1. Fifa 2005 Savegame [PC]

Re: Fifa 2005 Savegame [PC]

da was bij mij ook maar ging naar een week vanzelf over
nadat ik 2 seizoenen had gesim:P :P
  • da was bij mij ook maar ging naar een week vanzelf over
    nadat ik 2 seizoenen had gesim:P :P
  • Als we et dan toch over fifa hebben….Ik kan alleen tijdens vriendschappelijke wedstrijden een bal zien :S en dan nog is et niet altijd. Als ik een toernooi speel of een carriere start moet ik et doen met een onzichtbare bal. -_-'

Is daar miss een patch voor ofzo, want ik heb het bij andere vrienden geinstalled en hun pc heeft lagere specs als mijn pc en daar draait ie moeiteloos?!
  • ja het werkt :)

Bedankt 8]
  • Volgens mij staat ie in mijn documenten (bij mij iig)

C:\Documents and Settings\JEGEBRUIKERSNAAMVOORWINDOWS\Mijn documenten\FIFA 2005

Daar staat een mapje met je naam op,, die moet je kopieren naar je nieuwe install ;)

(Dit lukte bij mij)
  • Het werk nog steeds niet :S
  • Schopje naar PC Algemeen.
  • Niet om te zeiken, maar er is een PC Algemeen forum -> http://www.insidegamer.nl/forum/viewforum.php?f=11

Daar kan je topics zoals deze beter plaatsen :)
  • c:\program files\Ea Games\Fifa 2005\Saves

als het goed is staat tie daar,en dan gewoon met een memory stick ofzo iets overzetten naar je nieuwe pc of ff op een cd branden
  • Staat hij niet ergens bij je Program Files in een map daar?
    Die moet je kopieren naar de map op je nieuwe pc.
  • Heb onlangs Fifa 2005 gekocht, geinstalleerd en lekker gaan spelen.
    Nu heb ik een nieuwe PC heb daar nu Fifa 2005 ook opstaan maar wil verder spelen met mijn oude savegame.
    Het probleem is ik weet niet welk bestand de savegame is en waar deze staat. Wie weet dus hoe ik met mijn oude savegame op mijn nieuwe PC kan spelen?????

Bijvoorbaad dank

Vriendelijke groet
    Dusszz

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren