1. Farming simulator 2011 steering wheel

Re: Farming simulator 2011 steering wheel

Beste dit is omdat je bij configuratiescherm dan aparaten en printers daar je g27 zoeken en dan rechtermuisknop en spelbesturingseigenschappen en dan eigenschappen daar kan je je pedalen instellen en waarschijnlijk staan deze op inverted en moet je deze op normaal zetten grtj
  • Beste dit is omdat je bij configuratiescherm dan aparaten en printers daar je g27 zoeken en dan rechtermuisknop en spelbesturingseigenschappen en dan eigenschappen daar kan je je pedalen instellen en waarschijnlijk staan deze op inverted en moet je deze op normaal zetten grtj
  • Kun je hem niet gewoon instellen dat als je het pedaal niet indrukt, hij gewoon geen output geeft? Dat je die gewoon niet invult.

Nee, dat werkt niet. Als je 1 invoert, bijv. Vooruit rijden en je kiest een as, dan vult ie automatisch achteruit ook in, met dezelfde as…

Maar bedankt voor de reactie!
  • Kun je hem niet gewoon instellen dat als je het pedaal niet indrukt, hij gewoon geen output geeft? Dat je die gewoon niet invult.
  • Hallo beste mensen!

Ik heb een vraag..
    Bij het spel Farming Simulator krijg ik mijn steering wheel (G27) niet goed ingesteld.
    Als ik een as invoer voor gas geven gebeurd er in het spel dit:
    Pedaal los -> achteruit rijden
    Pedaal ingedrukt -> vooruit rijden

Ik snap niet hoe ik dit moet veranderen. Waarschijnlijk is het iets met Logitech Profiler, maar ik krijg het niet voor elkaar!
    Ook kan geen knoppen instellen.

Heeft iemand de/een oplossing, dan hoor ik het echt heeel erg graag van je!

Met vriendelijke groet,

Marijn14

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren