1. borderlands error 1721 (van alles geprobeerd)

Re: borderlands error 1721 (van alles geprobeerd)

@blackvenom01

denk dat je meer reacties krijgt als je een eigen topic start inplaats van je probleem in een dood topic te stoppen.

ik weet het niet iig.
  • @blackvenom01

denk dat je meer reacties krijgt als je een eigen topic start inplaats van je probleem in een dood topic te stoppen.

ik weet het niet iig.
  • Sorry dat ik je thread Hijacked maar ik heb een probleem met de muis, het lijkt alsof er zand in zit omdat hij stottered tijdens het richten, de fps is 62 en steady, mouse smoothing heb ik uit, auto aim heb ik uit, maar niks mag baten, het is gewoon volop irritant als je de hunter ben, en probeerd headshots te maken en dat je muis elke keer paar pixels te ver verplaatst..
  • hmm denk dat ik toch maar wacht op die nieuwe patch van wow :P

zombie games vind ik toch niet echt lang boeien. Maar misschien als ie wat goedkoper is ofzo.
  • Dead Rising 2 is echt kei awesome :D En zelfs tot mijn verbazing verveelt het niet snel, al ben ik wel kinda verslaafd aan zombie games :P
  • bedankt voor je hulp maar ik heb al 4 reg cleaners geprobeert waaronder die waar je nu de link van stuurt.

niks helpt :S

denk dat ik dan toch maar van borderlands afzie heb hem wel een keer uitgespeeld maar wou die dlc's eens proberen.

btw hoe is dead rising 2? Lijkt me nogal snel saai worden.
  • Dangit, foute error opgezocht :P Zal nog is zoeken :)

Goed, google is ook niet echt hulpzaam, maar kwam dit nog tegen!

There are 3 step to repair install borderlands 1721 error My friend had the same problem with you. I am sure your computer has registry problems.It is easy to repair install borderlands 1721 error. you just need 3 steps: 1: Download a registry cleaner and install it. 2: Open the registry cleaner and scan you computer for free. 3: Click fix button and you done. Download the top install borderlands 1721 error repair tool here:http://www.RepairErrorInstantly.com/ttfix-install_borderlands_1721_error-zz0001

Wie niet waagt,wie niet wint ?
  • error 1722 is iets anders en heb ik geen last van. Overigens staat er "after the installation is complete".

Ik kan hem niet eens installeren omdat ie doet alsof ik hem er nog op heb staan. Alles verwijderd ook in het register. Nu staat er install game maae krijg ik nog steeds alleen de opties uninstall en repair.

beiden krijg ik na 5 secconden ofzo error 1721

heb dus al een keer borderlands erop gehad maar weet zeker dat ik alles heb verwijderd behalve saves.
  • En dit?

Problem #13 : Borderlands (PC) Install on PC problem error 1722
    Solution #1 :
    After the installation is “complete” and the message shows that says “error 1722? and so on, turn of your computer by unplugging it or hold the button down and DO NOT press OK!
    Solution #2:
    1.
    Elevate a command prompt by right-clicking the Command Prompt in Start:All Programs:Accessories and selecting Run as administrator…
    2.
    From the command prompt, run regedit.exe
    3.
    If you have a 32-bit system, navigate to
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion.
    If you have a 64-bit system, navigate to
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion
    4.
    Set the “DevicePath” value to “%SystemRoot%\Inf” (without the quotes).

Sitetjuh
  • ja dat had ik ook al gevonden maar dat met die office pakketen vond ik een beetje raar. Stond verder niks over andere programma's enzo.

@ralph starcraft 2 zou ik echt wat meer moeten spelen. League of legends ben ik een beetje op uitgekeken na zo'n 800 potjes. :P

EDIT: ben echt bang voor dat fixit. als ik het uitvoer krijg ik o.a. iets in command scherm etc. Meteen weggedaan ga echt niet zomaar vage dingen doen op mijn pc zonder dat ik weet of het goed is.
  • Ben even voor je op zoek gegaan, blijkbaar moet Borderlands even met een speciaal programmatje verwijderen en opnieuw installeren.

Dit is de link
    http://support.microsoft.com/kb/290301

Veel succes
  • Ik zou niet weten hoe je dat kan oplossen. Maar je hebt Starcraft II en League of Legens op je PC staan, speel dat!
  • Ik heb een keer bij de launch borderlands gespeeld. Was toen al iets met de installatie maar weet niet meer wat.

Nu dacht ik ik installeer hem weer opnieuw maar doet ie net alsof ik hem nog om mijn pc heb zitten. Ook staat hij nog tussen software verwijderen in het configuratiescherm. Ik weet 100% zeker dat ie er niet meer op staat.

Nu heb ik 2 opties, namelijk uninstall en repair. Beiden krijg ik binnen 5 secconden error 1721

ff een screen ervan gemaakt.
    http://yfrog.com/5jerror1721j

Nou staat er van alles over op het internet maar tot nu toe heeft nog niks geholpen. :S

Weet iemand de oplossing reageer dan alstublieft.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren