1. Consumenten over TGS 2005

Re: Consumenten over TGS 2005

DS is idd veel populairder dan de PSP in Japan. Wat ik volkomen terecht vind. De games op de PSP slaan imo in mijn ogen nergens op. Niet dat de DS zo ongeloofelijk is, maar die heeft nog wel een paar toppers. Toch vind ik handheld zoiezo verschrikkelijk ondergewaardeerd, met al die poorts van games waar ik nu nog niet bepaalt U tegen heb gezecht.

Ik zal waarschijnlijk weer vertrouwd voor de PS3 gaan, al hoop ik dat eindelijk eens wat meer info krijgen. Want het filmpje van mgs4 is ontzettend vet, maar verder alleen nog maar zeer vage aankondigingen. Maar goed de ps2 leeft ook nog minimaal een jaar zeker voor de Europeanen.
  • DS is idd veel populairder dan de PSP in Japan. Wat ik volkomen terecht vind. De games op de PSP slaan imo in mijn ogen nergens op. Niet dat de DS zo ongeloofelijk is, maar die heeft nog wel een paar toppers. Toch vind ik handheld zoiezo verschrikkelijk ondergewaardeerd, met al die poorts van games waar ik nu nog niet bepaalt U tegen heb gezecht.

Ik zal waarschijnlijk weer vertrouwd voor de PS3 gaan, al hoop ik dat eindelijk eens wat meer info krijgen. Want het filmpje van mgs4 is ontzettend vet, maar verder alleen nog maar zeer vage aankondigingen. Maar goed de ps2 leeft ook nog minimaal een jaar zeker voor de Europeanen.
  • lol daar klopt ook niet veel van. Polls op sites lieten vlak na de e3 al zien dat veel mensen juist naar de revo uitkeken in Japan en als we nu naar de verkoopcijfers van bv de psp kijken zien we ook dat er geen drol van klopt. De DS verkoopt een stuk beter.

yay! je legt zelf al uit waarom de PSP meer stemmen heeft. de meeste hebben al een DS.
  • De Japanse CESA (Computer Entertainment Supplier's Association) heeft na de TGS 2005 aan 1084 bezoekers gevraagd welke platform zij zeker willen halen. De lijst is onlangs uitgegeven.

Dit zijn de resultaten:

1. PlayStation3: 71,8 Prozent
    2. PSP: 35,7 Prozent
    3. Xbox 360: 23,0 Prozent
    4. Revolution: 20,9 Prozent
    5. Nintendo DS: 13,7 Prozent
    6. Game Boy Micro: 9,7 Prozent
    7. PlayStation2: 5,7 Prozent
    8. Gamecube: 3,1 Prozent
    9. Game Boy Advance/SP: 2,6 Prozent
    10. Xbox: 2,0

http://www.gamefront.de/

Vreemd om te zien dat bezoekers de X360 over de Revolution verkiezen. Maar goed, de Revo was ook niet echt aanwezig.

Ps3 zal door de MGS4 trailer veel aanhang gekregen hebben.

lol daar klopt ook niet veel van. Polls op sites lieten vlak na de e3 al zien dat veel mensen juist naar de revo uitkeken in Japan en als we nu naar de verkoopcijfers van bv de psp kijken zien we ook dat er geen drol van klopt. De DS verkoopt een stuk beter.

Cant handle the truth? ;}
    Who cares, het gaat erom wat JIJ met jouw console beleefd, die statistieken veranderen elke minuut..

Wise man once said; "Don't worry, be happy" <- Think about it :]
  • had meer verwacht van de Rev owv de controller en de retro games
  • De Japanse CESA (Computer Entertainment Supplier's Association) heeft na de TGS 2005 aan 1084 bezoekers gevraagd welke platform zij zeker willen halen. De lijst is onlangs uitgegeven.

Dit zijn de resultaten:

Vreemd om te zien dat bezoekers de X360 over de Revolution verkiezen. Maar goed, de Revo was ook niet echt aanwezig.

lol daar klopt ook niet veel van. Polls op sites lieten vlak na de e3 al zien dat veel mensen juist naar de revo uitkeken in Japan en als we nu naar de verkoopcijfers van bv de psp kijken zien we ook dat er geen drol van klopt. De DS verkoopt een stuk beter.

Misschien stonden ze gewoon aan de verkeerde uitgang.

Die 360 staat wel hoog.

Dit zijn de resultaten:

• zo hier is het juist andersom de ds staat boven de psp hiero en in tokio is het net andersom :9
  • Dat vraag ik me ook af. De Japanse X360 launch is op 10 december. We zien het wel…

Alleen jammer dat een paar belangrijke launchspellen uitgesteld zijn…

De Xbox deed het in de eerste week best goed in Japan. Volgens mij verkocht de Xbox ongeveer 125.000 units binnen één week.
  • 4. Revolution: 20,9 Prozent
    ik had gedacht dat de revo meer stemmen zou krijgen door de aankondiging van die controller.
    en zo te zien gaat de 360 het veeel beter doen in Japan dan zijn voorganger :)
  • weird shit dit is meer dan 100 procent

Je kunt ook meerdere consoles/handhelds kopen…

K d8 honderd procent alle bezoekers en dat verdelen in wat alle mensen kiezen als eerste console maar wat jij zegt kan ook

Je kunt ook meerdere consoles/handhelds kopen…

Dit zijn de resultaten:

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren