1. Forum
  2. Gameconsole PS3 of Xbox360

Re: Gameconsole PS3 of Xbox360

Welke console moet ik kopen?

Regelmatig worden er in Gaming Algemeen topics geopend met de vraag: Welke console moet ik kopen?

Dit is een gevecht zonder einde, ten eerste omdat lang niet alle members een objectief antwoord kunnen geven op deze vraag, maar vooral om het simpele feit dat er geen enkele console 'beter' is.

Ons advies is dan ook: verdiep je eens in de consoles, kijk de releasekalender van de consoles eens na en lees eens een poosje de fora van de desbetreffende console door.

Zo kun jij je eigen objectieve mening vormen zodat je uiteindelijk de console aanschaft die bij jou past.

Bovenstaande in acht nemende zullen alle topics die hierop betrekking hebben gesloten worden.
  • Welke console moet ik kopen?

Regelmatig worden er in Gaming Algemeen topics geopend met de vraag: Welke console moet ik kopen?

Dit is een gevecht zonder einde, ten eerste omdat lang niet alle members een objectief antwoord kunnen geven op deze vraag, maar vooral om het simpele feit dat er geen enkele console 'beter' is.

Ons advies is dan ook: verdiep je eens in de consoles, kijk de releasekalender van de consoles eens na en lees eens een poosje de fora van de desbetreffende console door.

Zo kun jij je eigen objectieve mening vormen zodat je uiteindelijk de console aanschaft die bij jou past.

Bovenstaande in acht nemende zullen alle topics die hierop betrekking hebben gesloten worden.
  • wachten op de 3DS
  • Als het puur om graphics gaat, dan zou ik voor de Wii gaan.
  • Yo,

Vraagje! Ik ben namelijk niet helemaal up to date met gameconsoles zoals Ps3 en Xbox360.
    Mijn broer is binnenkort jarig en wil graag een gameconsole.. ik heb hem wel gevraagt wat hij graag wou maar hij wist ook niet wat het beste was.
    Dus vandaar deze vraag; welke gameconsole is beter, mooier en njah je weet het wel, 't best ze maar.. , Xbox360 of PS3?! of is het verstandig om nog even te wachten i.v.m. dat er misschien binnenkort een nieuwe uitkomt?!

Bedankt voor jullie hulp.

MvG,

Bas

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.