1. Distributiekanalen xbox360

Re: Distributiekanalen xbox360

tsja, zou tog kunnen hea.. dat jij het niet weet, wil nog niet zeggen dat niemand iets weet!
Als je iets vraagt als:
ik heb dus oa een bedrijfkolom nodig, een waardeketen.. ook wel het "van zand tot klant" concept genoemd.. ik moet dus weten waar de xbox langsgaat voordat ie bij jou thuis staat, van de fabriek naar de exporteur/importeur, detailhandel (winkels) naar de klant.. die info heb ik nodig voor de 360
Zou ik wel eens willen weten of je al contact hebt gehad met Microsoft hierover.
  • tsja, zou tog kunnen hea.. dat jij het niet weet, wil nog niet zeggen dat niemand iets weet!
    Als je iets vraagt als:
    ik heb dus oa een bedrijfkolom nodig, een waardeketen.. ook wel het "van zand tot klant" concept genoemd.. ik moet dus weten waar de xbox langsgaat voordat ie bij jou thuis staat, van de fabriek naar de exporteur/importeur, detailhandel (winkels) naar de klant.. die info heb ik nodig voor de 360
    Zou ik wel eens willen weten of je al contact hebt gehad met Microsoft hierover.
  • tsja, zou tog kunnen hea.. dat jij het niet weet, wil nog niet zeggen dat niemand iets weet!
  • En jij verwacht dat wij dat eventjes gaan opzoeken voor je op het internet? o_0

Ik zou zeggen, check die link die ik je gaf. Daar staat genoeg informatie dunkt mij. Ik denk niet dat iemand van Microsoft Nederland of één van de grotere distributiekantoren hier iets van zich laat horen.
  • ik heb dus oa een bedrijfkolom nodig, een waardeketen.. ook wel het "van zand tot klant" concept genoemd.. ik moet dus weten waar de xbox langsgaat voordat ie bij jou thuis staat, van de fabriek naar de exporteur/importeur, detailhandel (winkels) naar de klant.. die info heb ik nodig voor de 360
  • Distributiekanalen Xbox 360 Nederland.

Ik snap ook nog steeds niet wat je precies wilt. Misschien kan je jezelf duidelijker maken?
  • ik heb ook hele globale info nodig :P
  • Weet iemand hier iemand iets over de distributiekanalen van de xbox360?
    Ja, voor een beter antwoord zal je toch echt meer specifieke vragen moeten stellen ;)
  • Weet iemand hier iemand iets over de distributiekanalen van de xbox360?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren