1. De echte doe het zelvert hebt geen probleme met de 360!

Re: De echte doe het zelvert hebt geen probleme met de 360!

Gewoon een blunder van MS om zo een apparaat te ontwerpen.

Cyberpunk ^_^'

Elk apparaat kent z'n problemen.. Zelfs over een jaar zullen er nog Xbox 360 consoles overhit raken, door stupiditeit of een productiefout. Men moet er niet vanuit gaan dat elke console die van de band komt afrollen het perfect zal doen.

Dit hele gedoe omtrent overhitting of andere foutjes hou je bij elke console. Men blaast de boel alleen op naar waanzinnige proporties.
  • Gewoon een blunder van MS om zo een apparaat te ontwerpen.

Cyberpunk ^_^'

Elk apparaat kent z'n problemen.. Zelfs over een jaar zullen er nog Xbox 360 consoles overhit raken, door stupiditeit of een productiefout. Men moet er niet vanuit gaan dat elke console die van de band komt afrollen het perfect zal doen.

Dit hele gedoe omtrent overhitting of andere foutjes hou je bij elke console. Men blaast de boel alleen op naar waanzinnige proporties.
  • Best wel een stupid qeustion,maar wat moet je nou ophangen?
    Je 360 of dat zwarte kastje??

ehuuu de voeding natuurlijk(zwarte kastje) niet de 360 -_-'
    teminste als je dat probleem heb.
  • wat zielig dat je je xbox 360 en de applicatie die daarbij hoort in allerlei weerde posities moet zitten om het te laten werken straks moet je de xbox 360 controller omgekeerd houden anders ontloft de batterij.
  • Dus het maakt niet uit als ik in de winter me kachel lekker hoog heb staan dat ie dan ook overhit kan raken??

Ik neem aan dat je de xbox360 dan gewoon niet bij je kachel/verwarming hebt staan?
    Dan moet het geen problemen opleveren.
  • Zoveel moeite voor ze een voeding.

Toen ik hem voor het eerst zag wist ik zeker dat ik hem ergens achter mijn kast zou verstoppen. Maar zelfs dat kan al niet meer… :/

Zoals Guido1419X het al zij, je kunt er mischien knex om heen doen
    :7

Bedankt voor de tip btw Guido1419X :)
  • Dat is een behoorlijk verschil: 10.000 <–> 133 :P
  • Tsss link ik durf erop te wedden dat nog geen eens 1 op 10000 360's dit probleem heeft want deze shit is nooit gebeurd op een evenement en ik heb ook nooit een overhitte 360 in een demopod gezien…

op de evenemtenen die tot nu toe hier in nederland zijn geweest, hadden samen geen 10000 360's, dat is wel erg veel, als je kijkt;
    -joanna dark kamer: 8
    -X05:ruim 50
    -PU gameplay: ruim 50
    -Event Euromast Rotterdam: Rond 25

Dit waren 3 bekende events en 1 speciale event voor maar paar mensen.
    En daarbij werden ongeveer 133 xbox360's gebruikt
  • omg niet nog eentje lmao

kijk hoe kan jij dat nou in godsnaam weten maak jij de xboxen ofzow?

damn wat zijn mensen achterlijk zeg niet normaal gewoon.
  • Tsss link ik durf erop te wedden dat nog geen eens 1 op 10000 360's dit probleem heeft want deze shit is nooit gebeurd op een evenement en ik heb ook nooit een overhitte 360 in een demopod gezien…
  • jonges wacht nou maar gewoon af, ik kan je verzekeren dat er niks met dat apparaat aan de hand is. je moet niet al problemen gaan maken terwijl je het apparaat nog niet eens hebt!

whahaha lmao lach me dood om die xdoos fanboys whhahahaha

ff een vraag xaap hoe de neuk kan jij nou mensen verzekeren dat er geen problemen zullen onstaan?????????

please explain it.
  • Ik weet dat het niet netjes is, maar hier moest ik wel om lachen =')

http://ghostbusters360.ytmnd.com/

Mwahahaha! :lol: Oldschool! 8]
  • Menig Nederlander die de XBOX360 ge-pre-ordered heeft, zal nu een beetje zenuwachtig zijn. Niet alleen omdat we 'm bijna in huis hebben, maar ook omdat het apparaat nogal wat bugs lijkt te hebben. Een handige Gamespot bezoeker heeft in ieder geval een goede tip geplaatst. De power supply bevat een groot ding dat de stroom moet stabiliseren, dit zorgt ervoor dat de problemen die de Xbox power cables hadden, nooit kunnen gebeuren. Dit apparaat wordt echter nogal warm! Door die hitte kan je XBOX360 crashen. Zorg er dus voor dat er genoeg lucht bij kan! Zo heeft hij gewoon een lege kartonnen doos onder de unit geplaatst. Daarnaast had hij de oplossing om de unit met touwtjes op te hangen (niet het meest practische, maar goed). Zonder deze oplossing crashte zijn XBOX360 om de 20 minuten, maar nu kan hij gewoon vele uren achter elkaar gamen.

Opvallend overigens, bij de PU Gameplay lag diezelfde powersupply onder een zwartdoek, en wij hadden nergens last van. Maar goed, het lijkt voor sommige mensen te werken…

bron: ownage.nl
    —————————————
    Dat is een oplossing ja als de xbox360 zo niet vast loopt, mischien maakt MS een vervangede voeding voor 360 die wel ergens op kan liggen waar minder lucht is maar zo lang de xbox360 zo doet vind ik oke, maar ik had laatste ook gehoord dat het helpt als je xbox360 in een ruimte zet waar die veel lucht kan krijgen net als de voeding

Dat was het dan … de druppel die mijn emmer deed overlopen
    ik koop nu zeker geen 360 ( zou ik nie eens doen maarjah ) al dat gedoe om hem gewoon te kunnen laten af spelen een console moet gewoon simpel Lekker vloeiend zijn lang aan kunnen blijven geen gedoe over uikijken voor de voeding dat ie te te warm wordt , of continu crashen …..echte Onzin SHitzooi, Microsoft heeft de fans echt in de achterste genomen ;} ;} ;} ;} ;} ;} ;} ;} ;} ;} ;} ;} ;}

IM STICKING WITH NINTENDO ^^D

PS weet je wat MS mag doen een eitje bakken op die voeding en dan die erbij doen n elke XBOX pack als VB wat je allemaal kan doen met die Multifunctionele Voeding -_-'
  • Dus het maakt niet uit als ik in de winter me kachel lekker hoog heb staan dat ie dan ook overhit kan raken??

zet alleen je 360 aan… die geeft al genoeg warmte voor heel je kamer ;) :lol:
  • vind dit ook een beetje raar. Het is consumenten electronica en dan moet je de 360 gewoon in een tv meubel kunnen stoppen zonder al die rare dingen.

Dat kun je ook, alleen er zit een externe voeding aan, die werk je neem ik aan tog wel ergens weg…

ja, maar dan moet je toch geen ventilator of andere rare dingen aan doen om m te laten koelen?…

Nou, laat ik het zo zeggen, zorg wel dat er voldoende lucht bij zit en dat je niet al je kabels op 1 hoop boven op dat ding gooit.
    Maar wacht eerst maar even af als hij er is, mischien wordt de Europese versie niet eens zo erg overhit, wat ik ook niet verwacht.
  • vind dit ook een beetje raar. Het is consumenten electronica en dan moet je de 360 gewoon in een tv meubel kunnen stoppen zonder al die rare dingen.

Dat kun je ook, alleen er zit een externe voeding aan, die werk je neem ik aan tog wel ergens weg…

ja, maar dan moet je toch geen ventilator of andere rare dingen aan doen om m te laten koelen?…

• jonges wacht nou maar gewoon af, ik kan je verzekeren dat er niks met dat apparaat aan de hand is. je moet niet al problemen gaan maken terwijl je het apparaat nog niet eens hebt!
  • Best wel een stupid qeustion,maar wat moet je nou ophangen?
    Je 360 of dat zwarte kastje??

Geen van 2, alleen de amerikanen worden aangeraden de voeding op de hangen of op een doos te leggen.

Alleen de mensen met het eventuele overhittingsprobleem, iets waar niet iedereen last van heeft. ;)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren