1. game expo 2005

Re: game expo 2005

ik wil ook is hier nog geen site over ofsow??
  • ik wil ook is hier nog geen site over ofsow??
  • Hier nog een aantal foto's

http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=57284
    http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=57296
    http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=57298
  • ik heb er dus 13.60 voor betaalt……exclusief reiskosten
  • Ik kan maar weinig zeggen over de GameXpo: wat een saai gebeuren dit jaar. Bij de Nintendo Stand was er alleen maar de DS en nog eens geen Zelda. De Xbox werd ook meer naar achteren geschoven door de Xbox360. En om te zwijgen van de Sony stand waar alleen shadow of the …, Socom 3 en nog 1 of 2 games te spelen waren. En Socom 3 nog eens niet over de LAN. Waar ze vorig jaar bij EA veel stands hadden, was het dit jaar maar klote.

Het was een zeer triest gebeuren, gelukkig vielen de prijzen van het Pitstop Café schuintegenover heel veel mee! We hebben de beurs gezien van 12.30 tot 16.30 en vanaf die tijd tot 19.00 in dat café gehangen.

Nintendo was inderdaad erg saai, ik had iets meer van die stand verwacht (iig iets meer dan 24 mario kart). Maar goed, als ik maar op de 360 kon spelen was ik wel tevreden. Er was echt veel plek op de xbox 360 stand, alleen wel jammer dat de xbox werd verwaarloos. Sony vond ik wel leuk, alleen iets te krap en tering de muziek stond echt te hard. Werd fokking doof, Genji III was wel cool though. Alleen veel te makkelijk? Zelfde moves en je maakt de eindbazen zo in en bovendien is het nogal traag qua aktie in verhouding tot Ninja Gaiden.

Was leuk voor een gratis ticket :lol:
  • vond het niet zo spannend, de promotiebabes waren wel leuk maar ik heb echt dat sneak preview van games die nog moeten uitkomen gemist.
  • Was weinig nieuws te beleven. Wel minder klein volk dan op de PUG, en sowieso minder druk, dus geen rijen bij consoles. En die 15 jarige meisjes op rolschaatsen waren echt te triest voor woorden :S
  • Was wel aardig.

Ben er vrijdag geweest, en moet zeggen dat bij sommige stands erg mooie dames rondliepen :P

Helaas vertrokken we achteraf gezien een half uur te laat, waardoor onze terugreis een kleine 10 uur i.p.v anderhalf uur duurde.
  • was leuk, heb op zaterdag heeel vaak mario smash football staan doen bij gameparty stand, was leuk, wanneer krijgt IG weer is een stand :P
  • Ik kan maar weinig zeggen over de GameXpo: wat een saai gebeuren dit jaar. Bij de Nintendo Stand was er alleen maar de DS en nog eens geen Zelda. De Xbox werd ook meer naar achteren geschoven door de Xbox360. En om te zwijgen van de Sony stand waar alleen shadow of the …, Socom 3 en nog 1 of 2 games te spelen waren. En Socom 3 nog eens niet over de LAN. Waar ze vorig jaar bij EA veel stands hadden, was het dit jaar maar klote.

Het was een zeer triest gebeuren, gelukkig vielen de prijzen van het Pitstop Café schuintegenover heel veel mee! We hebben de beurs gezien van 12.30 tot 16.30 en vanaf die tijd tot 19.00 in dat café gehangen.
  • alstublieft ;)
  • www.gameexpo.nl

thnx man!
  • Ik heb vandaag kaartjes gekregen van een vriend en we gaan zondag. Ik heb gehoord dat het aantal asociale leeghoofden op de Game Expo veel minder is dan op de PUG zodat je ook tot spelen toe komt.
  • maar is het nou dezelfde line up als bij de PU Awards ???

Ik denk dat het vrijwel hetzelfde is alleen misschien een paar andere games
  • www.gameexpo.nl
  • Ik ga op zondag met……….mn zusje :)
    Jaja, ook een fanatiek gamester (en nee, geen lelijk mokkel onder de puisten o.i.d.) die vooral op de consoles speelt.
  • maar is het nou dezelfde line up als bij de PU Awards ???
  • Ik ga toch vrijdag i.p.v zaterdag ga met mijn klas daarnaartoe aangezien ik op een ICT-opleiding zit leek hun dat wel leuk.
    Echt wel beter
  • Ik moet m'n vriendin nog ff zien te porren want ze lijkt er niet zoveel zin in te hebben…
  • Ben er overigens op zondag zonder crew. Heb namelijk een clanmeeting met zo'n 13 man.
  • Ik heb een vraagje, ik ben namelijk lid van de hcc bladen, dus ik heb zowiezo al 3 gratis tickets. Alleen de vraag is, moet je pasje meenemen? Want ik ben het namelijk kwijt geraakt en ik heb geen nieuwe kaart gekregen =/

Vorige jaar was wel zo dus denk dit jaar ook. Overigens ga ik niet meer. De HCC dagen waren altijd leuke koopjes dagen maar nu zijn ze vaak net zo duur als de pricewatch van Tweakers en de games zijn ook niet echt super boeiend (ps2, gamecube en xbox zijn redelijk dood en het hoogtepunt van dit jaar is al geweest, alleen de DS en de 360 zouden nog enigsinds interessant zijn.

Vorig jaar heb ik mijn pasje niet moeten laten zien. Kon gewoon zo doorlopen met die toegangskaart.

Yep, thanks ik heb al een bevestiging gekregen dat het mogelijk is om zonder pasje naar binnen te lopen :)

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren