1. De verpakking van de Xbox360 is uitgelekt?!

Re: De verpakking van de Xbox360 is uitgelekt?!

Stylish.
  • Stylish.
  • mooie doos!!!

Een echte X-Doos!

Maarja nadat ik hem heb gekocht denk ik dat ik die verpakking niet meer vaak zie.

Tuurlijk wel, die krijg een mooi plaatsje in je kamer..
  • Dit plaatje is niet gelekt, het komt gewoon vanaf de xbox 2005 summit…

Er zit overigens geen HD kabel bij (accessoire), voor de mensen die al een HDTV hebben.

heb je ook een bron waar dat staat dat er geen HD kabel bij zit ?
    gewoon voor de nieuwsgierige mensen hier onder ons

Er zit overigens geen HD kabel bij (accessoire), voor de mensen die al een HDTV hebben.
    WTF?!? meen je dat nau?
    en op e3 liepen ze nog wel zo te verkondigen dat de xbox360 de eerste stap in het "HD tijdperk" gaat zijn.. slap van ze hoor
    denk je dat ze net zoals de psx en ps2 gewoon dezelfde plug gebruiken voor de video out?
  • @reinbake

Gewoon denk ik ;)
    Heb ook nog de doos van sommige oude machine's, en dat vindt ik nog wel een meer waarde hebben.
  • waarom de fuck geef je een doss (??? ja ind een DOOS?!?!?) een leuk plekje?
  • mooie doos, een echte X-Doos ;)

ziet er mooi uit.
    die doos, krijgt net als alle andere dozen, een leuk plekje.
  • Weetje ik denk dat ik een doos koop, daar doe ik dan de xbox360 doos in, en dan bewaar ik de xbox360 doos in die ene doos. Zodat als ik later groot ben en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud, dan haal ik ooit uit die ene doos dus de doos van de xbox360, en dan kan ik iedereen laten zien wat ik een mooie xbox360 doos ik bezat in het jaar 2005. OW, OW , OW OW, wat zouden mensen die doos mooi vinden.
  • Die krijgt een mooi plaatsje bij mij, net zoals mijn PS2 doos heeft en mijn PS3 en Revolution doos krijgen (als ik die heb)
  • mooie doos ! :P
  • Hey naamgenoot :D

Ik vind de verpakking niet echt boeiend, die gooi ik toch altijd weg.
  • Is inderdaad een mooie doos ,maar dat de zijkant een beetje ingedeukt hebben is niet zo slik, wel stijlvol. rutger881

• Die krijgt een mooi plaatsje op zolder..
  • mooie doos!!!

Een echte X-Doos!

Maarja nadat ik hem heb gekocht denk ik dat ik die verpakking niet meer vaak zie.
  • is al best wel oud niews, maar wel relaxte verpakking, dat logotje vind ik ook het gaafst voor ander frontje.
  • ja… ze mogen nu wel gaan beginnen met produceren, over een kleine 4 maanden moet die al overal in de winkels liggen! :S

Verpakking is wel strak ja, gewoon simpel gehouden, met grote, bekende logo's en tekens(van de XBOX360) :)
  • Hierbij een foto, met dank aan xbox365.com. Te zien is dat de foto klopt met de eerdere beschrijving van een witte doos met redelijk eenvoudig ontwerp. Op de box staat niet alleen het logo maar ook het "ringenontwerp" waarvan we een paar maanden geleden dachten dat dat het logo zou worden. Het ziet er wal ernstig uit alsof er al productie op gang is gekomen met die nette opgestapelde rij.
    ——————————
    Zo de verpakking ziet er wel strak maar lekker simpel uit, xbox doet niet aan al die poespas. Maar mij gaat het meer om de inhoud van de doos :D
  • mooie verpakking.
  • Als dat em is dan koop ik hem niet :+

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren