1. FIFA 2006, HELP MEE

Re: FIFA 2006, HELP MEE

Komt fifa 2006 wel op de gamecube?… :S
  • Komt fifa 2006 wel op de gamecube?… :S
  • Ik ben Belg, maar mss toch…?

nah :P
  • Is er ook een petitie om ervoor te zorgen dat het spel helemaal niet in de winkels verschijnt?
  • Crossposting, slotje.
  • Gutegut, wat zijn we weer negatief over Fifa. Kom op mensen, met Fifa kun je best behoorlijk veel lol hebben. Oké, het is geen Pro Evo, maar het is ook helemaal niet slecht o.i.d. Fifa wordt altijd heel negatief over gedaan en dat is imo niet helemaal terecht. Kijk een prutswerkje als Driv3r of The Getaway, daar mag zo lullig over doen, maar bij Fifa is dat imo niet helemaal terecht…

Nou, ik heb dat spel serieus een aantal jaren een kans gegeven. Een goede kans, gebaseerd op de positieve verhalen die ik elk jaar weer hoor.

Maar het spel is gewoon onspeelbaar in vergelijking met WE. Als je WE niet gewend bent is het misschien nog wel te pruimen, maar het is gewoon niet met elkaar te vergelijken, zoveel verschil zit er tussen.
  • Neuh, ga die petitie niet steunen. Moet ik heel mijn naam typen, email adres en nog wat. Blergh, kost me teveel energie
    Tip voor volgende keer: Maak er iets van waar mensen alleen maar op 'JA' hoeven te klikken.
  • Gutegut, wat zijn we weer negatief over Fifa. Kom op mensen, met Fifa kun je best behoorlijk veel lol hebben. Oké, het is geen Pro Evo, maar het is ook helemaal niet slecht o.i.d. Fifa wordt altijd heel negatief over gedaan en dat is imo niet helemaal terecht. Kijk een prutswerkje als Driv3r of The Getaway, daar mag zo lullig over doen, maar bij Fifa is dat imo niet helemaal terecht…
  • Welke sukkel gaat er nou Fifa 2006 spelen?
    Jammer dat je niet tegen mag stemmen.
    ^^D ^^D ^^D ^^D
  • Welke sukkel gaat er nou Fifa 2006 spelen?
    Jammer dat je niet tegen mag stemmen.
  • Ik had liever steun Konami voor pro evoloution voor de Gamecube.
  • FIFA 2006 komt ook op de GamCube.. En de DS, PSP, Xbox, PS2 enz enz enz… :)
  • www.fifa2006.nl

STEUN DE PETITIE, EN ZORG ERVOOR DAT HET NEDERLANDS ELFTAL EN DE GOUDEN GIDS DIVISIE IN FIFA 2006 KOMEN!

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.