1. Geen Mario 128 meer voor Gamecube (GC)

Re: Geen Mario 128 meer voor Gamecube (GC)

Jippie! Mario 128 gaat Mario 64 wellicht overtreffen?
Jippieeee!!

-_-'

Bespeur ik daar haat? :P

Anyway, ik vind t wel handig dat ze het op de revolution uit laten komen…vooral omdat het dan een launchgame wordt.
Toen de gamecube uitkwam waren er niet echt zoveel toppers.
  • Jippie! Mario 128 gaat Mario 64 wellicht overtreffen?
    Jippieeee!!

-_-'

Bespeur ik daar haat? :P

Anyway, ik vind t wel handig dat ze het op de revolution uit laten komen…vooral omdat het dan een launchgame wordt.
    Toen de gamecube uitkwam waren er niet echt zoveel toppers.
  • mario games vind ik echt niet meer leuk als launch games :|
    als ze nou met een goede komen ipv remakes en stomme sport spellen met mario :|

ik wacht af wat nintendo next gen zal doen. ik hoop niet op alleen maar sequels / prequels en of spin offs maar ik verwacht iets nieuws net als pikmin voor de cube.
  • omg, dat word dus 2 jaar wachten op de europese revolution launchtitel? :(

*the game better be worth it*
  • mario games vind ik echt niet meer leuk als launch games :|
    als ze nou met een goede komen ipv remakes en stomme sport spellen met mario :|
  • Ja, dat klopt. Het was een Mario spel dat zich niet in de klassieke omgevingen afspeelde maar op een een of ander vakantie eiland. Op zich niks mis mee natuurlijk, want verandering kan ook wel goed zijn.

Maar ik denk dat we wel weer eens een Mario spel mogen gaan zien dat zich in de klassieke Mario omgevingen af gaat spelen, zonder rare fratsen zoals die stomme plantenspuit.

idd zo lijk ge het zegt, dat bedoelde ik
  • Ja, dat klopt. Het was een Mario spel dat zich niet in de klassieke omgevingen afspeelde maar op een een of ander vakantie eiland. Op zich niks mis mee natuurlijk, want verandering kan ook wel goed zijn.

Maar ik denk dat we wel weer eens een Mario spel mogen gaan zien dat zich in de klassieke Mario omgevingen af gaat spelen, zonder rare fratsen zoals die stomme plantenspuit.
  • sunshine is op alle fronten beter dan mario 64. Het probleem is dat de meeste elementen in sunshine wij het al in mario 64 hebben gezien. vandaar die teleurstelling.

ik mag van nintendo hopen dat het niet een slappe sequel op sunshine gaat worden.

Ik vind dat er weinig mis is met Sunshine. Alleen erger ik me dood aan die domme plantenspuit…bah. Voor de rest een leuk spel hoor in een geinige setting.

En de Revo moet gewoon met een ouderwets goede Mario komen (en niet met zoiets als Luigi's Mansion…)

Ik weet nie , die fijne sfeer omgeving is er nie meer,de muziek was ook een stuk beter bij de 64. ik vind het meer naar werelden die vekracht zijn en dat was helemaal niet bij de 64, die was meer weg van de mario 1.Wat ik eigenlijk bedoel is, als je bij zelda b.v. de werelden van final fantas 7 zou plaatsen dan heb je dat spel helemaal verkracht. Omdat da spel niks ermee temaken heeft.
  • sunshine is op alle fronten beter dan mario 64. Het probleem is dat de meeste elementen in sunshine wij het al in mario 64 hebben gezien. vandaar die teleurstelling.

ik mag van nintendo hopen dat het niet een slappe sequel op sunshine gaat worden.

Ik vind dat er weinig mis is met Sunshine. Alleen erger ik me dood aan die domme plantenspuit…bah. Voor de rest een leuk spel hoor in een geinige setting.

En de Revo moet gewoon met een ouderwets goede Mario komen (en niet met zoiets als Luigi's Mansion…)

• sommige uitspraken van Nintendo doen mij geloven dat ze er nog niet zo lang aan bezig zijn. Waarom blijft Nintendo Mario verkrachten met party games en alle mogelijke sporten, maar zijn ze met de platformers gestopt?
  • Ik heb gehoord dat het als test spel een tijdje terug begon en nu wordt het test spel ook nog is een keertje uit gebracht :)
  • Ik ben benieuw ik hoop niet zoals die sunshine ma die had nintendo dacht ik niet zelf gemaakt.Ze kunnen het beter maken zoals de ouwe, 3d maar niet in een kring, gewoon dat je vrij kunt rondlopen maar niet altijd in hetzelfde gebied blijft en altijd maar verder en verder gaan zoals ge in de 2d versie ook deed, dat is altijd fijner
    Jippieeee!!

-_-'
  • Zelfs als ie in de buurt kom is hij het waard :P

Tja dat hoop ik wel, anders mogen ze hem van mij wel laten liggen.
  • Mario 128 wordt misschien gewoon een Mario Sunshine 2, had ik ergens gelezen.
  • ik weet nu niet als dit al gepost was , maar :

Op de persconferentie van Nintendo op E3 is namelijk het nieuws gevallen dat Mario 128, het zeer lang verwachte vervolg op Mario 64 (als je Sunshine niet meetelt) niet meer op de Gamecube zal verschijnen. Wel heeft Nintendo verteld dat er nog een 4tal Mario games op de Gamecube gaan verschijnen zoals onder andere een voetbal spel met Mario en vriendjes in de hoofdrol.

De beslissing om Mario 128 niet meer op Gamecube te ontwikkelen was waarschijnlijk een zet om de nieuwe Mario als launchtitel voor de Revolution te maken. Iwata heeft namelijk bekend gemaakt dat er een Mario in ontwikkeling is voor de Revolution. Nu nog een Metroid Prime en Zelda game en de Revolution gaat potten breken, hoewel een nieuwe licensie ook niet mis zou staan.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren