1. F1 2012

Re: F1 2012

Idd, want hoevaal verranderd een baan per jaar…

Een blok een beetje naar rechts, klaar

Vooral de FIA doet er lastig over, het zijn erg lastige gasten om mee samen te werken als je een game wilt maken, maar gelukkig is het seizoen nog niet afgelopen en is het niet al volledig over de datum :)
  • Idd, want hoevaal verranderd een baan per jaar…

Vooral de FIA doet er lastig over, het zijn erg lastige gasten om mee samen te werken als je een game wilt maken, maar gelukkig is het seizoen nog niet afgelopen en is het niet al volledig over de datum :)
  • Dus door je eigen incompetentie geef je dit spel een laag cijfer?
    Tuurlijk, logisch toch :')
  • Idd, want hoevaal verranderd een baan per jaar…

• Tracks en wagens zijn een probleem om van tevoren te regelen. Toch kan het sneller, want veel banen zijn nu al in vorige delen gemaakt. Ik neem aan dat het maken van twaalf nieuwe wagens niet zo lang kan duren. De banen kunnen goed opgepoetst worden, want de basis staat al.
  • Toch raar dat het altijd last season is..

Tbh ik snap dat niet :p
  • Dus door je eigen incompetentie geef je dit spel een laag cijfer?
  • Ik flikkerde de controller al in de hoek tot ik tot vervelend toe de apex niet hitte in de demo :'( Hoogstens een 1 voor dit spel :')
  • Inthegame:

Met de nieuwe strategie van Codemasters was het nog maar even afwachten of de reviews positief zouden zijn. Maar als we de cijfers mogen geloven, dan heeft de uitgever een goede keuze gemaakt. IGN en OXM vinden het spel nagenoeg perfect. De intrede van de Young Driver Test heeft wat dat betreft dus ook zijn vruchten afgeworpen. Wellicht verschijnen er nog meer review scores, dus geïnteresseerden… kom regelmatig terug.

•Videogamer – 8/10.
    •CVG – 8.1/10.
    •Eurogamer – 7/10.
    •IGN – 9/10.
    •OXM – 9/10.
  • Ik keek jaren uit naar F1-games, maar kom tot de conclusie dat ik ze eigenlijk niet zo veel speel de laatste tijd.
  • Heb hem vandaag gereserveerd… Kan hem op 21 september ophalen. Filmpjes op YouTube met development diaries (vast fout gespeld :P) beloven veel. Verbeterde weersimulatie en nieuwe camera. Ik hoop zo dat het een beter spel wordt dan F1 2011. Zat amper verbetering, behalve dan de saftey car en de regen zag er realistischer uit.
  • Heb er zin in!
  • Eerste screens:

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren