1. Forum
  2. Crush 3DS

Re: Crush 3DS

Jup. Same here. Echt zo'n idee waar veel meer mee gedaan had kunnen worden. Tenminste, wat ik in de demo heb gezien.
  • Jup. Same here. Echt zo'n idee waar veel meer mee gedaan had kunnen worden. Tenminste, wat ik in de demo heb gezien.
  • Ik heb de demo gespeeld, het idee vindt ik echt geweldig maar ik vindt de uitwerking echt matig. Ik weet het niet precies, maar het klikt niet echt met wat ik ervan verwacht had…
  • Demo gisteren ook maar ff gedownload, maar na 3 minuten spelen vielen mn ogen dicht en heb ik mn 3DS uitgezet en ben gaan pitten. Vanavond nog maar een poging…
  • De demo beviel me inderdaad goed. Vandaar dat ik hem ook niet kon laten liggen voor €20,- :)
  • Cool spel, hoop dat ze deze ook als download gaan aanbieden.
  • Heb hem net besteld bij bol.com voor €20-. Heb hem morgen in huis. Kan ik mijn brein weer eens wat trainen :).
  • Ik heb ook net de demo geprobeerd en ik moet zeggen dat hij erg tof is! Ik twijfel nu alleen tussen de 3DS-versie voor €20,- of de PSP-versie (op m'n Vita) voor €15,-.

    Zijn er naast de verschillende stijl nog andere noemenswaardige verschillen tussen de twee versies?
  • Heb zojuist de demo gedaan. Was best wel leuk. Als mijn vriendin hem ook leuk vindt (zij speelt alleen maar puzzel- en racegames) is de kans groot dat deze in mijn (onze) collectie komt.
  • Deze game heeft vanaf vandaag een demo in de eShop btw.
  • De artwork is inderdaad om te huilen, echter is de game prima vermakkelijk. Helmaal gezien die bij Gamemania maar 2 tientjes kost.

    Overigens denk ik dat Japanse art hier nog slechter zou verkopen. Persoonlijk vind ik de verpakking wel cool.

  • ik heb de game nu een weekje binnen, vind em erg leuk, en ook uitdagend.

    Als ik zo vergelijk met de psp versie is de 3ds versie wel duidelijker geworden wat nu de solid blocks zijn en wat niet, als ik zo op de filmpjes afga op youtube
  • Zum kotsen die boxart :r
  • Alsof jongere spelers afgeschrikt zouden worden door wat actievollere boxarts ofzo. De gemiddelde Lego doos is potdomme spannender dan een doorsnee 3rd party Wii/DS boxart..

    Maar het is niet alleen kiddy, het is ook zo goedkoop. Vooral die van Ubisoft zijn tenenkrommend slecht. Dat ventje op die box van Crush hierboven ook. Lijkt wel een 3D render uit 1995 ofzo man…

    Net als die Computer Idee 'offer you can't refuse' advertentie in de Power Unlimited trouwens. Die is ook HEEL erg slecht. Dat terzijde :D
  • Omdat Nintendo zicht richt op de jongere speler!!11!1!

    /Third Party
  • Idd. Waarom moet die stijl van games voor Nintendo platformen soms toch zo vreselijk kinderachtig zijn? Vreselijk lelijke boxart trouwens ook…
  • Erg leuk spel op de psp. Alleen waaarom die nieuwe, meer kinderlijke, art direction?! Op dat gebied vind ik het psp deel/versie toch een stuk beter: http://www.youtube.com/watch?v=FdGwPQs64Rg Deed mij altijd een beetje denken aan Psychonauts en dergelijke titels; tof dus. 3d in deze titel is natuurlijk een leuke toevoeging.
  • Aan de trailer te zien lijkt me dit inderdaad 'n titel voor de 3DS. (Met dat hele 2D - 3D gebeuren.)
  • A HIDDEN GEM RE-CREATED FOR NINTENDO 3DS

    SEGA Announces CRUSH3D

    LONDON & SAN FRANCISCO - (May 11, 2011) – SEGA® Europe Ltd. and SEGA® of America, Inc. today reveal details on CRUSH™3D. Redesigned for Nintendo 3DS™, CRUSH3D is the unique platform game that gives you the ability to change perspective from 2D to 3D as you try to solve brain-teasing puzzles. Built on the foundation of the award winning CRUSH™, CRUSH3D features a host of exciting new features specifically designed for the Nintendo 3DS system, including new locations, characters and an intuitive hint system. CRUSH3D will be available on September 6 in North America and September 9 in Europe and Australia.

    Navigate across the surreal platforms of Danny’s mind by ‘crushing’ your way from a 2-dimensional to a 3-dimensional world and back again whenever you need to. Discover how ‘crushing’ takes you to impossible heights, over insurmountable obstacles, and even disposes of dangerous enemies. With full 3D graphics that make complete use of the Nintendo 3DS capabilities, CRUSH3D also sports the possibility to leave gifts for friends to collect in-game, using the innovative StreetPass™ communication system.

    “CRUSH3D gives all gamers a chance to experience this critically acclaimed concept in full 3D,” said Gary Knight, Senior Vice President of Marketing of SEGA West. “With features specifically designed for this exciting new platform, CRUSH3D is right at home on the Nintendo 3DS.”

    CRUSH3D will be available on September 6 in North America and September 9 in Europe and Australia for Nintendo 3DS.

    Trailer hier
  • Dit zijn leuke handheld games. Eentje om in de smiezen te houden…

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren