1. E3 2012: Waar kan ik streams vinden?

Re: E3 2012: Waar kan ik streams vinden?

Even het topic bumpen voor eigen gebruik.
  • Even het topic bumpen voor eigen gebruik.
  • Verkeerde topic :P
  • Gamekings.tv zend zelf ook eigen HD streams uit.
  • Aah chill aangezien ik net onderweg ben tijdens de conferentie.
  • Xbox stream zou je ook op mobiel kunnen kijken:

Where to Watch the Xbox E3 2012 Media Briefing
    Facebook: https://www.facebook.com/xbox/app_214658275305600
    Mobile: xbox.mobi
    PC: xbox.com/e3
    On Xbox: download app from dashboard, gold members only
  • Nope, kijk maar naar het overzicht in de OP. Nintendo 6:00 PM CEST in het geel, dus 5 juni. (Het is ook 5 juni 9AM plaatselijke tijd) Het is ondertussen ook aangepast in het topic trouwens.
  • Pas je dan ook meteen de datum bij Nintendo aan, 7threst? Het is 5 juni, ipv 6 juni.

OT: My body is ready.

Hoe?
    Die van nintendo is toch hier om 6juni 18h?

update:
    Damn is dat weer aangepast, ik had een dag verlof genomen. Dan maar proberen te verplaatsen.
  • -dubbel
  • Bedankt :)
  • Als je het over de volledige conferentie hebt, E3.Nintendo.com daar wordt de conferentie nagenoeg een jaar lang herhaald :P
  • Dikke kans op de site van Nintendo zelf ;) Verder heb ik geen idee.
  • Ik kan de nintendo live stream helaas niet live zien, omdat ik dan nog aan het studeren ben. Weet iemand van jullie misschien waar ik de volledige conferentie achteraf nog kan bekijken?
  • Uurtje te vroeg, maar dan wacht ik nog wel even een uur voordat ik de afbeelding weer post :P
  • Je bent 70 minuten te vroeg, lieve schat :')
  • Ik heb die dus helemaal gemist! Maar dat zou betekenen… DAWN OF THE FINAL DAY!? 0_0
  • Technisch gezien pre-E3, maar hier kun je morgen om 24:00 de Nintendo Direct over de Wii U hardware bekijken.
  • Nog maar twee dagen… SPANUUNED! :D
  • Je kan een app op je xbox downloaden om de xbox press conference te zien. (klik op de advertentie op het hoofdscherm)

Verder zouden HD streams door worden gelinked naar gamekings.tv zodat er minder lag zo zijn
  • Pas je dan ook meteen de datum bij Nintendo aan, 7threst? Het is 5 juni, ipv 6 juni.

OT: My body is ready.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren