1. Driver: San Franscisco

Re: Driver: San Franscisco

Online wordt er nog wel degelijk gespeeld.
Valt niet tegen.
  • Online wordt er nog wel degelijk gespeeld.
    Valt niet tegen.
  • Zijn er nog veel mensen bezig met de online-modus? Ik overweeg om deze game te kopen, want de prijs is al behoorlijk gedaald. Ik ga hem zeker halen als de online-modus nog gespeeld wordt. De singleplayer vind ik bij deze game belangrijker, maar online is altijd leuk.
  • Is die PSN Pass vervallen voor deze game ?! Zie hem niet in de store , vandaar. (zie alleen de Uplay passport, maar die is gratis).
  • Heb een keertje de MP geprobeerd te spelen, vond genoeg mensen voor een volle lobby

    Vond het alleen niet echt boeiend (pc)
  • Anderhalve week geleden heb ik deze game toch maar eens aangeschaft. Het verhaal is een beetje vaag, maar op zich wel interessant. Het enige vervelende is dat er tussen elke klein filmpje een laadtijd zit, waardoor je soms drie keer moet wachten binnen een minuut.

    Nu heb ik hoofdstuk acht bereikt, begint lastig te worden.
    Uiteindelijk is het na drie keer proberen net niet gelukt, de volgende keer zal het me lukken.

    De blast from the past-challenge is ook niet erg makkelijk, maar als ik een goede volgorde weet te vinden moet het makkelijk mogelijk zijn.

    Jammer is dat de multiplayer niet veel meer wordt gespeeld, teambased games zijn niet te spelen doordat er nooit genoeg mensen zijn om de teams te vullen. Verder zijn de modi leuk, maar het is wel makkelijk. Van alle races ben ik 80% eerste geworden.
  • Na een tijdje op internet te hebben gezocht naar een goede uitleg om een stuur te gebruiken die niet ondersteund wordt door Driver: San Francisco, kwam ik al snel tot de conclusie dat die er bijna niet zijn. Na een tijd lang dingen uit te hebben geprobeerd met mijn stuur heb ik eindelijk de oplossing gevonden voor mensen met een stuur dat niet ondersteund wordt op de computer.

    Het is eigenlijk heel erg eenvoudig. Allereerst moet je XInput Test downloaden, die ik hier geüpload heb. Stop nu je stuur in de computer en wacht totdat hij gedetecteerd is door je computer. Open nu XInput Test als administrator. Het programma opent en als het goed is krijg je dan een plaatje te zien in een scherm met twee Xbox 360-controllers erin. Kijk nu of je stuur gedetecteerd wordt. Dit kan je simpelweg doen om naar de status te kijken of door te bewegen met je stuur of pedalen.

    We zijn nu al een heel eind, maar we zijn er nog niet. Als alles werkt in XInput Test ben je nu klaar om Driver: San Francisco op te starten. Als je eenmaal in het hoofdmenu zit ga je naar je opties. Ga dan naar de optie voor je gamepad. In dit menu kan je de knoppen naar jouw wens veranderen.

    Ik hoop dat ik de mensen die last hebben van dit probleem een klein beetje verder heb kunnen helpen.
  • Ik heb zowel de offline als de online demo gespeeld en ik vindt het helemaal niks. Wat gooien ze hier de driver franchise te grabbel zeg. graphics zijn dik in orde maar het heeft een ongeloofelijke zwakke gameplay als het om een driver titel gaat. Dit soort gameplay verwacht je eerder in een jasje van een kiddy arcade game. Heel dat shift gedoe werkt best wel grappig op het eerste gezicht maar gaat bij mij snel vervelen. Het doet overigens zwaar afbreuk aan de race ervaring. Daarom denk ik dat dez game niet in de smaak zal gaan vallen van echte race fans of die hard driver fans. Gedoemd te floppen lijkt me.

    Ik heb de game toch nog gekocht tegen een budgetprijs om hem toch een kans te geven vanwege de positieve reacties en reviews. Ik moet mijn mening bijstellen. Het is toch wel een toppertje met een zeer unieke gameplay ervaring. Wel erg arcade en zeer toegankelijk maar speelt zeer lekker weg en is behoorlijk verslavend.
  • Ik heb Drive nu een weekje. Ik vind het eigenlijk echt een fantastische game. Vooral online, volledig lagvrij raggen met Capture the Flag. Ik vroeg me alleen af of het matchmaken bij jullie ook zo lang duurt?
  • @Dural: misschien is dat wel spoilerwaardig?

    Vanmorgen heb ik even de demo's gespeeld, was toch wel positief verrast. Toch wordt het geen game die ik direct ga kopen, ik haal hem later wel voor 20-30 euro.
  • Iemand al 88mph met de DeLorean gereden? Je unlockt een soort trip down memory lane. En het is nog steeds tricky.
  • Ik heb de game sinds zaterdag en ben net klaar met de storyline. Eerst dacht ik ook dat die Shift helemaal niks werd maar eigenlijk valt het best mee, als je een vette auto ziet zit je er zo in.
    De besturing van de auto's vind ik ook wel prettig, je drift wel altijd in echt elke bocht dat soms een beetje irritant is maar opzich heb ik er niet veel moeite mee.
    Wel een minpunt is dat ik de kaart van de wereld onoverzichtelijk vindt.
  • Het wordt uitkijken naar de PlayStation Store update van morgen, want Ubisoft heeft laten weten dat er een voorsmaakje van Driver: San Francisco aankomt. Dat is ruim voor de release van de eigenlijke game (die op 1 september plaatsvindt) wat we alleen maar kunnen toejuichen natuurlijk. De demo zal overigens drie verschillende missies bevatten.

    De demo draait volledig rond de singleplayer van de game. Zo kunnen we aan de slag met Team Colours, Escapist en Prove it. In Team Colours is het de bedoeling om de inmiddels alombekende Shift ability te gebruiken in een poging om als eerste en tweede in een race te eindigen. In Escapist is het dan weer de bedoeling om weg te rijden van de politie, terwijl je een VIP vervoert. De laatste missie, Prove it, bevat stunts, tricks en een politie-achtervolging.

    Trailer over de demo
  • Ik heb de game met een actie gekocht en tegen de verhouding in vind ik Driver San Francisco een topgame.

    Shiften lijkt retarded, en is het storywise ook (hoewel het origineel wordt gebracht). Maar het geeft de game de broodnodige originaliteit mee. Natuurlijk konden ze de game leveren met louter Driver 1 missies, maar dan heeft het wel erg weinig om handen. Shiften zorgt ervoor dat de makers een truckload aan niet relevante missies en variatie in hun game kunnen stoppen zonder dat ze out of place voelen. Er zitten echt bijzonder leuke missies tussen.

    Zo kun je in het eerste hoofdstuk een missie doen waarbij je een TV wagen moet besturen en die ergens moet neerzetten om stunts te filmen. Die stunts moet je zelf doen door in auto's te switchen en binnen het radius van de monitor zieke capriolen uit te halen. In chase missions kun je verderop in een truck shiften, en die overdwars op de weg parkeren, quick shiften en de chaos vanuit je eigen auto aanschouwen.

    Ook heeft de game veel persoonlijkheid. Iedere mission related auto waarin je shift heeft wel passagiers die met elkaar lullen en verbaast zijn dat ze opeens zo goed kunnen rijden. De dialogen zijn soms vrij grappig. De soundtrack is met oa Aretha Franklin etc ook niet echt B-materiaal.

    Als ik eerlijk ben vind ik deze game veel leuker dan Burnout Paradise. Ook omdat Driver echte auto's heeft en de gameplay is ook nog vrij realistisch.
  • Ik heb zowel de offline als de online demo gespeeld en ik vindt het helemaal niks. Wat gooien ze hier de driver franchise te grabbel zeg. graphics zijn dik in orde maar het heeft een ongeloofelijke zwakke gameplay als het om een driver titel gaat. Dit soort gameplay verwacht je eerder in een jasje van een kiddy arcade game. Heel dat shift gedoe werkt best wel grappig op het eerste gezicht maar gaat bij mij snel vervelen. Het doet overigens zwaar afbreuk aan de race ervaring. Daarom denk ik dat dez game niet in de smaak zal gaan vallen van echte race fans of die hard driver fans. Gedoemd te floppen lijkt me.
  • Gisterenavond een paar uur Driver gespeeld, best vermakelijk maar helaas geen hoogvlieger, overall is de game een snoeiharde burnout ripp off.

    Dat de game een Burnout rip-off is ben ik niet met je eens. Het lijkt in de verste verte niet op Burnout.

    Het lijkt er wellicht niet op, maar qua game mechanisme heeft het er toch wel heel veel van weg, niks mis mee. Overall een leuke game, online ben ik erg benieuwd naar, schijnt erg gaaf te zijn met dat shiften, echter is er nog niemand online te vinden om mee/tegen te racen.
    Dat shiften is wel een creatieve vinding maar lijkt mij echt enorm irritant…
  • Gisterenavond een paar uur Driver gespeeld, best vermakelijk maar helaas geen hoogvlieger, overall is de game een snoeiharde burnout ripp off.

    Dat de game een Burnout rip-off is ben ik niet met je eens. Het lijkt in de verste verte niet op Burnout.

    Het lijkt er wellicht niet op, maar qua game mechanisme heeft het er toch wel heel veel van weg, niks mis mee. Overall een leuke game, online ben ik erg benieuwd naar, schijnt erg gaaf te zijn met dat shiften, echter is er nog niemand online te vinden om mee/tegen te racen.
  • Gisterenavond een paar uur Driver gespeeld, best vermakelijk maar helaas geen hoogvlieger, overall is de game een snoeiharde burnout ripp off.

    Dat de game een Burnout rip-off is ben ik niet met je eens. Het lijkt in de verste verte niet op Burnout.
  • Gisterenavond een paar uur Driver gespeeld, best vermakelijk maar helaas geen hoogvlieger, overall is de game een snoeiharde burnout ripp off.
  • Gisterenavond een paar uur Driver gespeeld, best vermakelijk maar helaas geen hoogvlieger, overall is de game een snoeiharde burnout ripp off.
  • Misschien is die demo dan iets te weinig zeggend aangezien het toch een vrij aardige game blijkt te zijn volgens 'the experts'. :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren