1. Directx(d3dm700.dll)

Re: Directx(d3dm700.dll)

miss als iemand me kan helpen om aan die nieuwe versie van dit bestand te krijge en dan is alles opgelost :)
  • miss als iemand me kan helpen om aan die nieuwe versie van dit bestand te krijge en dan is alles opgelost :)
  • heb ik al maande geleden gedaan en ik zit nog vast
  • kijk hier eens
  • SO Wie wilt een tof Persoon zijn en me helpen?
  • heb ik gedaan maar de setup duurt 1 seconde en dan heb ik nog steeds directx 9.b miss als iemand van julie die file kunnen hosten dat men probleem dan opgelost is
  • Misschien kan je het door een (wat nieuwere game) te installeren want op een game krijg je vaak zo'n schermpje ,,wil je directx 9 installeren?'' misschien dat het dan lukt?
  • ik hebe en nageken van dat bestand te verwijderen maar ik vind het zelfs niet dus dat kan ook niet doen
  • oke maar ik hoop dat er snel nieuwe dinge komen want eeeuh game met directx b is niet zo fijn:s
  • Is dat niet gevaarlijk?
    Dat weet ik niet. Ik denk gewoon dat als hij update hij een nieuw bestandje voor die in de plaats zet. Maar zoals ik al zei ik weet het niet zeker, dus ik zou maar ff afwachten tot andere mensen hier met hun tips komen :P
  • Is dat niet gevaarlijk?
  • d3dm700.dll, wat nou als je die gewoon verwijderd?
  • Hallo

Ik heb op m'n pc Directx 9.0b erop staan en wil directx 9.0c instaleren maar het lukt niet :( dus keek ik in dxdiag en zag bij directx bestanden(directx bestand d3dm700.dll is een oude versie,die problemen kan veroorzaken.)
    Nu is mijn vraag hoe kan ik dit oplossen en Directx 9.0c instaleren zodat ik terug normaal kan :) gamen

Alvast Bedankt :lol:

ps:ik heb directx 9.0b al opnieuw geinstaleert maar het lukt nog steeds niet:(

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren