1. DREAMCAST 9/9/99 BIRTHDAY

Re: DREAMCAST 9/9/99 BIRTHDAY

Tsja daar heb ik lekker veel aan :P
  • Tsja daar heb ik lekker veel aan :P
  • Er is een online winkel, ik weet alleen niet meer welke, die wel een redelijk aanbieding heeft voor de DC + controllers + VMU etc.
  • Is zo'n ding nieuw echt nog €100,-?? Dat heb ik er nou weer net niet voor over.
  • Ik ben het helemaal eens met de laatste post van Akihabara. Dreamcast was naar mijn mening inderdaad de eerste "next-gen" console, waarbij er sommige games waren die op de DC er mooier uitzagen dan op de PS2….

Anyway, ik heb mijn Dreamcast sinds de lancering in Europa, en ik speel er nog steeds met enige regelmaat op.
  • Jongens.. Jullie feliciteren een apparaat :S

en toasten op nog meer goede herinneringen :7
  • Rest in Peace lieve dreamcast van mij

• Juistem.

Nou vandaag is dan de grote dag, Happy Birthday SEGA.

9/9/99-9/9/2005

niet dus… ^_^'

Ah joh, hier op het gameforum mag alles :P
  • Gefeliciteerd!!
    De Dc was voor mij een van de beste consoles tot nu toe!
    Games zoals shenmue,sonic adventure , soul calibur zal ik niet snel vergeten.
    Jammer dat hij zo kort bestaan heeft gehad :(
  • Gefeliciteerd oude vriend :)

(vandaag maar ff aan me broer vragen of ik Rez ff mag spelen, uiteraard op volle volume!)
  • Nou vandaag is dan de grote dag, Happy Birthday SEGA.

9/9/99-9/9/2005
  • Welke arcade stick heb je het over R-Type? Originele Sega?
  • Al het andere is voor mij alleen Soul Calibur…
  • Die arcade stick werkt nou juist niet zo goed met 2d fighters, maar dus met al het andere wel.
  • Ik hou niet zo van 2D fighters… Dus die arcade stick zal ik alleen voor SC gebruiken. Ik wilde mn broers DC overnemen maar hij wil hem niet verkopen, helaas. Hij heeft nog een DC, 2 controllers, 2 VMU, Gun, Arcade Stick, allemaal toppers.
  • Vette aanrader is ook de Arcade stick.

VF3 (PAL versie is helaas trager) en Virtua Striker worden opeens zeer goed speelbare arcade games en Zombie Revenge vond ik zowaar ineens 1 van de betere DC games toen ik em met de stick speelde. Soul Calibur speelt er goddelijk mee, natuurlijk zijn ook de shmups net weer een graadje beter met de stick en om maar te zwijgen over de rest van het arcade aanbod. Er zijn echt ontiegelijk veel games die dit ding goed ondersteunen dat het bijna geen miskoop kan zijn.
  • Als je een 2de hands DC koopt moet je wel bedenken dat hij nogal vergeeld kan zijn als hij vaak in de zon heeft gestaan. Zonde dat ze dat materiaal beslist moesten gebruiken…

Het is zo erg dat ik een paar kledingstukken over mijn DC gooi als ik er niet mee speel, anders wordt ie gewoon veel te gauw geel. Ik heb mijn DC ook een hele tijd in de doos gehad en in die tijd is hij zelfs wat geler geworden. :'(
  • of lik-sang.com, op marktplaats ga je echt niks vinden (allemaal gecopieerde games waar de helft van het geluid/filmpjes dus bij ontbreekt).

ik heb een keer op marktplaats een dreamcast gevonden voor maar 40 euro. Zonder games dan wel maar hij was in perfecte staat. Gekopieerde valt ook wel mee, je moet alleen niet naar advertenties gaan met 100 spellen erbij.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren