1. bij 1024x768 beeldbeperking-randen?

Re: bij 1024x768 beeldbeperking-randen?

Hey, sinds een aantal drivers geleden heeft nVidia het blijkbaar zo gemaakt dat als je lager gaat dan 1024 x 768 dat het beeld versmalt word en dat links en rechts van het scherm 2 dikke zwarte randen ontstaan. Voor deze driverupdate(s) werd het gewoon verdeeld over het hele scherm (ik heb een 1366x768 scherm). Omdat sommige games nogal zwaar zijn is spelen op een lagere resolutie handiger (Dual Core E5200 @ 2,5GHz + Nvidia Geforce G100…) maar als er dan zwarte balken langs de zijkanten komen is de lol er snel vanaf. Heb dit bij bijna ALLE games. Zodra ik lager ga dan 1024x7.. word het beeld naar het midden geschoven en komen er links en rechts 2 zwarte balken… Heb het alleen niet bij GTA 4 maar voor de rest bij ALLE games! Is er een oplossing voor zoals het word zoals t altijd was?

alvast bedankt, hoop dat iemand me kan helpen!
  • Hey, sinds een aantal drivers geleden heeft nVidia het blijkbaar zo gemaakt dat als je lager gaat dan 1024 x 768 dat het beeld versmalt word en dat links en rechts van het scherm 2 dikke zwarte randen ontstaan. Voor deze driverupdate(s) werd het gewoon verdeeld over het hele scherm (ik heb een 1366x768 scherm). Omdat sommige games nogal zwaar zijn is spelen op een lagere resolutie handiger (Dual Core E5200 @ 2,5GHz + Nvidia Geforce G100…) maar als er dan zwarte balken langs de zijkanten komen is de lol er snel vanaf. Heb dit bij bijna ALLE games. Zodra ik lager ga dan 1024x7.. word het beeld naar het midden geschoven en komen er links en rechts 2 zwarte balken… Heb het alleen niet bij GTA 4 maar voor de rest bij ALLE games! Is er een oplossing voor zoals het word zoals t altijd was?

alvast bedankt, hoop dat iemand me kan helpen!
  • Ik gebruik de optie Full Screen en ik heb geen zwarte balken op 1920x1080 op 27''.
  • Kan het nergens vinden bij nVidia configuratie, iets precieser aub
  • Het is je scaling instelling. Moet je even naar de nvidia configuratie en dan de scaling optie aanpassen.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren