1. Geheugen DDRAM 533mhz kan op moederbord 400mhz

Re: Geheugen DDRAM 533mhz kan op moederbord 400mhz

JO Heksenketel en of andere gamers weten jullie voor mij een oplossing….

IK HEB denk 1,5 jaar of een jaar pc3700 OCZ 512mb interne geheugen.

2 balkjes van 256. Heb nu nog 1 balkje over op me moederbord en wil graag naar 1024. ik heb een EP-8rda+ (oude moederbord dus nog met AGP videokaart en ata aansluiting enz) CPU is amd atlon xp 2400+

eh als je adviseerd om gewoon weer OCZ te kopen,,, wat mij ook het beste lijkt ,,,,,, maar zou echt niet weten waar je dat zo kan vinden omdat het vrij zelfdsaam is. En als ik andere geheugen er mee wil combineren welke dan. Had eerder gehoord dat het dan wel Low latency of zo moest wezen…

sowieso bedankt …
  • JO Heksenketel en of andere gamers weten jullie voor mij een oplossing….

IK HEB denk 1,5 jaar of een jaar pc3700 OCZ 512mb interne geheugen.

2 balkjes van 256. Heb nu nog 1 balkje over op me moederbord en wil graag naar 1024. ik heb een EP-8rda+ (oude moederbord dus nog met AGP videokaart en ata aansluiting enz) CPU is amd atlon xp 2400+

eh als je adviseerd om gewoon weer OCZ te kopen,,, wat mij ook het beste lijkt ,,,,,, maar zou echt niet weten waar je dat zo kan vinden omdat het vrij zelfdsaam is. En als ik andere geheugen er mee wil combineren welke dan. Had eerder gehoord dat het dan wel Low latency of zo moest wezen…

sowieso bedankt …
  • nah… ik raad het af om te doen… je hebt namelijk wel kans dat je geheugen modules eerder kapot gaan. ik zeg niet dat het in jou geval niet werkt ofzo ik raad het alleen af… en de ddr2 modules (pc 4200 533Mhz) zijn bij computerland op het moment dacht ik goedkoper… ze gaan namelijk bij computerland het systeem uit… dus uitverkoopr van ddr2 (ik weet dit omdat ik op de technische dienst en winkel werk bij computerland te leiden)
  • soms is geheugen van 533mhz goedkoper dan die van 400mhz.
    vraag me niet hoe dat kan, maar soms zie ik zulke aanbiedingen wel eens of vaste prijzen.
  • Het kan, maar waarom zou je het in hemelsnaam doen? :S
  • sluit deze topic maar… ;)
  • klopt idd nephtis
  • Ja ik denk dat dat wel kan.De RAM zal dan gewoon op 400Mhz draaien.

Ik heb het even op Google gezocht en een paar resultaten gevonden,en allemaal zeggen ze dat het wel zou moeten kunnen.De RAM zal dan gewoon draaien op de kloksnelheid die op je MB is ingesteld,dus 400Mhz.
  • Mijn titel is wat onduidelijk maar kan geheugen met een hoger frequentie op een moederbord die bijvoorbeeld maar 400mhz geheugen ondersteunt?
    dus je hebt geheugen van 533mhz en de moederbord kan max. 400mhz.

lach me niet uit ok :'( :'( :'(

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren