1. FIFA 2006 demo

Re: FIFA 2006 demo

Ik heb de Demo gisteren binnen gekregen , en de graphics vallen mij een beetje tegen en het geluid.
  • Ik heb de Demo gisteren binnen gekregen , en de graphics vallen mij een beetje tegen en het geluid.
  • Niet egt een slechte demo
    Alleen dat Nederlandse commentaar
    hetzelfde als ik fifa 2005
    1 nieuwe ding zij hij
    Barcalona is in de demo slecht maar in RL juist goed:S
  • Hetgeen waar ik me echt aan stoor zijn die framedrops, die komen vaak voor zeg o_0
  • Ik kan me alleen maar aansluiten bij het commentaar van de TS….

De Fifa 06 demo valt wat mij betreft tegen. Grafisch niet zo netjes (sommige spelers ronduit lelijk), niet makkelijk om bepaalde aanvallen uit te zetten etc.
  • Framedrop is zeer irritant inderdaad. Ik weet inderdaad niet wat ze gedaan hebben met de graphics, want je kunt gewoon bijna geen speler meer onderscheiden. Van Nistelrooy lijkt op Rooney, lijkt op Scholes, lijkt op Ronaldo, lijkt op Keane, lijkt op Giggs…..

Op zich vind ik als PESfan de gameplay niet eens tegenvallen. Alleen is het nog een beetje wennen qua controls.

En vorig jaar kon ik online met de demo :(
  • ik heb 'm gister binnen gekregen.. toch nog… Ik doe 'm in m'n playstation end an loopt i vast in het begin… of hij laad ergnstig lang of er is iets mis ….. Heeft iemand dit ook?
  • Ik heb de Demo nog niet , maar ik hoor wel van meerdere mensen dat de Demo slecht is.
  • Ja, na wat lang wachten verscheen ie eindelijk in mijn brievenbus en mocht aan de slag met de demo. Ik had me broertje al geinformeerd dus we speelden drie potjes. 1x gelijk en 2x verloren met 1-0 ofzo. Als eerste moet ik zeggen dat de game echt vreselijk kut liep. Framedrops heb je minimaal 1x per minuut en daarnaast vind ik het geheel er helemaal niet supermooi uitzien (snap niet waar iedereen het vandaan haalt om te beweren dat FIFA er altijd mooier uitziet dan PES want PES 4 ziet er imo een stuk beter uit dan FIFA 2006).

Daarnaast vond ik het geheel gewoon vrij kut spelen. Had de controlls eerst op de normal laten staan maar ik kon er maar niet aan wennen. Toen heb ik alles maar op de Pro Evo manier neergezet maar nog gaat het kut. Het lopen loopt niet lekker waardoor ik maar zelden een goede aanval kon opzetten. Misschien dat ik het spel nog maar is een kansgeef maar vond het geen flikker aan.

Overigens wel grappig om te zien dat zowel PES 4 als FIFA 2006 twee man een vrije trap kan laten nemen en dat de controlls van FIFA 2006 schema 2 precies hetzelfde zijn als PES4. Wil geen van beide partijen de schuld geven van het kopieren maar het viel me gewoon op.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren