1. Gamepro 21/22 dubbelnummer

Re: Gamepro 21/22 dubbelnummer

Welke pu is dat dan, die met God of War in de coverstory? Ik heb gisteren ook de gamepro gehaald maar nog niet gelezen, deze is echt voor op vakantie :)
  • Welke pu is dat dan, die met God of War in de coverstory? Ik heb gisteren ook de gamepro gehaald maar nog niet gelezen, deze is echt voor op vakantie :)
  • Ik heb vandaag de nieuwe PU binnengekregen en net gelijk ook ff de Gamepro erbij opgehaald.

Genoeg te lezen dus ^^D
  • Komkommertijd?

Exclusief interview met Miyamoto, Killer 7, Nintendogs, Conker,E3 games overzichtelijk besproken. Nou dat zijn 5 dingen die de 2,95 euro al meer dan waard zijn denk ik.

Killer 7, Nintendog en Conker maken me niet warm helaas.
  • Even een kleine correctie, de Killer 7 actie geldt WEL voor ook de Gamecube versie, dus geen reden meer om geen abonnement te nemen!
    Foutje van mijn kant, dat is menselijk zeggen ze toch?
  • Ik heb hem voor in het vliegtuig naar Turkije. Van wat ik nu zie ziet het er iig heel mooi uit! Ik ga hem nog niet lezen.
  • Waarom wordt eigenlijk nooit meer een topic over de PU gemaakt. Met een beetje zoeken kwam ik erachter dat dit maandelijks wel zo was.
  • Mooie cover, goede prijs… Ik ga 'm ook nog ff kopen!
  • Ik heb de gamepro vandaag gekocht. Maar als de PU morgen op de mat valt gaat ie even aan de kant natuurlijk.
  • Ik heb hem laatst ook gekocht voor in de trein, heel goed geschreven en terechte cijfers.
    Veel beter dan PU imo
    Ik vindt de Pu toch net iets beter da de Gamepro.

Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor blad je wil… ik koop een gamesblad puur omdat ik informatie over de games wil hebben, bij PU erger ik me heel erg aan dat 'stoere' taalgebruik en die flauwe grappen onder de bijschriften. ;}
  • Is geen geld idd, en het zijn absoluut leuke dingen om te lezen, maar de game-bizz is stukken spannender rond de kerst. Ik denk dat Shurik daarop doelt als hij zegt komkommertijd. De grote releases zijn vlak voor kerst. Dan is het gaaf om reviews te lezen hoe die titels (of Next gen's) het er vanaf brengen.
  • Is een 9,2 niet erg hoog voor een spel wat door veel recensenten als 'niet lekker speelbaar' word gezien?

Tuurlijk, orginaliteit is een plus maar objectief gezien kan iets wat niet goed aanvoelt ook geen topspel worden genoemd.

toch?

Inderdaad. Volledig mee eens. 9,2 is een pokke hoog cijfer voor een game als Killer 7. Een dikke 7 was al voldoende geweest (vanuit mijn opzicht dan).
  • Komkommertijd?

Exclusief interview met Miyamoto, Killer 7, Nintendogs, Conker,E3 games overzichtelijk besproken. Nou dat zijn 5 dingen die de 2,95 euro al meer dan waard zijn denk ik.
  • Mja.. ik vond het niet echt een goed nummer deze keer. Ik lees/blader de meeste nummers vaak door eens in de zoveel tijd, maar met deze heb ik dat niet. E3 special was op zich wel leuk gedaan, maar na 2 maanden hoeft dat eigenlijk niet meer van mij. Zal de komkommertijd wel wezen. Kan niet alle dagen feest zijn he ;)
  • Is een 9,2 niet erg hoog voor een spel wat door veel recensenten als 'niet lekker speelbaar' word gezien?

Tuurlijk, orginaliteit is een plus maar objectief gezien kan iets wat niet goed aanvoelt ook geen topspel worden genoemd.

toch?
  • Vind de posters trouwens wel nutteloos. Ze zijn klein, en zitten vast met nietjes. Doe dan geen posters, of 1x in de 2 maanden een goede losse poster.
  • Goed om te horen, ik vond het zelf ook echt een goede editie.
    De Killer 7 actie is alleen voor de PlayStation2 versie.

:'(
  • Ik heb hem laatst ook gekocht voor in de trein, heel goed geschreven en terechte cijfers.
    Veel beter dan PU imo
    Ik vindt de Pu toch net iets beter da de Gamepro.
  • Goed om te horen, ik vond het zelf ook echt een goede editie.
    De Killer 7 actie is alleen voor de PlayStation2 versie.
  • Ik vond het een vrij dun nummer, maar ik had deze keer wel het idee dat er flink wat meer aandacht was besteed aan de grammatica.

In ieder geval een flinke vooruitgang en dat mag ook gemeld worden!
    Had het blad vrij snel uit, wat vaak betekent dat het gewoon prettig te lezen was.

Goed werk, zeker voor die prijs.
  • Het gaat steeds beter met de gamepro. Ik ga maar weer eens abo nemen. Er stond in dat je ook Killer 7 bij je abo kon nemen. Geldt dat alleen voor de PS2 versie of ook voor de cube versie?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren