1. Bewijs dat Killzone demo in-game is?

Re: Bewijs dat Killzone demo in-game is?

  • Jah dat interview met IGN, van e3. Laten we het er nou gewoon er niet meer over hebben het word een top game, geloof wat je wilt geloven. W8 lekker op de TGS en kijk dan praten we (waarschijnlijk) over gewonnen gameplay footage van de TGS.
  • Idd Zelda: Twilight Princess is ook nog lang niet uit dus die beelden zijn dan fake ofzo? NOT!

  • Ik denk dat ik bewijs heb dat de Killzone demo werkelijk in-game was. De cutscenes gebruiken dezelfde engine, maar alles is natuurlijk gescript. Waarschijnlijk is dit het openings level van het spel. Kijk maar naar Medal of Honor met D-Day. Al die explosies, vliegtuigen en dat in het water vallen is het 'in-game cutscene'. Of nog recenter: Brothers in Arms in dat vliegtuig. Als je echt kan spelen en de omgeving kan beïnvloeden gebeuren er dingen die in een CG nooit echt zal gebeuren. Kleine dingen die je FPS verbeteren of glitches. Download of stream de demo hier:


    http://media.ps3.ign.com/media/748/748475/vids_1.html

    Bestudeer aandachtig. Wat mij opviel en talloze andere mensen op andere sites was dit:

    [-1-] De twee dropships exploderen en zijn totaal verdwenen. Geen wrak, niets. Als het allemaal fake, Pre-Rendered, was dan zouden ze dat toch wel doen? Maar zoals in veel spellen, zelfs in de Next-Gen games, besparen ze de frames per second. Na al die mooie explosies verdwijnen de voertuigen, geen wrak zoals je verwacht in een CG filmpje.

    [-2-] De Helghast op de trap valt met zijn voet door de railing. Een schoonheidsfoutje wat een CG filmpje niet zal bevatten.

    [-3-] Het belangrijkste van allemaal! Je ziet een Helghast voertuig onder de brug verschijnen. Kijk naar de turret positie. Opeens verschijnt er een Helghast, net een soort pop-up. Vergelijkbaar met de Combine soldaten uit Half-Life 2 die uit de lucht vallen als je te snel een gebied betreedt. Pop-Ups in een Pre-Rendered filmpje? Lijkt me niet!

    Bovendien zijn er speciale technieken om 2D-beelden 3D te laten lijken. Zodat een systeem de beelden makkelijker kan produceren. De Unreal Engine 3 gebruikt dit ook.

    Dit is een filmpje van de Nvidia 7800GTX: Een kaart die ook in de PS3 gebruikt wordt. Maar dan in een verbeterde versie. Zeg maar gewoon twee keer zo goed ^_^'

    http://www.g4tv.com/mediaplayer/index.a ... o_key=9255

    Het Killzone filmpje kan wel degelijk in-game zijn. Als je aan Next-Gen denkt wat zie je dan precies? Precies, dit. Bovendien zei Jack Tretton, een zeer belangrijk persoon in Sony America dat het ook in-game was. Hij kwam overtuigend over. Kijk dit filmpje wat naast het Killzone filmpje staat.

    Je hebt er wel werk van gemaakt zeg! Ik denk ook wel dat het in game is…
    kan niet er is toch geen spel van dus is het niet in game!

    Dat is echtn waardeloze opmerking, waaar kijken gamers dan naaruit, screens van ingame. Dus als ik screens zie van een spel wat nog in ontwikkeling is dan zijn ze dus niet echt volgens The_shadow_555 :S

  • Ik denk dat ik bewijs heb dat de Killzone demo werkelijk in-game was. De cutscenes gebruiken dezelfde engine, maar alles is natuurlijk gescript. Waarschijnlijk is dit het openings level van het spel. Kijk maar naar Medal of Honor met D-Day. Al die explosies, vliegtuigen en dat in het water vallen is het 'in-game cutscene'. Of nog recenter: Brothers in Arms in dat vliegtuig. Als je echt kan spelen en de omgeving kan beïnvloeden gebeuren er dingen die in een CG nooit echt zal gebeuren. Kleine dingen die je FPS verbeteren of glitches. Download of stream de demo hier:


    http://media.ps3.ign.com/media/748/748475/vids_1.html

    Bestudeer aandachtig. Wat mij opviel en talloze andere mensen op andere sites was dit:

    [-1-] De twee dropships exploderen en zijn totaal verdwenen. Geen wrak, niets. Als het allemaal fake, Pre-Rendered, was dan zouden ze dat toch wel doen? Maar zoals in veel spellen, zelfs in de Next-Gen games, besparen ze de frames per second. Na al die mooie explosies verdwijnen de voertuigen, geen wrak zoals je verwacht in een CG filmpje.

    [-2-] De Helghast op de trap valt met zijn voet door de railing. Een schoonheidsfoutje wat een CG filmpje niet zal bevatten.

    [-3-] Het belangrijkste van allemaal! Je ziet een Helghast voertuig onder de brug verschijnen. Kijk naar de turret positie. Opeens verschijnt er een Helghast, net een soort pop-up. Vergelijkbaar met de Combine soldaten uit Half-Life 2 die uit de lucht vallen als je te snel een gebied betreedt. Pop-Ups in een Pre-Rendered filmpje? Lijkt me niet!

    Bovendien zijn er speciale technieken om 2D-beelden 3D te laten lijken. Zodat een systeem de beelden makkelijker kan produceren. De Unreal Engine 3 gebruikt dit ook.

    Dit is een filmpje van de Nvidia 7800GTX: Een kaart die ook in de PS3 gebruikt wordt. Maar dan in een verbeterde versie. Zeg maar gewoon twee keer zo goed ^_^'

    http://www.g4tv.com/mediaplayer/index.a ... o_key=9255

    Het Killzone filmpje kan wel degelijk in-game zijn. Als je aan Next-Gen denkt wat zie je dan precies? Precies, dit. Bovendien zei Jack Tretton, een zeer belangrijk persoon in Sony America dat het ook in-game was. Hij kwam overtuigend over. Kijk dit filmpje wat naast het Killzone filmpje staat.

    Je hebt er wel werk van gemaakt zeg! Ik denk ook wel dat het in game is…
    kan niet er is toch geen spel van dus is het niet in game!

  • Ik denk dat ik bewijs heb dat de Killzone demo werkelijk in-game was. De cutscenes gebruiken dezelfde engine, maar alles is natuurlijk gescript. Waarschijnlijk is dit het openings level van het spel. Kijk maar naar Medal of Honor met D-Day. Al die explosies, vliegtuigen en dat in het water vallen is het 'in-game cutscene'. Of nog recenter: Brothers in Arms in dat vliegtuig. Als je echt kan spelen en de omgeving kan beïnvloeden gebeuren er dingen die in een CG nooit echt zal gebeuren. Kleine dingen die je FPS verbeteren of glitches. Download of stream de demo hier:


    http://media.ps3.ign.com/media/748/748475/vids_1.html

    Bestudeer aandachtig. Wat mij opviel en talloze andere mensen op andere sites was dit:

    [-1-] De twee dropships exploderen en zijn totaal verdwenen. Geen wrak, niets. Als het allemaal fake, Pre-Rendered, was dan zouden ze dat toch wel doen? Maar zoals in veel spellen, zelfs in de Next-Gen games, besparen ze de frames per second. Na al die mooie explosies verdwijnen de voertuigen, geen wrak zoals je verwacht in een CG filmpje.

    [-2-] De Helghast op de trap valt met zijn voet door de railing. Een schoonheidsfoutje wat een CG filmpje niet zal bevatten.

    [-3-] Het belangrijkste van allemaal! Je ziet een Helghast voertuig onder de brug verschijnen. Kijk naar de turret positie. Opeens verschijnt er een Helghast, net een soort pop-up. Vergelijkbaar met de Combine soldaten uit Half-Life 2 die uit de lucht vallen als je te snel een gebied betreedt. Pop-Ups in een Pre-Rendered filmpje? Lijkt me niet!

    Bovendien zijn er speciale technieken om 2D-beelden 3D te laten lijken. Zodat een systeem de beelden makkelijker kan produceren. De Unreal Engine 3 gebruikt dit ook.

    Dit is een filmpje van de Nvidia 7800GTX: Een kaart die ook in de PS3 gebruikt wordt. Maar dan in een verbeterde versie. Zeg maar gewoon twee keer zo goed ^_^'

    http://www.g4tv.com/mediaplayer/index.a ... o_key=9255

    Het Killzone filmpje kan wel degelijk in-game zijn. Als je aan Next-Gen denkt wat zie je dan precies? Precies, dit. Bovendien zei Jack Tretton, een zeer belangrijk persoon in Sony America dat het ook in-game was. Hij kwam overtuigend over. Kijk dit filmpje wat naast het Killzone filmpje staat.

    Je hebt er wel werk van gemaakt zeg! Ik denk ook wel dat het in game is…
  • Zeker, ik vind het al revolutionair dat nvidia zulke graphics kan neerzetten. Ik bedoel, kijk die tech demo van ps3 en hoe luna, in het midden van het lich zweeft omringt door die hand beesten. Dat licht is zo fel dat het door de huid van die beesten nog te zien is, netzoals je een hand voor een felle lamp hou. Ik kijk zeker uit naar de volgende generatie games, als ze dat soort dingen *(dus van dat licht door het lichaam) ook nou eens zouden gebruiken in games.
  • Bwa toch is het niet in game denk ik. Maarja we zullen zien later, als het zo kan gemaakt worden dan is het al een hele grote stap.
  • Jah, ik kijk reuze uit naar RE5 lijkt me echt een spannende RE te worden.

    De grafische pracht heeft me omver geblazen na het zien van die trailer.
    Hopen dat het zo ook ingame gaat worden.
    En laten ze nu maar eens het echte horror er terug in komen want RE4 was helemaal niet zenuw slopend. ^_^'
  • Jah, ik kijk reuze uit naar RE5 lijkt me echt een spannende RE te worden.
  • op die screens lijkt het opeens minder mooi.
    Ik kijk het meeste uit naar RE5.
    En ben donders benieuwd wat de verschillen zijn tussen 360 en ps3. (grafisch ,want de screens zagen er sow gaaf uit)

    Ik had het filmpje ook maar aan staan, op pause gezet en op Print Screen gedrukt. Met Paint de rest van mn scherm (desktop etc) weggehaald.
  • op die screens lijkt het opeens minder mooi.
    Ik kijk het meeste uit naar RE5.
    En ben donders benieuwd wat de verschillen zijn tussen 360 en ps3. (grafisch ,want de screens zagen er sow gaaf uit)
  • nee die ben ik niet vergeten, maar vroeger of later komt killzone toch wel en of hij nou tegen valt of super toppie is, komen gaat ie. Dat filmpje maakt me niets uit er is al bevestigd dat hij prerenderd is ik wil verschillende gameplay filmpjes etc. Maar killzone doet me toch vrij weinig kijk meer uit naar "Heavenly sword".
  • Perfect concept geef het maar op het is niet in game, maar ze kunnen het wel maken.
    als ze maar zo'n gameplay maken vind ik het al goed
  • vind ik geen pop up hoor :S, de auto en de schouder blokkeren het zicht later, al is het maar een seconde stopt de auto die dude draaitn beetje en voila de leute staan er.

    Kijk het filmpje dan. Dan verschijnt hij opeens. Ik heb deze twee screens zelf even online gezet. Ben je het filmpje alweer vergeten ofzo?
  • vind ik geen pop up hoor :S, de auto en de schouder blokkeren het zicht later, al is het maar een seconde stopt de auto die dude draaitn beetje en voila de leute staan er.
  • Hier even die pop-up:


  • wow! je hebt geen idee hoeveel ik hoop dat het ingame is. Ik hooop echt dat je gelijk heb want anders is dit alles nextgen gedoe crap:(
  • Guerrilla's stunning PLAYSTATION 3 trailer, showing the future of the Killzone series, is the talk of the town here in LA (as well as the Internet at large). We did some digging…

    Jan-Bart Van Beek is the Game Director of the PS3 Killzone at Guerrilla Games, and has spent the last few months working on the trailer that really blew the crowd away at Monday's PLAYSTATION 3 unveiling. After a second showing of the trailer at today's SCEE conference received another rapturous round of applause, we caught up with Jan to find out more.

    How do you feel about the reaction to the trailer that was shown yesterday?

    Jan-Bart: It's been an amazing reception, the rush you get from seeing your own stuff on the big screen like that, and then the reaction to it, it's a big rush, I'm really happy about it.

    How long ago did work start on the sequence?

    Jan-Bart: We started working on it in late November, and only finished it three days before the show, at the very, very last moment!

    It seemed like Killzone, only more so! Is that what we can expect from the finished game?

    Jan-Bart: We want to avoid having just Killzone with more beautiful graphics. We want to add a lot more to it than that. So we're adding a lot more character interaction, with the ways they respond to you and how you can react to them. There's a lot more interactions between characters like you see in the trailer, people dragging each other off out of combat and helping each other, giving each other their weapons - a lot more real human interaction, basically.

    [Ben Duncan, the game's Producer] It's like with the Alfred Molina demo, the quality of facial animation we can get with the characters means you'll really feel that emotional sense of being part of a unit and fighting together. Characters working together, comrades pulling each other back from the field of battle; that kind of thing is really going to move the genre forward.

    There's a great moment where you see an ISA ally take out a Helghan with his rifle butt to save your bacon… is that representative of the kind of sophisticated behaviour we'll start seeing in artificial intelligence when PS3 arrives?

    Jan-Bart: Yes, totally, it's just the start. Characters will be very aware, very alert to how they might be able to help you. That moment [with the rifle butt] is a good example of how it can add a little visual 'wow' to it all.

    Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PLAYSTATION 3?

    Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.

    Have you found PS3 easy to work with?

    JB: Yes, we're really impressed with it. The Cell is amazingly powerful, and the graphics CPU [the RSX, co-developed with Nvidia] in there… it's actually hard to mimic it on our development PCs, we have to see it on the PS3 hardware itself. It's really nice to be working with such powerful hardware.

    As yet, high definition TV isn't that widespread, especially in Europe - are you concerned that some players won't get to see your game in as much detail as is intended?

    JB: No, I think in two, three years' time, HDTV will be a lot more accepted, in Europe too. We'll start out with 720p and then [onto 1080p] as there's now this product [PS3] that people will want to buy a new TV for.

    Thanks, and congratulations on the work.

    JB: Thanks! [Beams proudly]
  • Ik denk ook dat je gelijk hebt, want deze dingen zijn mij namelijk ook opgevallen.

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.