1. Football Manager 2011

Re: Football Manager 2011

Haha lekker realistisch, ze hebben het wat overdreven met de overnames. Wel geinig dat je plotsklaps nieuwe grootmachten krijgt binnen het internationale voetbal door die grote overnames. Zit nu in mijn derde seizoen bijna aan de winterstop. Momenteel staat Everton eerste en ook in de Champions League gaat het goed. Bij Ierland heb ik onverwacht in Rusland gaan winnen.
  • Haha lekker realistisch, ze hebben het wat overdreven met de overnames. Wel geinig dat je plotsklaps nieuwe grootmachten krijgt binnen het internationale voetbal door die grote overnames. Zit nu in mijn derde seizoen bijna aan de winterstop. Momenteel staat Everton eerste en ook in de Champions League gaat het goed. Bij Ierland heb ik onverwacht in Rusland gaan winnen.
  • Ja die overnames komen dit seizoen wel vaak voor, Sparta, RKC, ADO en Feyenoord zijn overgenomen dit jaar. Na de overname: :P

• Ziet er goed uit, Dellafiore is echt goed deze FM. Het is blijkbaar de opzet van deze FM dat er veel ploegen overgenomen worden door buitenlandse investeerders. Bij mij zijn Newcastle en Man. Utd. Al van eigenaar gewisseld in het tweede seizoen.
  • Kampioen geworden met Feyenoord, krijg je begin van het seizoen dit bericht. Ik ben benieuwd of het lukt.

PSV was 2 jaar geleden al overgenomen en hebben nu een goeie technische staf. Hebben nu ook ongeveer 90 miljoen geïnvesteerd in de ploeg. Zal dit jaar zal wel een stevige concurrent worden.

Dit is nu mijn ploeg voor het seizoen 2015/2016:
  • In de kwartfinale van de CL tegen Sampdoria met wreed veel chance doorgegaan. 3-1 verloren in Sampdoria, met een late eerredder van Lukaku. Daarna de terugmatch thuis met 2-0 gewonnen door een goal in de 91e minuut. 4 man in de spits, vol op de aanval en extra risico's nemen. :D

Halve finale nu tegen Arsenal maar Arteta is vier maanden out, en ook Rodwell ligt voor de rest van het seizoen in de lappenmand. Mijn kern is te klein en ik heb vijf matchen in vijftien dagen, met ook nog de confrontatie voor de halve finale van de FA Cup. Sta voorlopig nog tweede in de Prermierleague, zal wellicht derde eindigen met nog een zestal matchen te gaan. Ondanks dat ik constant poen blijf binnenhalen als een gek, blijven de financiën verder in het rood gaan. -_-'
    Zou normaal niet kunnen, maar volgens mij is de 'crisis' gewoon een deel van het opzet van deze FM. Alé mijn loonbudget is behoorlijk gesaneerd, ik haal groot geld binnen met mijn resultaten, stadion zit vol en toch blijven we verlies maken. Controle over financiën is 100% btw volgens mijn statistieken. Hebben jullie ook last om dit onder controle te krijgen?

Edit: FA Cup uitgeschakeld tegen Chelsea, Champions League door naar de finale. ^^D Met zwaar beukvoetbal, thuis 0-0 en dan 0-1 gaan winnen op Arsenal. Fellaini als targetman in de spits met een wondergoal van buiten de backlijn. Hij is jammer genoeg geschorst voor de finale. Met Fellere tackles, feller de duels ingaan en tegenstanders hinderen had ik in de thuismatch al Walcott en Van Persie uit laten stampen. In de terugmatch kwamen daar nog Eboué en Hazard bij, al konden die wel voort spelen. Echt anti voetbal dus, maar het was the only way.
  • Netwerk games zijn wel leuk, maar er kruipt nog eens meer tijd in dan bij single player. Heb er gewoon de tijd niet voor helaas.
    Zit nu trouwens in mijn tweede seizoen met Everton. Bij de winterstop sta ik derde, Everton gaat ondanks mijn goede loon- transferbeleid financieel de put in.
  • Je hebt best wel een oud team, en oudere spelers afbouwen lukt mij eigenlijk nooit omdat hun salariseisen veel te hoog zijn voor mij.
    Ja komt vooral omdat ik met feyenoord bij het begin een laag budget had. Dus ik kocht meer jonge talentjes en oude veteranen (goedkoop of einde contract).
    Drogba (30k/w) en Carew (19k/w) waren eigenlijk redelijk kwa salaris.
    Carew maakt vorige jaar 21 goals in 29 wedstrijden. Dit jaar heb ik hem eigenlijk niet meer nodig want Drogba is toch wat beter.

Je hebt wel een grote selectie. Ik zou een aantal spelers zoals Auassar en El-Ahmadi, Bruins en ook Smolov weg doen. Maar heb je zeker mooi gedaan met Feyenoord.
    Smolov & Cabral jaartje naar excelsior gestuurd en Bruins is juist 1 van mijn beste spelers:
    Verder toch maar veel spelers behouden omdat ik nu CL speel en ik heb toch vaak 1 of meerdere spelers met een lange blessure .

Verder erg blij met mijn Braziliaanse talentjes: Anderson (19 jaar)/Luiz(20)/Marcelinho(20). Ondanks de wat hoge prijs zijn ze het meer dan waard.

• AL die toppers werden mij voor bijna niks aangeboden.

Van Persie is jankerd in dit spel. Loopt te janken dat ik niet hard genoeg optreed terwijl ik hem juist voor 8 maanden moet missen.
  • Ik zit inmiddels in het tweede seizoen met Athletico. Heb in seizoen één de Europese Super Cup en de Europa League gewonnen. In de competitie ben ik derde geworden, op iets van 20 punten achterstand van de kampioen Barcelona. In de beker vloog ik er onnodig uit tegen een zwakke tegenstander. Me sterspeler Aguëro is twee keer 3 maanden geblesseerd geweest dus heeft weinig kunnen spelen.
    Dit is hoe ik er in seizoen 2 voorsta:

• Je hebt wel een grote selectie. Ik zou een aantal spelers zoals Auassar en El-Ahmadi, Bruins en ook Smolov weg doen. Maar heb je zeker mooi gedaan met Feyenoord.
  • Mooi team voor Feyenoord Lord Teddybear :)
  • Ik ben met Feyenoord begonnen, in het begin is het wel lastig want Feyenoord heeft een laag budget en een schuld die moet worden afgelost maar na 3 jaar heeft feyenoord eindelijk een mooi transfer bedrag (+/- 9 miljoen).

Drogda heeft ook gekozen voor een jaar afbouwen bij Feyenoord, alleen daardoor heb ik wel iets te veel spitsen en komt van Wolfswinkel niet echt aan spelen toe. Maar ja volgend jaar zijn Carew en Drogba waarschijnlijk op en komt die dan aan spelen toe.

Dit is mijn team in sept 2013:

Je hebt best wel een oud team, en oudere spelers afbouwen lukt mij eigenlijk nooit omdat hun salariseisen veel te hoog zijn voor mij.
  • Ik ben met Feyenoord begonnen, in het begin is het wel lastig want Feyenoord heeft een laag budget en een schuld die moet worden afgelost maar na 3 jaar heeft feyenoord eindelijk een mooi transfer bedrag (+/- 9 miljoen).

Drogda heeft ook gekozen voor een jaar afbouwen bij Feyenoord, alleen daardoor heb ik wel iets te veel spitsen en komt van Wolfswinkel niet echt aan spelen toe. Maar ja volgend jaar zijn Carew en Drogba waarschijnlijk op en komt die dan aan spelen toe.

Dit is mijn team in sept 2013:

• Ik ben een game begonnen met Athletico Madrid, sta in half maart keurig derde en ik doe nog mee in de Europa league. De beker ben ik helaas uitgeknikkerd door Barcelona.
    Ik speel 4-1-2-1-2. Hier mijn opstelling van voor naar achter van links naar rechts:
    De Gea, Filipe, Dominquez, Godin, Van der Wiel, Mario Suarez, Pedretti, Tiago, Hamsik, Forlan, Aguero.
    Ik heb voor 35 mln ofzo bij elkaar Pedretti, van der Wiel en Hamsik gekocht. Volgens de supporters alle drie uitstekende aankopen, ze doen het ook erg goed. Gemiddeld wel rond 7.35 ofzo.
  • Uiteindelijk geëindigd op een zeer mooie derde plaats. Arsenal kampioen en ik sta netjes tussen Man. Utd. en Chelsea. Op het einde verloor ik wat topmatches met als dieptepunt een 1 op 12, daar heb ik het weg gegeven. FA Cup heb ik binnen gehaald na een bloedstollende 4-3 zege in een penalty reeks tegen Spurs. Arteta mekkert over een transfer en Cahill maakte 20 potten in de premier league alleen.

@SkyRaider: Ik bedoelde meer de transferbudgetten bij het begin van het spel. Denk wel dat ik nu een mooi transferbudget ga hebben. Een flexibele flankverdediger wordt prioritair. Volgend seizoen ga ik weer voor een plaats bij de top zes en hopelijk een gunstige loting voor de Champions League.
    Spitsen komen er niet bij waarschijnlijk, met Kadlec, Lukaku (uiteindelijk toch kunnen overtuigen tijdens de transferperiode tijdens de winter) en Cristaldo zit ik wel goed de komende seizoenen.
  • @Debeul

Dalende transferbudgetten valt wel mee :P een vriend van me is na 2 seizoen Spurs naar Barcelona gegaan, die heeft een budget van 160M
  • Ik ben totaal niet ver maar hier wat screens van mijn Aston Villa:

Ik baal wel enorm dat ik Stuart Downing mijn beste rechtshalf voor 3-4 maanden moet beslissen met een zware blessure. Morgen Leage Cup tegen Wolves en daarna wedstrijden tegen Arsenal en Manchester City.
  • Nice, al die zeges. Paulo Henrique lijkt wel een goede speler, maar 8,5 mil is ook een berg geld. De Braziliaanse markt is weer ontzettend duur deze FM, zeker gezien de gedaalde transfer budgetten. Chapeau dat je met die ploeg meerdere keren kampioen gespeeld bent. Met aflopende contracten, vallen weer erg mooie koopjes te doen merk ik. Dat is de handigste manier om een hoog budget en sportief succes te behalen qua transfer beleid.
  • Lekker team, snap alleen niet dat je met Kameni speelt i.p.v Stekelenburg,maar dat is een persoonlijke kwestie.
  • Bij deze post ik wat screenshots :P dit is de stand in het huidige seizoen

Dit is mijn beste speler: Paulo Henrique! heb ik al vanaf mijn eerste seizoen naar Ajax kunnen halen voor maar 8,5 miljoen

Dit is mijn opstelling! Ik speel in een 4-1-2-3 formatie. Kameni transfervrij gehaald :D

En dit zijn resultaten die ik heb behaald, helaas dit jaar niet door de groepsronde van de CL :( voor het eerst maar het bestuur is al blij dat je de groepsronde haalt :P Genoa heeft echt een goed team bij mij na 3 seizoenen en Lyon zijn de CL-titelhouder bij mij :S

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren