1. Football Manager 2005

Re: Football Manager 2005

zo nu heb ik wel een fout ontdekt.
Ik had freddy adu een contracht aangeboden meteen toen ik begon en hij kwam naar me club. Ik moest toen wel 800000 betalen aan DC washington. Toen een jaar later hij was 16 bood wolfsburg hem een contract aan terwijl hij van mij was en die kon hem gewoon gratis van me afnemen terwijl altijd met een jeugdcontract het zo zit dat je de club waarvan hij is zijn waarde betaald. Maar iig dan denk ik ok maakt niet uit ik jat hem gewoon weer terug want hij is toch 16 dus je kan hem altijd benaderen. Moet ik wolfsburg opeens 3,8 miljoen betalen :S
Dat klopt gewoon echt niet
  • jah ik heb dat gehad in de demo je kan dan een vidio ( ofzo ) bekijken dan zie je gewoon de doelputen waar hij bij betrokken in van 1 wedstrijd

Het is zeker een 2D video? Filmpje zou wel vet zijn.
  • jah ik heb dat gehad in de demo je kan dan een vidio ( ofzo ) bekijken dan zie je gewoon de doelputen waar hij bij betrokken in van 1 wedstrijd

en ik weet nog een goede speler
    lebohang mokoena

en ik zoek nog een goed linksbuiten voor ajax mitea doet het wel goed alleen ik wil voor hem een backup
    niet te oud
    en niet duurder dan 6 mil
  • bij welk team je ook altijd wel leuke spelers haalt is sao paulo als je het zo schrijft tenminste.
    en ik wacht nog steeds op het moment dat een zaakwaarnemer een speler komt aanbieden, dan schijnt het zo te zijn dat ze een video laten zien wat die speler allemaal kan. Iemand al meegemaakt?
  • Hmm ik speel met AZ. Het gaat nog niet zoals verwacht, maar komt wel goed. Ik mik uiteraard op Uefa Cup. Hoopte stiekem wel op een CL plaats, maar 2e worden gaat denk ik niet meer lukken. Ajax en Utrecht (!!) hebben een punt of 8 voorsprong op me. Overigens staan PSV en FC Groningen gelijk in punten met me, en Feyenoord 1 of 2 punten achter ons. Wel spannend dus!

Oh nog een leuke tip voor je: Rafael Arles Castillo, een AMC uit Zuid Amerika, echt wel goed en niet zo heel duur! (je kunt em volgens mij gratis halen na het eerste jaar)
  • Lijkt me wel een leuk spel, maar eens een x checken :)
  • Dit is trouwens mijn opstelling, als niemand geblesseerd of afwezig is:

Ik probeer nu Diego Gavilán(middenvelder) te kopen. Ik moet een goede middenvelder hebben als iemand afwezig is. Verder is nu alles top in orde vind ik. Misschien dat ik nog op zoek ga naar een linksback.

Ik vind de layout veel mooier uit zien dan de vorige delen, ben ook meteen aan gewend. Eerst is het wel even zoeken, maar dat heb je ook snel onder de knie. @Orange, ik vind de snelheid wel meevallen. Bij de vorige delen was het zo dat het ineens één week verder was, dat vond ik wel kut. Bij FM 2005 heb ik niet gemerkt dat het opeens één week verder is, dus heb ik dan ook alle tijd om m'n opstelling te maken of opzoek gaan naar spelers bijv.
    Er zit ook een optie in van als er wedstrijden gespeeld moeten worden dat je die in de achtergrond laat spelen, zodat je niet naar de wedstrijduitslagen hoeft te kijken en meteen iets anders kan gaan doen.
  • Kan haast niet wachtten tot ik em kan spelen. Ik heb de vorige versies ook helemaal stuk gespeeld. Ik heb de demo al wel gespeeld, het viel me op dat het niet veel sneller ging dan de vorige CM. Dat viel me toch een beetje tegen, misschien is dat nog veranderd ondertussen?
    Ook moest ik erg aan de nieuwe layout wennen, maarja dat heb je altijd..

ps. je pics vern*ken de lay-out een beetje..

@ajaxrulez, welke spits heb je gekocht? Zigic?
  • ik ben een seizoen met ajax begonnen.
    heb gelijk een evaren vedediger gehaald frank de boer
    en een goede vervanger voor zlatan ZIGIC alleen zen aannemen is niet zo goed maar afwerken en koppen en springen 20!!!
    en ik zoek nog naar een goede controlerende mid vinden.
    owja ik heb nog 2 talenten gehaald :
    vanden borre
    freddy adu

• Football Manager 2005 ligt inmiddels in de winkels, dus moet er natuurlijk een algemene topic voor komen. Praat hier over jouw grote successen, pats met je gewonnen wedstrijden, praat en discussier over je tactiek, vraag je problemen enz enz.

Wat me opvalt bij Football Manager 2005 is dat het de oude Champioship Manager 2001/2002 gevoel geeft, wat ik de beste en de meest verslaafende deel uit de serie vond. Dat gevoel was weg bij CM4. De review zal je wel bij Insidegamer lezen, dus laat ik maar niet een hele verhaal gaan schrijven.

Ik ben lekker begonnen; twee oefenwedstrijden gewonnen, eerste seizoen wedstrijd tegen PSV met 4-1 gewonnen :D (wat onmogelijk was in CM 2001/2002), maar de twee wedstrijd tegen Ajax verloren met 4-2 :( Nouja, de twee toppers heb ik dan ook gehad. De uitslagen van de volgende zes wedstrijden die ik tot nu toe heb gespeeld, heb ik met kleine doelpunt verschillen gewonnen of verloren. Ga er dus niet van uit dat zulke uitslagen vaak voorkomen. Ohja, ik ben natuurlijk Feyenoord.

Football Manager week:
    Voetbalmanagers
    De serie
    Handleiding
    Recensie

Hou dit in de gaten voor patches of anders heb je nog altijd Google

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren