1. Formule 1 2005

Re: Formule 1 2005

Grand Prix 4 zou voor de Xbox verschijnen. Heb dat spel op de voet gevolgd tot het hele project opeens werd afgeblazen. Imo is zijn beide F1 series van Sony en EA kinderspel vergeleken bij de Grand Prix spellen van Geoff Grammond… Dan komt de F1 Racing Simulitor van Ubisoft toch een stukje dichter in de buurt…

Voorlopig voor mij dus geen F1-spellen tot Grammond weer begint te sleutelen. Tot die tijd denk ik met weemoed terug aan de gouden tijden van Grand Prix 2.

Ik raad je aan om even naar deze site te gaan > http://www.rfactor.net/index.php

Als je beschikt over een goede PC met een racestuur is dit een must voor racefans. Het spel zelf heeft geen originele auto's, maar dat is geen probleem. Het spel is gemaakt voor mods dus je kan nu al bijvoorbeeld een Formule 3 mod downloaden.

Het is ontzettend realistisch en is een knaller online. Je hebt echt het gevoel dat je in een race zit. Als je gelapt wordt krijg je een blauwe vlag en kan je handig aan de kant. Dat soort dingen zijn erg handig.

Ik heb het nog niet veel gespeeld, omdat het alleen op mijn broers PC staat, maar ik weet zeker dat het een aanrader is. Zoek er eens wat meer info over als je geinteresseert ben :). Het kost 40 euro geloof ik.
  • Grand Prix 4 zou voor de Xbox verschijnen. Heb dat spel op de voet gevolgd tot het hele project opeens werd afgeblazen. Imo is zijn beide F1 series van Sony en EA kinderspel vergeleken bij de Grand Prix spellen van Geoff Grammond… Dan komt de F1 Racing Simulitor van Ubisoft toch een stukje dichter in de buurt…

Voorlopig voor mij dus geen F1-spellen tot Grammond weer begint te sleutelen. Tot die tijd denk ik met weemoed terug aan de gouden tijden van Grand Prix 2.

Ik raad je aan om even naar deze site te gaan > http://www.rfactor.net/index.php

Als je beschikt over een goede PC met een racestuur is dit een must voor racefans. Het spel zelf heeft geen originele auto's, maar dat is geen probleem. Het spel is gemaakt voor mods dus je kan nu al bijvoorbeeld een Formule 3 mod downloaden.

Het is ontzettend realistisch en is een knaller online. Je hebt echt het gevoel dat je in een race zit. Als je gelapt wordt krijg je een blauwe vlag en kan je handig aan de kant. Dat soort dingen zijn erg handig.

Ik heb het nog niet veel gespeeld, omdat het alleen op mijn broers PC staat, maar ik weet zeker dat het een aanrader is. Zoek er eens wat meer info over als je geinteresseert ben :). Het kost 40 euro geloof ik.
  • Kon me met Grand Prix 3 ook erg goed vermaken.
    Heb van de F1 games op de PC erg genoten. Ze waren simulatie-gericht en echte racers, ipv de arcade- consoleversies, waarbij je vaak met beuken, niet remmen en over het grind/gras je een weg naar voren kon banen. Ben nog geen F1 game op de console tegengekomen die me een echt positief gevoel gaf. Een arcaderacer kan best vermakelijk zijn, maar arcade f1 trekt me niet. Dan speel ik nog liever de reeds gedateerde F1 en GP versies die toendertijd op de pc verschenen.
    Wel jammer dat het zo is gelopen met deel 4. Heb ik tevens met de nieuwe Carmageddon, dat ook stop is gezet, helaas.
  • Grand Prix 4 zou voor de Xbox verschijnen. Heb dat spel op de voet gevolgd tot het hele project opeens werd afgeblazen. Imo is zijn beide F1 series van Sony en EA kinderspel vergeleken bij de Grand Prix spellen van Geoff Grammond… Dan komt de F1 Racing Simulitor van Ubisoft toch een stukje dichter in de buurt…

Grand Prix 2, wat een nostalgie! :D God, die heb ik kapot gespeelt! :)

• Heey mensen!

ik ben een fan van Formule 1 en ik heb een x-box.
    Daarom wil ik Formule 1 2005 op de x-box hebben, maar die is nog niet uit. :( Weet iemand van jullie hier of hij uitkomt op de x-box en als hij uitkomt, wanneer?

Alvast bedankt! Jochem. :)
  • Eerst had EA de licentie van de formule 1 games maar die is toen verlopen en daar is Sony toen mee vandoor gegaan waardoor F1 games met het huidige seizoen exclusief op de Sony consoles verschijnen.
  • Dat is erg jammer, want deze titel schijnt erg goed te zijn.
  • Dat is inderdaad erg jammer. Een Formule-1 game via Xbox Live lijkt me echt heel leuk.
  • ja ja exclusief voor de ps2 :P
  • Formula one van SOny was best te pruimen hoor

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren