Re: Football Manager 2012

-
Rakel Goed bezig! -
Rakel Vanmiddag begonnen met netwerk game met Tha Destiny. Fristi Spurs staat nog open voor jou! -
Rakel Trouwens. Als we allemaal hamachi downloaden en en dezelfde groep zitten kunnen we wel een netwerkspel beginnen.
Goed idee! Wanneer kunnen jullie? -
Needakill Trouwens. Als we allemaal hamachi downloaden en en dezelfde groep zitten kunnen we wel een netwerkspel beginnen. -
Needakill Screentje van je team Bram? -
Rakel Zo lekker bezig! -
Tha Destiny Eerste seizoen zit er op.
Eretitels:
Winnaar Eurocup
Winnaar Premier Division
Team van het jaar:
Gomes, Bale, V/d Vaart. Modric en Adebayor
Manager van het Jaar
Golden Gloves voor Gomes
Speler van het jaar: V/d Vaart
Topscorer: Adebayor met 27 doelpunten. -
Nille123 Heb op 3 seizoenen tijd Olympique Charleroi(België) teruggebracht van 3de klasse naar 1ste klasse. Ik vermoed dat het nu wel een stuk moeilijker zal zijn -
Tha Destiny Eerste 8 duels zitten erop met de Spurs, 6 keer winst en 2 maal gelijkspel. Vooral blij met de 1-1 tegen Arsenal uit en de 3-1 overwinning tegen City thuis.
In de EURO cup heb ik nu 6 punten uit twee wedstrijden, het gaat dus lekker! -
Rakel Ben een netwerk game gestart :7 -
Rakel AIGHT JE HEBT HEM GEHAALD! :7 -
Needakill Wie is AZ?
-
Tha Destiny Woensdagen en zondagen sowieso. Door de weeks in de avond meestal wel. -
Rakel Wanneer heb je tijd? -
Tha Destiny Tuuluk -
Rakel Keertje Netwerk Game doen?
-
Tha Destiny
Voorbereiding zit achter de rug. Laat de Premier League maar komen, meteen beginnen met de derby! -
Tha Destiny Mij niet kunnen inhouden vandaag in de FRS, FM2012 aangeschaft.
Ben nu het seizoen begonnen met Spurs, Diarra transfervrij opgepikt en Chadli gekocht van Twente. Nu nog wat talenten binnen proberen te halen.
Speel in een 4-1-2-2-1 op de counter, met spelers als Bale en Lennon op de flanken en Adabeyor in de spits is dat vrij dodelijk. Schalke 04 in een oefenpotje met 0-5 weggetikt -
Rakel Zo mijn 1ste FM 2012 seizoen met Chelsea zit er op!
Hier de eindstand:
Hier mijn team na aantal aankopen deze zomer
En overzicht van mijn transfers:
Baal alleen wel dat ik in de FA Cup en League Cup snel was uitgeschakeld. In de CL de kwartfinale gehaald en helaas verloren van United. 2-1 thuis winst en 4-1 uit verlies maar ik was beide keren beter. -
Henkie Weet iemand of die versie voor de iPhone een beetje behoorlijk is? Lijkt me prima spelletje voor in de trein namelijk.