1. Chaos Rings Ω

Re: Chaos Rings Ω

Weet nog steeds niet hoe deze is, maar die eerste was wel heel makkelijk, dus als deze moeilijker is is het alleen maar goed toch :)
  • Weet nog steeds niet hoe deze is, maar die eerste was wel heel makkelijk, dus als deze moeilijker is is het alleen maar goed toch :)
  • Moeilijk? Valt wel mee.. In het begin een beetje, maar na een aantal levels omhoog te zijn gegaan is het prima te doen. Het is niet te makkelijk, maar ook weer niet te moeilijk. Wel een van de vettere games die ik op mijn iPhone heb gespeeld :p
  • Ik vind de game alleen zo moeilijk. Of ligt dat aan mij?
  • Zo, voor de eerste keer uitgespeeld. geweldige game. Een van de betere échte games voor iOS. Het verhaal is best wel goed en wordt tof verteld. Leefde zelfs een beetje mee. :) Chaos Rings vond ik al tof, maar heb het gevoel dat dit is wat Chaos Rings had moeten zijn. Dingen zijn net even wat beter en mooier. ER zijn ook wat minigames vrij te spelen en ik zal proberen om met meerdere karakters degame uit te spelen voordat ik aan deel 2 ga beginnen. op game en het geld meer dan waard.
  • Ik heb beide games nog niet gespeeld maar weet iemand zo of ze compatible zijn met de iPod Touch 2gen?
  • Volgens toucharcarde is dit een afrader omdat het bijna niets toevoegd tov deel 1, welke nu ook in de aanbieding is. Ik laat deze iig liggen :)
  • De oude Chaos Rings is nu in de aanbieding btw :P
  • Ja, hier wel inderdaad.

Ik weet zelf trouwens niet of ik hem ga kopen..
    Vond Chaos Rings wel heel vet, maar het was te vermoeiend om het verhaal met iedereen uit tespelen al was ik wel benieuwd naar de verhalen van de 3 andere paren. De lol was er echter vanaf toen ik zo'n beetje alle skills had en aangezien er in omega geen nieuwe zullen zijn weet ik niet of het me genoeg aantrekt al zou ik wederom wel weer het verhaal willen weten. Lastig.

Deze characters trekken me wel weer meer aan trouwens, maar er zit geloof ik weer niet heel veel verschil in de werelden.

Geen idee. Ik koop hem nog wel gewoon als ie er is, dan zien we wel weer verder :lol:

De updates met nieuwe eindbazen lijken me trouwens wel heel chil, hoop dat dit echt doorgaat aangezien de vorige eindbazen way too easy en low lvl waren.
  • "Chaos Rings Ω" klinkt wel spannend

edit: oh hier veranderd het in een omega
  • Prequel op Chaos Rings.
    iPhoneclub vermeld het volgende:

Uitgever Square-Enix geeft de term ‘prequel’ een nieuwe dimensie in hun tweede deel van de RPG Chaos Rings. Ω (geen schrijffout) speelt zich maar liefst 10.000 jaar af vóór de eerste Chaos Rings. Toch is het verhaal gelinkt aan die van de vorige. De prijs is ook overeenkomstig en daardoor is Chaos Rings Ω een van de duurste spellen in de App Store. Het spel zit vol gevechten waarin de speler en computer om beurt een aanval doen, maar de monsters en spreuken zijn nog dezelfde als in het vorige deel. Het enige nieuwe is de verhaallijn en de aangekondigde reeks gratis updates. Die voegen elke maand een geheime eindbaas toe aan het spel. Chaos Rings Ω is 347 MB groot, krijgt binnenkort Japanse stemmen en is in het Engels geschreven en ondertiteld. Let wel op: er is ook een iets duurdere HD-versie van Chaos Rings Ω voor de iPad, maar de versies zijn niet uitwisselbaar.

Trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=uS-viU8S ... r_embedded

Komt binnenkort uit.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren