1. Firmware 2.50

Re: Firmware 2.50

Ik heb die firmware nu ook en ik vind het wel handiger. Als je nu wil internetten, start hij vanzelf op…
Wat bedoel je hiermee? Ik heb gelezen dat het internet door 2.5 iets sneller gaat op de PSP?! Klopt dit?
  • Ik heb die firmware nu ook en ik vind het wel handiger. Als je nu wil internetten, start hij vanzelf op…
    Wat bedoel je hiermee? Ik heb gelezen dat het internet door 2.5 iets sneller gaat op de PSP?! Klopt dit?
  • Ik heb die firmware nu ook en ik vind het wel handiger. Als je nu wil internetten, start hij vanzelf op…
  • Ik heb em gedownload maar hoe zet je die op je psp ?

http://www.us.playstation.com/PSP.aspx? ... c_200.html dit moet je helpen
  • Als je dan geen kabel kosten hoeft te betalen vind ik dat wel een redelijk prijsje en als je zelfs overseas kan ontvangen vind ik dat best lijp
  • pff joepie…kan je een ding voor 260 dollar gaan kopen om tv te kijken begrijp ik dat nou goed?
  • ik heb hem ook alleen ik kan nu niet internetten er mee ik kreeg dit error: 80110404
  • Ik heb em gedownload maar hoe zet je die op je psp ?
  • Hmm niks interessant… Ik blijf wel bij 2.0 en dan heb ik nog de keus om naar 1.5 te gaan als ik wil.

Ik wil opwindende updates zoals voice chat, webcam, een echte Sony toetsenbord en functies,….
  • Die LocationFree optie is wel zeer interessant!

What is LocationFree®? How can I use it on my PSP™ system?*
    You never have to leave your home entertainment behind again. With LocationFree® you can stream TV or movies from your home over broadband internet to your PSP™ system– virtually anywhere in the world. At home, simply connect you’re A/V components (TV, DVD Player or DVR) and broadband internet to your LocationFree® Base Station. On the road, connect your PSP™ system to a wireless hotspot and click on the LocationFree® icon to start streaming your favorite TV programs. Change channels, pause or record on your components at home with the onscreen universal remote. With LocationFree® on your PSP™ system, you can enjoy your home entertainment beyond the living room. And, not only is LocationFree® designed to provide the ultimate in entertainment on the go, but its wireless capability makes it perfect for use around the house too.

To start using LocationFree® video streaming on your PSP™ system, you may need to download some software.
  • Waarom geen tekstverwerker voor de PSP?
    Dan word dat toetsenbord misschien ooit nog verkocht…
  • Voor mij niet echt opwindende vernieuwingen, dus het hoeft nog niet :)
  • http://www.yourpsp.com/psp/psp.html#sec ... cale=nl_nl

Ik heb hem al, ze zijn bijna allemaal tegelijk uitgekomen, linkje van het daadwerkelijke bestand kan ik zo ff snel niet vinden, maar staat vast wel op deze site

Edit:

http://www.yourpsp.com/psp/psp.html#sec ... cale=nl_nl

Naar Pagina 3 gaan en op akkoord klikken, dan kan je hem op je PSP downloaden
  • leuk telken als de PSP wordt gekraakt komt er een update met meer nieuwe functies :lol: leuk voor de mensen die hem weer vvillen hacken
  • dit is voor mensen met een japanse versie: http://www.playstation.jp/psp/update/ud_01.html

Edit: US versie is nu ook vrijgegeven

http://www.us.playstation.com/PSP.aspx? ... wareupdate
  • Die is er al, ik kan alleen even de link niet vinden, staat op het Beta Forum. dus.. ff zoeken.
  • [size=3]PSP gets updated to version 2.50[/size]Newest update adds support for Sony's Location Free TV tuners; live programs can be streamed to remote PSPs.
    TOKYO–Sony Computer Entertainment has released a new patch for the PSP that updates the handheld's system software to version 2.50. The update gives the PSP a number of new features, with the biggest addition being the Location Free Player option.

PSP owners will be able to watch TV and play back video recordings through the Internet using the handheld's wireless LAN connection and one of Sony's Location Free TV Base Stations (LF-PK1). The LF-PK1 is a network-enabled TV tuner that lets PCs remotely view television, and it sells for around the price of 29,800 yen ($260).

By hooking up the base station to the Internet, PSP owners can remotely access and check out various TV shows, even if they're overseas. The base station also connects to DVD-HDD recorders and other home video equipment, letting PSP owners remotely play back recordings from their homes.

The PSP update to 2.50 comes with other convenient features as well, one of which is the function to automatically sync the hardware's clock to the correct time via Internet connection.

Sony Computer Entertainment warns that this update to 2.50 is only for Japanese PSPs with model numbers of PSP-1000, PSP-1000 K, or PSP-1000 KCW. There are no guarantees that the patch will operate properly on other PSPs. The company will release patches for PSPs in other countries in the near future, as soon as they are ready.

Details on the 2.50 update patch are below:

Network Functions:
    - Added Location Free Player support
    - Added Auto-Select and Unicode (UTF-8) as text encoding options in Internet browser
    - Added function to save display mode and font size settings in Internet browser
    - Internet browser now saves form input history

Video Functions:
    - Added capability to play back copyright protected movies saved on Memory Stick Duo.

Settings Functions:
    - Added function to automatically set time and date through Internet, via wireless LAN.
    - Added WPA-PSK(AES) as network security format.

Miscellaneous Functions:
    - Added Korean input through keyboard.

By Hirohiko Niizumi – GameSpot

TV op je PSP k kan niet wachten tot de EU versie

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren