1. Enkele details van de Xbox 360 launch in USA...

Re: Enkele details van de Xbox 360 launch in USA...

k vat 'm niet met die tickes, wat is het nut daarvan :S , gaat gewoon de winkel binnen vraagt of er nog 360's zijn, koopt en zo niet probeer je 't morgen later. Lijkt me veel makkelijker

ik heb zo'n gevoel dat je dan voor de deur moet liggen en eventueel een knuppel ofzo moet meenemen om andere mensen de vernieling in te slaan
  • k vat 'm niet met die tickes, wat is het nut daarvan :S , gaat gewoon de winkel binnen vraagt of er nog 360's zijn, koopt en zo niet probeer je 't morgen later. Lijkt me veel makkelijker

ik heb zo'n gevoel dat je dan voor de deur moet liggen en eventueel een knuppel ofzo moet meenemen om andere mensen de vernieling in te slaan
  • @Lost

Nee… Het is alleen maar beter. Als er geen kaartjes meer zijn weet je heel duidelijk gelijk dat je daar niet meer hoeft te zien. ZO ging het ook met de PSP launch in Japan en de PSP launch in de Metreon. Er waren gewoon een aantal kaartjes. DIe werden rondgedeelt en waren de kaartjes op. Zijn de PSP's ook op. Net zoals met deze launch bijna….

ZO is het wel allemaal duidelijk waar je moet zijn voor een X360 en waar niet. In Nederland kan je alles af gaan bellen of vragen of ze hem nog hebben enzo. Ze zijn nooit duidelijk hoeveel ze er krijgen etc etc. Ik vind het eigenlijk alleen maar beter dat ze het zo doen.

Maar in Nederland heb je natuurlijk die Pre-order kit actie van Microsoft. DIe is nog beter vind ik…
  • k vat 'm niet met die tickes, wat is het nut daarvan :S , gaat gewoon de winkel binnen vraagt of er nog 360's zijn, koopt en zo niet probeer je 't morgen later. Lijkt me veel makkelijker
  • @Shharkdawg

Zo gaat het vaak hoor…. In Japan en Amerika doen ze heel erg vaak zo. Alleen in Europe leveren ze gewoon aan de winkel en de winkel doet de rest.
  • Blijven rare jongens die amerikanen.
  • de kleinere zaken 10 consoles per dag??!! en zijn die dan allemaal pre-order of is dat een aparte lading…. ik vind het een beetje overdreven allemaal met tickets enzo…
  • ik las dit vandaag:

Ene 'Ryan', welke voor de grote Amerikaanse winkel Target werkt, heeft een mail gestuurd naar wegblog Kotaku en daarin enig uitleg gedaan over hoe de launch zal gaan verlopen.

De Target winkel zal dagelijks tussen de 25 en 50 consoles ontvangen. Ieder van deze consoles mag op de launch dag verkocht worden, kleinere winkels moeten het echter doen met een console of 10 per dag.
    Voor winkels zal het zeer belangrijk worden zich te houden aan de release data. Doen ze dit niet en verkopen ze consoles of spellen eerder, dan kan het zijn dat ze in de toekomst geen enkele console meer ontvangen.

Iedere winkel zal verder tickets moeten uitprinten met daarop hoeveel premium en core consoles ze nog in hun voorraad hebben. Op het moment dat deze uitverkocht zijn moeten ze duidelijk kenbaar maken (door middel van een grote poster) dat ze niet meer beschikbaar zijn.
    Wanneer de winkel open gaat moeten de medewerkers deze tickets uit gaan delen aan de mensen die staan te wachten. Zijn de tickets na de eerste keer niet allemaal verdeeld dan moeten ze dit na een kwartier nog eens doen, net zolang totdat de tickets op zijn.

Let wel; het gaat hier om de Amerikaanse markt. Of dezelfde regels worden opgesteld voor de Europese markt is niet bekend.

belachelijk maar goed…..

bron:http://www.gamed.nl/view/10708
  • dus heb je kaartje, heb je xbox,
    geen kaartje, geen xbox ? Beetje dom, men zal dan vechten, stelen, voordringen om zo'n kaartje te krijgen :(

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren