemaal heeft weggeblazen op gebied van presentatie en verhaal. En onverwacht, na Heavenly Sword een fikse tegenvaller gevonden te hebben.

En ik heb ook nog een grootste teleurstelling 2010:
    -Final Fantasy XIII

wut, ten eerste is GTA niet uit 2010 en ten tweede hoezo slappe port?

edit: oh dat psp spel dus :roll:
  • Er is een verschil met een game die een jaar ervoor uitkwam dan een game die nooit op een playstation is uitgekomen
  • Beste game die ik (dit jaar) gespeeld heb, is Heavy Rain geweest. De enige game sinds tijden die ik gewoon in een weekend heb uitgespeeld, ik moest weten hoe het af zou lopen. Verhaal was briljant, ook goed in beeld gebracht en (voor mij) totaal vernieuwende gameplay.

Uncharted 2 (eind 2009) mag ook nog wel even genoemd worden. Samen met Heavy Rain de beste game(s) die ik sinds jaren gespeeld heb.

Black Ops geniet ik ook wel redelijk van. Vind 'm niet super, maar gewoon vermakelijk zoals een CoD hoort te zijn.

Verder goed vermaakt met Red Dead Redemption (Xbox, dat wel), Gran Turismo 5 heb ik nog niet veel kunnen spelen, bijna geen tijd meer tegenwoordig..

• Kwam Demon's Souls in 2010 uit, ja toch?

1) Demon's Souls.
    2) Heavy Rain
    3) ….

Zijn eigenlijk maar twee games die echt indruk op mij hebben weten te maken dit jaar :|

Yep Demon's Souls kwam dit jaar uit
  • 1. MLB 10 The Show
    2. Red Dead Redemption
    3. GTA Liberty City Stories
    4. Yakuza 3
  • 2010 was dan ook een matig jaar in mijn optiek….
  • Kwam Demon's Souls in 2010 uit, ja toch?

1) Demon's Souls.
    2) Heavy Rain
    3) ….

Zijn eigenlijk maar twee games die echt indruk op mij hebben weten te maken dit jaar :|
  • * Gran Turismo 5

* Heavy Rain

Ik denk dat beiden voor zich spreken :)
  • Ik weet al wat de beste games van 2011 worden,

- Killzone 3 Niet mee eens
    - Little Big Planet 2 Niet mee eens
    - Uncharted 3 Eens
    - Resistance 3 Helemaal niet mee eens, wat een kut serie vind ik.
    ^_^
    My opinion.
  • 1. God of War 3
    2. Assassin's Creed: Brotherhood
    3. Heavy Rain
  • Ik weet al wat de beste games van 2011 worden,

- Killzone 3
    - Little Big Planet 2
    - Uncharted 3
    - Resistance 3

^_^
  • Fixed.
  • Yakuza 3 - Eindelijk weer eens een game met een typische japanse sfeer. Zelfs met heerlijke japanse voice acting. Het battle systeem wordt na verloop wat saai, maar het verhaal, de sfeer en alle dingen die je kunt doen in de steden/dorpen waar je komt zijn awesome
    Oja! Die was ik al helemaal vergeten. Naast The Saboteur en NieR is Yakuza 3 ook een van mijn favorieten van afgelopen jaar.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren