1. Football Manager 2012

Re: Football Manager 2012

Goed bezig! :D
  • Goed bezig! :D
  • Vanmiddag begonnen met netwerk game met Tha Destiny. Fristi Spurs staat nog open voor jou! :)
  • Trouwens. Als we allemaal hamachi downloaden en en dezelfde groep zitten kunnen we wel een netwerkspel beginnen.
    Goed idee! Wanneer kunnen jullie?
  • Trouwens. Als we allemaal hamachi downloaden en en dezelfde groep zitten kunnen we wel een netwerkspel beginnen.
  • Screentje van je team Bram?
  • Zo lekker bezig! :)
  • Eerste seizoen zit er op.

Eretitels:
    Winnaar Eurocup
    Winnaar Premier Division
    Team van het jaar:
    Gomes, Bale, V/d Vaart. Modric en Adebayor
    Manager van het Jaar
    Golden Gloves voor Gomes
    Speler van het jaar: V/d Vaart
    Topscorer: Adebayor met 27 doelpunten.
  • Heb op 3 seizoenen tijd Olympique Charleroi(België) teruggebracht van 3de klasse naar 1ste klasse. Ik vermoed dat het nu wel een stuk moeilijker zal zijn :P
  • Eerste 8 duels zitten erop met de Spurs, 6 keer winst en 2 maal gelijkspel. Vooral blij met de 1-1 tegen Arsenal uit en de 3-1 overwinning tegen City thuis.
    In de EURO cup heb ik nu 6 punten uit twee wedstrijden, het gaat dus lekker! :D
  • Ben een netwerk game gestart :7
  • AIGHT JE HEBT HEM GEHAALD! :7
  • Wie is AZ?
  • Woensdagen en zondagen sowieso. Door de weeks in de avond meestal wel.
  • Wanneer heb je tijd?
  • Tuuluk
  • Keertje Netwerk Game doen :D?

• Voorbereiding zit achter de rug. Laat de Premier League maar komen, meteen beginnen met de derby! :)
  • Mij niet kunnen inhouden vandaag in de FRS, FM2012 aangeschaft.
    Ben nu het seizoen begonnen met Spurs, Diarra transfervrij opgepikt en Chadli gekocht van Twente. Nu nog wat talenten binnen proberen te halen.
    Speel in een 4-1-2-2-1 op de counter, met spelers als Bale en Lennon op de flanken en Adabeyor in de spits is dat vrij dodelijk. Schalke 04 in een oefenpotje met 0-5 weggetikt :)
  • Zo mijn 1ste FM 2012 seizoen met Chelsea zit er op!

Hier de eindstand:

Hier mijn team na aantal aankopen deze zomer :D

En overzicht van mijn transfers:

Baal alleen wel dat ik in de FA Cup en League Cup snel was uitgeschakeld. In de CL de kwartfinale gehaald en helaas verloren van United. 2-1 thuis winst en 4-1 uit verlies maar ik was beide keren beter.
  • Weet iemand of die versie voor de iPhone een beetje behoorlijk is? Lijkt me prima spelletje voor in de trein namelijk.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren