1. Demo’s, Demo’s

Re: Demo’s, Demo’s

Boarder Zone. Het is een redelijk oud snowboardspel (uitgebracht eind 2000) met goeie graphics voor die tijd. Ik vind het best grappig en ga zeker checken of het ergens in zo'n budgetbakkie ligt. Heb de character al helemaal gemod. Ff de boarder Santa Cruz boardje geven, zelfde jack/broek als ik heb en kom maar op met die rodeo's! Het is volges mij een van de weinige snowboardgames op de PC. Volgens mij de meest nieuwe. Jammer. Wordt het toch wachten totdat er iemand een nieuwe vette snowboardgame maakt.

Hier kan je hem downloaden.
  • Boarder Zone. Het is een redelijk oud snowboardspel (uitgebracht eind 2000) met goeie graphics voor die tijd. Ik vind het best grappig en ga zeker checken of het ergens in zo'n budgetbakkie ligt. Heb de character al helemaal gemod. Ff de boarder Santa Cruz boardje geven, zelfde jack/broek als ik heb en kom maar op met die rodeo's! Het is volges mij een van de weinige snowboardgames op de PC. Volgens mij de meest nieuwe. Jammer. Wordt het toch wachten totdat er iemand een nieuwe vette snowboardgame maakt.

Hier kan je hem downloaden.
  • Hoi,
    Weet iemand een van een goed spel een goede demo plaats het even hier !!! (meschien vaag maar voor mij bruiksaam en ik denk ook voor andere)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren