1. Beste uitgever van 2005

Re: Beste uitgever van 2005

Ik vind EA vanwege de vele releases dit jaar en de dikke line-up. Zie maar eens naar BF2, HL2(xbox), NFS:MW en nog veel meer.
  • Ik vind EA vanwege de vele releases dit jaar en de dikke line-up. Zie maar eens naar BF2, HL2(xbox), NFS:MW en nog veel meer.
  • Wat maakt een uitgever goed? Wanneer hij/zij goed de spellen uitgeeft? Vind het nogal een rare vraag. Weet ik veel of de distributie en verkopen goed gaan.

Denk dat je dan ook naar bugs en support etc moet kijken. De uitgever is verantwoordelijk voor een degelijk product. Daarom vind ik ook dat EA totaal niet nummer 1 is aangezien er altijd wel wat loos is met wat ze op de markt brengen.
  • Ik vind het helemaal niet interessant om te kijken naar de beste uitgever, developers daarentegen wel.

Dan kun je zeggen "wat doe je dan in dit topic?!"

Sja…
  • Je noemt argumenten als service en voldoende exemplaren in de schappen.
    Hierbij blinkt EA toch wel uit, ze weten altijd wel de aandacht op hun games te vestigen ook.
    Imo is EA de enige uitgever die reclame maken met de volle potentie gebruikt.

Mja, dit vooral omdat EA over een grote geldkluis beschikt hé. Ik vind Ubisoft de beste uitgever + dat ze dan nog eens zelf spellen ontwikkelen, die allemaal van verdienstelijke kwaliteit zijn! (8+/10).

EA beschikt inderdaad over een goede service etc, maar EA brengt net iets teveel 'uitbreidingen op' uit. Kijk maar eens naar het aantal uitbreiding dat EA Sports per jaar uitbrengt. Dat het over Sport games gaan, kan er bij mij nog door, maar The Sims bv, ik vind het totaal nutteloos om, om de 6 maand een nieuwe Sims game uit te brengen. Het is al héél lang geleden dat ik nog eens een gloednieuwe game van EA heb gespeeld.

Maar ja, tegenwoordig spelen uitgevers op veilig…Naast Ubi vind ik Activision wel degelijke games uitbrengen. Zoals de topic-starter al aangaf is het bij hun gewoon: bek toe en games uitgeven. Alleen mochten ze wel een reactie nalaten over de staking van de Call of Duty 2 gamers. Maar dat is mijn menig. Ook Atari & Sega vind ik wel vrij goed. Atari heeft met Tycoon City weer 's een goed concept in handen en hopelijk werken ze het spel goed af. Sega is ook wel goed, maar dan vooral in toekomst gericht. Ze hebben verscheidene Next-Gen games achter de hand (zoals Full Auto). Bovendien hebben zijn ze ook nog de uitgever van Football Manager en dat zal hun zeker veel geld in het laadje brengen. Sega zal later - volgens mij - terug meespelen in de uitgevers wereld.
  • Ik heb niks met EA, ik heb er ook geen enkele game van geloof ik.
    Ubisoft

Je hebt Red Alert 2 en Battlefield 2 en ze zein beidde van EA dus je hebt wel games van hun
  • Tja, ligt eraan in wat voor opzicht. EA is natuurlijk #1 als het gaat om games verkopen maar voor kwaliteit zou ik Ubisoft op #1 zetten.
  • De beste uitgever is: Ubisoft.

Heeft gewoon de beste spellen uitgegeven, waaronder het fantastische spel: Prince Of Persia: Warrior Within….

2005…
  • Wat maakt een uitgever goed? Wanneer hij/zij goed de spellen uitgeeft? Vind het nogal een rare vraag. Weet ik veel of de distributie en verkopen goed gaan.

Denk dat je dan ook naar bugs en support etc moet kijken. De uitgever is verantwoordelijk voor een degelijk product. Daarom vind ik ook dat EA totaal niet nummer 1 is aangezien er altijd wel wat loos is met wat ze op de markt brengen.

zoals?
  • zonder twijfel EA! :-)
  • EA, je kan zeggen wat je wilt, maar ze maken aardige reclames, de lading is altijd groot genoeg (terwijl de shit altijd het best verkoopt al kijk ik naar de charts), enz.
    dus EA
  • Ik heb niks met EA, ik heb er ook geen enkele game van geloof ik.
    Ubisoft
  • EA, simple.
  • uuhm tja EA is de grootste en heeft alles mooi voor elkaar, en Activision had dit jaar ook een flink aantal vette games, hetzelfde voor Ubisoft en Konami.

Kan niet kiezen ;)
  • ik zeg UBISOFT de meister na EA!!
  • EA wat mij betreft. Ik ken geen betere uitgever…
  • Ook al hou ik niet zo van EA, ik moet zeggen dat ze toch de beste uitgever zijn.
    Veel spellen(vaak ook wel goed), veel filmlicenties(zijn wel slecht maar ze hebben ze toch)
    Altijd multiplatform(en dan ook echt multi op alle consoles) goeie service.

Dus EA beste uitgever 2005
  • Ubisoft had vorig jaar wat betere titels dan dit jaar dus mijn stem gaat i.p.v. Ubisoft dit jaar naar EA. EA blijft nog altijd lekker veel top games uitgeven :)
  • Mee eens. EA verzorgt haar games perfect.
    -Reclame
    -Altijd standies, goodies etc
    -Voor alle consoles
    -Mooi op tijd.
    -Groot aanbod dat in de omloop blijft.

Plus een lading bugs.
    Ik noem sequel na sequel geen groot aanbod maargoed.

Ik ga voor valve. Ze hebben dit jaar wel niks uitgegeven (behalve ragdoll kungfu dan) maar ze zorgen wel altijd voor echte kwaliteit en niet EA kwaliteit.
  • Mee eens. EA verzorgt haar games perfect.
    -Reclame
    -Altijd standies, goodies etc
    -Voor alle consoles
    -Mooi op tijd.
    -Groot aanbod dat in de omloop blijft.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren