1. Football Manager 2012

Re: Football Manager 2012

Goed bezig! :D
  • Ik hou mij in. FM2010 komt pas in huis na de tentamenweek!
  • Ik heb hem :D
  • Vanaf vannacht 01:00 is FM 2012 speelbaar :D
  • Dubbele post, excuses.
  • Dubbele post, excuses.
  • Ook in het Nederlands.

Ik probeerde met Ajax Tadic van Groningen te kopen, Groningen komt echter steeds met tegenvoorstellen van +/- 20 miljoen :S
  • mensen is dit spel eigenlijk alleen in het engels of ook nederlands leesbaar
    Taal kan je zelf kiezen, speelbaar in het Nederlands dus.
  • mensen is dit spel eigenlijk alleen in het engels of ook nederlands leesbaar
  • Nee helaas geen optie tot koop :(
    Het gaat bij mijn Chelsea niet echt voortvarend sta 9de met 2 winst 3 gelijk 1 verloren en ik moet nog tegen alle grote ploegen. Wel in de CL 0-1 bij Benfica gewonnen. In de competitie alleen 2-0 thuis van WBA en 2-1 bij Swansea gewonnen. Helaas 0-0 bij Norwich City, 1-1 thuis tegen Newcastle en Blackburn :(
    Wel Thiago en Afellay dus zoals gezegd gehuurd van Barcelona en Lahm voor 30 miljoen van Bayern gekocht en Tevez voor 52 van City waarvan 7.5 in 1x keer en de rest over 48 maanden. Ik denk dat mijn team nog moet wennen wissel hele tijd van taktiek en formatie per wedstrijd heb een 4-4-2 Barca legend taktiek van Managers United Forum en 4-1-2-1-2 ook van dat forum. Die ga ik nu volhouden en blijven gebruiken.
  • En geen optie tot koop?
    Ik doe dat bijna altijd, op dit moment heb ik Sanogo gehuurd met Ajax
    Ik heb wel net een wereld-talent gevonden, althans, dat kan die worden
    Mohammed Demirci van Besiktas (16jarige AMC), alhoewel ik hem liever op de flanken wil gebruiken maar hij komt snelheid tekort
  • (tip: Afellay kost 8 miljoen in de demo: koopje!)

Wist ik dat maar eerder. Heb hem met Chelsea gehuurd voor 2.1 miljoen :(
  • De demo bevalt me zeer, ben met Ajax begonnen en merkte al snel dat ik heel weinig spelers kon halen, ben op zoek naar een CV maar het is moeilijk om een te vinden
    Alleen Aissaidi tot nu toe gekocht voor 10M :)
    Weet alleen niet of ik hem ook met winst doorverkoop
    Ben vooral blij dat je nu voor de wedstrijd uit meer teamtalks kan kiezen
  • Ik slaag er niet in om een degelijke tactiek te maken met mijn Arsenal team. Iemand heeft wel succes met een 4-5-1?

Vooral transfers zijn zeer realistisch, je kan nu enkel toppers kopen voor +30 miljoen euro, waar in FM 11 je nog wel eens 15 miljoen maar moest betalen voor bijv. Hazard. (tip: Afellay kost 8 miljoen in de demo: koopje!)
  • Dit is weer zo stom, ik ben met Westerlo begonnen in de demo en wil een lijst samenstellen voor de Euro-Cup. Nu heb ik onvoldoende spelers die bij de club zelf opgeleid zijn en kan ik niet eens doorgaan? De selectie moet minstens vier spelers uit de eigen jeugdwerking bevatten staat er. Maar die heb ik helemaal niet, al mijn jeugd is verkocht of vrije transfer gegeven omdat ze te slecht zijn. Dan maar op vakantie gegaan voor een dag, blijkbaar kon ik ook gewoon selectieplaatsen open houden. Game lijkt me overigens dik in orde over het algemeen.

Had ik ook eerste keer dat ik het tegen kwam probleem mee. Maar je kan gewoon plekken open laten en die gelden dan als eigen jeugd.
  • Dit is weer zo stom, ik ben met Westerlo begonnen in de demo en wil een lijst samenstellen voor de Euro-Cup. Nu heb ik onvoldoende spelers die bij de club zelf opgeleid zijn en kan ik niet eens doorgaan? De selectie moet minstens vier spelers uit de eigen jeugdwerking bevatten staat er. Maar die heb ik helemaal niet, al mijn jeugd is verkocht of vrije transfer gegeven omdat ze te slecht zijn. Dan maar op vakantie gegaan voor een dag, blijkbaar kon ik ook gewoon selectieplaatsen open houden. Game lijkt me overigens dik in orde over het algemeen.
  • Ook maar eens downloaden, al zal ik FM 2012 pas volgend jaar oppikken. Heb niet echt hoge verwachtingen, wat ze aangekondigd hebben qua veranderingen is niet echt indrukwekkend. Zal natuurlijk weer verslavend zijn tot en met.
  • De demo is uit :D Awesome! Steam is nu bij mij aan het bijwerken en dan ga ik daarna gelijk de demo downloaden :D
  • Doe elke dag niets anders, moet altijd eventjes FM spelen
    Nu wat minder, omdat ik w8 op de nieuwe MU Update
    Dan aan de slag met QPR totdat de nieuwe FM er is
  • Kan niet wachten tot de demo/game uitkomt. Spelen jullie trouwens nog FM 2011? Ik speel het mondjes maat en ben in September 2016 nu Bondscoach van Engeland met John Terry als assistent. Mijn eerste wedstrijd zonder assistent voor de WK Kwalificatie 2018 met 7-0 van Estland gewonnen. Hiervoor 2 seizoenen Atletico, halfjaar Fiorentina en 3 jaar Chelsea.
  • Kan niet wachten tot de demo verschijnt

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren