1. Eerste recensies Xbox 360 niet erg positief?!

Re: Eerste recensies Xbox 360 niet erg positief?!

een beetje, cod2 ziet er echt slecht uit, kameo ook, kingkong al helemaal. Als de andere consoles met niets beters komen is de 360 een goed alternatief, anders neit.

FANBOY ;)
  • een beetje, cod2 ziet er echt slecht uit, kameo ook, kingkong al helemaal. Als de andere consoles met niets beters komen is de 360 een goed alternatief, anders neit.

FANBOY ;)
  • COD en DoA zijn gewoon goede spellen maar geen system-sellers imo.

Dead or Alive 4 zal wel de nodige systemen gaan verkopen. Het spel heeft een zeer grote fanbase tegenwoordig.

een beetje, cod2 ziet er echt slecht uit, kameo ook, kingkong al helemaal. Als de andere consoles met niets beters komen is de 360 een goed alternatief, anders neit.

Damn, ben blij dat jij geen spellen recenseert..
  • tering, ik stemde op"Nee, vind zeker van niet" ipv "Ja, zeker".
  • Natuurlijk niet, CoD2 is een hele mooie game, daarover zijn ALLE game sites het eens.

Ik weet niet wat "lost" precies verloren is, maar ik weet wel waar het is: in z'n ogen.
  • een beetje, cod2 ziet er echt slecht uit, kameo ook, kingkong al helemaal. Als de andere consoles met niets beters komen is de 360 een goed alternatief, anders neit.
  • Ik was het wel eens met 1 uitspraak die men zei

Older consoles are not dead yet — Both the original Xbox and the PS2 are selling for $149, with the GameCube coming in at a mere $99 — in all cases, a complete steal compared to the Xbox 360.

You could take the money you saved and put it towards buying all the systems, plus a whole bunch of great games like "The Warriors."

Although he's a firm believer in the Xbox 360, Perry says, "If you buy a PS2 or an Xbox now, you're buying a system at the end of its lifespan, when some of the best games are showing up."
  • Vond Kameo ook een beetje suf…niet echt lekkere gameplay en grafisch vind ik em raar :S gewoon raar

PGR baby! maar welke game moet ik er nog bij halen denk ik op dit moment? PDzero zag er gister niet al te best uit, vooral in de multiplayer niet.
    COD2 is altijd leuk maar ik had toch een beetje teveel dat PC gevoel er bij, anders zou ik voor Madden 2006 gaan als het je ding is.
  • Vond Kameo ook een beetje suf…niet echt lekkere gameplay en grafisch vind ik em raar :S gewoon raar

PGR baby! maar welke game moet ik er nog bij halen denk ik op dit moment? PDzero zag er gister niet al te best uit, vooral in de multiplayer niet.
  • Ik heb gisteren de volgende spellen gespeeld:
    Kameo
    Perfect Dark Zero
    King Kong
    Project Gotham Racing 3
    Call of Duty 2
    Dead or Alive 4

En ik was met name niet onder de indruk van King Kong en PGR3, van pgr had ik heel veel meer verwacht maar dit was niet waar ik op gehoopt had van te voren.

PDZ en Kameo zijn niet echt mijn spellen maar waren op zich wel nette titels.

COD en DoA zijn gewoon goede spellen maar geen system-sellers imo.

ik had zelf juist minder verwacht van PGR3, alleen van King Kong ben ik met je eens maar PDZ is zeker een titel zie ik moet hebben maar Kameo niet
  • Gamespot heeft net ook de Video Review toegevoegd…
  • 9 zeker goed cijfer, kan niet achten tot 2 december
  • Gamespot heeft PDZ Gereviewed… Het is een 9!!!!!

Check het allemaal hier:http://www.gamespot.com/xbox360/action/perfectdarkzero/review.html?sid=6140242
  • 500 euro is denk ik de prijs voor de ps3 en dat valt dan nog wel mee
  • is idd afwachten, maar iedereen moet beseffen dat ps3 op de markt komt met bikkelharde concurentie.
    De xbox360 is dan al een tijdje op de markt, ze kunnen de prijs toch niet te hoog maken…
  • Ik wil gamen op een console.
    Als ik DVD wil kijken doe ik mijn Denon dvd-sacd speler wel aan slingeren.

Leuk die extra's op een console, maar van mij hoeft dat allemaal niet zo erg.
  • ahja?: howard heeft al verschillende keren gezegd: rond de 400 dollar
    (400 euro was fout van me, ik weet niet hoeveel de ps3 gaat kosten in europa)
    Sir Howard said the PS3 will sell for $300 to $400 and will come with a bundle of games, movies, and TV shows, many of which Sony also makes. The question is whether the titles will be bundled on Blu-ray DVD discs or on a built-in hard drive.
    link

Over de prijs van de PS3 wist Stringer te melden dat die rond de 300 à 400 dollar zou gaan liggen. Ook dat is een aanpassing van eerdere berichten van Sony: topontwikkelaar Ken Kutaragi suggereerde een tijd geleden een hogere prijs.
    http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fus ... B274ACF06B

Ok dat is een feit maar dan snap ik niet dat Ken Kutaragi iests anders zecht en niet 1 keer maar meerdere malen. we zullen wel zien bij de launch van de ps3 hoeveel hij uitijndelijk gaat kosten. (over zo'n 1,5 tot 2 jaar wanneer microsoft weer aan de opvolger werkt van de 360)
  • ahja?: howard heeft al verschillende keren gezegd: rond de 400 dollar
    (400 euro was fout van me, ik weet niet hoeveel de ps3 gaat kosten in europa)

Sir Howard said the PS3 will sell for $300 to $400 and will come with a bundle of games, movies, and TV shows, many of which Sony also makes. The question is whether the titles will be bundled on Blu-ray DVD discs or on a built-in hard drive.
    link

Over de prijs van de PS3 wist Stringer te melden dat die rond de 300 à 400 dollar zou gaan liggen. Ook dat is een aanpassing van eerdere berichten van Sony: topontwikkelaar Ken Kutaragi suggereerde een tijd geleden een hogere prijs.
    http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fus ... B274ACF06B
  • "Op de PlayStation Meeting 2005 heeft Ken Kutaragi verteld dat de PlayStation 3 duur zal gaan worden. Dit is de zoveelste uitspraak van PlayStation's geestelijke vader. Eerder meldde hij onder andere dat de consument moest werken voor zijn PlayStation 3, maar dat die arbeid zeker de moeite waard zou zijn.

Een exacte prijs noemde Kutaragi overigens niet"

toevalig van insidegamer.nl
  • sony zei: rond de 400 euro

sony zij volgensmij iets anders ;)
  • sony zei: rond de 400 euro

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren