1. Gigabyte 6800 gt koeler???

Re: Gigabyte 6800 gt koeler???

Vragen over koelproblemen kan je prima in het X800 / 6800 GT topic kwijt. Verder zou een goede startpost je eerder uit de brand helpen dan een zinnetje met twee smilies.
  • Vragen over koelproblemen kan je prima in het X800 / 6800 GT topic kwijt. Verder zou een goede startpost je eerder uit de brand helpen dan een zinnetje met twee smilies.
  • eingelijk is de artic 5.2 rev wel een iets betere functie denk ik, want die zalman houd de warmt in de kast dus uiteindelijk koelt hij (pas na hele lange tijd dat je pc aanstaat) minimaal. De artic blaast de lucht "uit" de pc en koelt "rete"goed, zalman ook (raad ik ook eerder aan als je goede airflo hebt in je case)
  • Ik heb ook een 6800GT en mijne wordt ook heel erg warm, mijn beeld bleef hangen en toen sloot me pc af. Ik heb geen garantie meer dus heb een Zalman cooler gehaald en geen problemen meer :)
  • maar is het zeker dat hij 100 graden haalt met die koeler standert
  • Je kan het verhelpen d.m.v. een nieuwe cooler , bij voorkeer een zalman . Deze zal je ergens tussen de 20-27 euro kosten.

Zalman VF700-Cu (24,00 euro bij alternate.nl)

P.S. Let er wel op dat officieel de garantie van je videokaart vervalt wanneer je een andere cooler plaatst , maar als je bij een defect gewoon even de oude cooler terug plaatst zul je er weining van merken.
  • ik heb ergens gelezen dat i 100 graden kan woorden hoe kan dat en hoe kan ik dat ver helpen of is het maar onzin help ME. ;) ;)

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.