1. Fifa 2006 draait door

Re: Fifa 2006 draait door

Hahhaahaah zelfs mensen die het spel legaal hebben hebben dus blijkbaar ook dit probleem.
Ken iemand die het illegaal heeft en die heeft dit probleem maar dat was te verwachten .
rofl

Ook bij de demo was dit… En die is natuurlijk Legaal te downloaden. Het is gewoon een kwestie van wat instellingen veranderen, wat al 4 keer in dit forum staat…

Das goed nieuws voor de zwakelingen die niet op pro 5 kunnen wachten o_0
  • Hahhaahaah zelfs mensen die het spel legaal hebben hebben dus blijkbaar ook dit probleem.
    Ken iemand die het illegaal heeft en die heeft dit probleem maar dat was te verwachten .
    rofl

Ook bij de demo was dit… En die is natuurlijk Legaal te downloaden. Het is gewoon een kwestie van wat instellingen veranderen, wat al 4 keer in dit forum staat…

Das goed nieuws voor de zwakelingen die niet op pro 5 kunnen wachten o_0
  • Hahhaahaah zelfs mensen die het spel legaal hebben hebben dus blijkbaar ook dit probleem.
    rofl

• Ik heb er geen controller op aangesloten zitten.
    Nou ja misschien dat EA bij de eerste patch dit probleem op lost
    Doe niet zo irritant door telkens aan te blijven houden dat het aan EA ligt, er is in dit topic nu al 3 tot 4 keer gezegd dat het aan je eigen pc ligt. Er staat zelfs bij hoe je het oplost.
    rofl
  • Start de FIFA 06 of hele versie, minimaliseer vervolgens door ALT+TAB
    Klik “Start” en ga vervolgens naar het Configuratiescherm
    Kies Prestatie en onderhoud
    Kies Systeem
    In het zojuist geopende scherm kies je voor Hardware
    Open Apparaat Beheer
    Klik op + naast Human Interface Devices
    Het is nu een kwestie van uit proberen. Druk met de rechtermuisknop op een device en klik vervolgens op uitschakelen. Nadat je een device hebt uitgeschakeld stap je over naar de FIFA 06 om te kijken of het probleem verholpen is. Probeer dit met alle devices. Zorg er wel voor dat je je toetsenbord en muis niet uitschakeld!
    Alles behalve je toetsenbord en muis uitschakelen verhelpt bij de meeste mensen het probleem.

Volledig juist. Ik heb het probleem ook gehad bij de demo en heb bovenstaand truukje uitgeprobeerd en hij deed het en alles van je PC blijft perfect functioneren. :)
  • dat zit in je controller
    Ik heb er geen controller op aangesloten zitten.
    Nou ja misschien dat EA bij de eerste patch dit probleem op lost
  • Doe gewoon wat Big Papa heeft gezegt, staat gewoon op de Fifa site, dus als jullie ff hadden gezocht had het misschien ook geholpen?
  • Ik hep dat probleem dus ook, dus het licht vast ook aan fifa, alleen herkent fifa mijn usb porten als 3 controllers die naar links in gedrukt worden.
  • Start de FIFA 06 demo of hele versie, minimaliseer vervolgens door ALT+TAB
    Klik “Start” en ga vervolgens naar het Configuratiescherm
    Kies Prestatie en onderhoud
    Kies Systeem
    In het zojuist geopende scherm kies je voor Hardware
    Open Apparaat Beheer
    Klik op + naast Human Interface Devices
    Het is nu een kwestie van uit proberen. Druk met de rechtermuisknop op een device en klik vervolgens op uitschakelen. Nadat je een device hebt uitgeschakeld stap je over naar de FIFA 06 demo om te kijken of het probleem verholpen is. Probeer dit met alle devices. Zorg er wel voor dat je je toetsenbord en muis niet uitschakeld!
    Alles behalve je toetsenbord en muis uitschakelen verhelpt bij de meeste mensen het probleem.
  • ik heb op mijn pc ook hetzelfde probleem
  • Dat probleem heb ik ook bij de demo van FIFA op de PC, ik heb het echte spel niet. Maar ik kan dan ook geen team bevestigen, ookal druk ook enter of esc.
  • Hey,

Ik heb nu Fifa 2006, maar het is net alsof je de pijltoetsen de hele tijd inhoud.
    Bijv. als je je team moet kiezen in het begin, blijft ie niet stilstaan, maar krijg je bijv AC-Milan-Parma-Juventus-Laccio-Inter etc. achter elkaar.
    Hij bladert zomaar te zeggen heeel de teams door zonder dat je een team kunt kiezen wanneer ie stil staat.
    Ik hoop dat jullie het begrijpen, het is nogal vaag:S

Dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan je controller, zo'n fout kan niet in een spel zitten lijkt me, of het is een zeer kleine kans dat het zo is.
    Probeer eens met een naaldje wat stof oid tussen randen bij de pijltjes op je controller schoon te maken, misschien helpt het?
    En haal je controller eruit, gaat hij dan nog door? En is het ook zo bij een andere controller?
  • Hey,

Ik heb nu Fifa 2006, maar het is net alsof je de pijltoetsen de hele tijd inhoud.
    Bijv. als je je team moet kiezen in het begin, blijft ie niet stilstaan, maar krijg je bijv AC-Milan-Parma-Juventus-Laccio-Inter etc. achter elkaar.
    Hij bladert zomaar te zeggen heeel de teams door zonder dat je een team kunt kiezen wanneer ie stil staat.
    Ik hoop dat jullie het begrijpen, het is nogal vaag:S
  • dat zit in je controller

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren