1. Forum
  2. Goldeneye 007

Re: Goldeneye 007

De characters lijken ten koste te gaan van de mooie omgevingen (zie onderste screen..)
  • De characters lijken ten koste te gaan van de mooie omgevingen (zie onderste screen..)
  • Als ik een aantal posts boven de vergelijkingen zie van de N64 game. Zie ik enorme verschillen!
  • Krijg stiekem best zin in Goldeneye na al die positieve reacties.

Nou ja, misschien toch maar in de gaten houden.
  • Heeft hij uberhaubt Bloodstone gespeeld dan?
  • Eurocom was toch ook verantwoordelijk voor Everything or Nothing?
  • Goldeneye ziet er voor Wii begrippen goed uit. Dat vind ik dus echt wel meevallen. En de grfx mensen krijgen nog veel betere shooters dus die zijn echt niet jaloers. En die andere bondgame word vol vele zeer goed. Verder is de ontwikkelaar niet zomaar eentje die nog nooit middelmaat hebben uitgebracht. Maargoed jullie zijn wegeblazen door goldeneye ik niet meningen verschillen
  • Wat ben je toch een verschrikkelijke loser ook.

lilffvd rage incoming
  • Nieuwe trailer
    http://www.youtube.com/watch?v=Z-AZ7P6c5KI
  • Kwaliteit gaat over kwantiteit. Eerst eens kijken hoe die maps spelen en dan oordelen.
  • Ik wil jullie eigenlijk allemaal aanraden MoH: Heroes 2 op de Wii eens te proberen. Erg leuk hoor online. :) Het oogt verder ongeveer zoals Goldeneye. Weet alleen niet of er online nog wat activiteit is, maar echt een goede online game!
  • Voor degene die het niet willen lezen hier de belangrijkste info van het interview

We have loads of great stuff available for unlock online: there are strength, accuracy and damage boosts, as well as proximity mines, the ability to detect other players’ mines on your radar and the chance to leave live grenades behind for other players when you die.

You can carry three weapons at any one time in single player - because, naturally, your P99 must always be equipped. You can swap weapons in the remaining slots by picking them up from downed enemies or finding hidden weapon crates – of course, these are locked but you can use your melee attack to smash the lock, or simply shoot it off.

In multiplayer you can ‘pre-define your loadout’ (as in, choose your favourites from the arsenal available) and carry two weapons at any one time.

In addition to the all-out carnage of smashing up St. Petersburg in a tank, we have a few other vehicle scenes that players are sure to enjoy! For example, there’s the airfield escape stunt (which involves riding a motorbike while you shoot enemies off their own bikes in order to escape) and in the Dam level there’s the truck sequence.

We worked with Ben Cooke (Daniel Craig’s stunt double who choreographed the fight sequences on the recent Bond films) to arrange our fight scenes - one of which is the encounter with Trevelyan.

We wanted the fight to be really immersive and epic: there’s a lot more going on than just shooting at Trevelyan! The sequence is very interactive and makes great use of motion controls, however, as he’s the last Boss of the game we don’t want to say too much and spoil it!

We initially broke down the plot, locations, technology and characters, exploring possible updates with the question ‘Would this change GoldenEye too much?’. We updated the script slightly to reflect modern times but the main beats of the storyline remain the same.

It’s been mentioned that the modern GoldenEye 007 will offer different mission objectives when playing on higher difficulty settings, just like the original. Do you follow a similar approach as in the classic game, or have you also modernised the kinds of additional objectives a “00 Agent” must complete?

DP: We ensured our additional objectives are tied into the main storyline and we’ve also taken the interaction forwards. In our Statue Park level, one of the additional objectives is to use Bond’s smartphone to record enemy conversations – but you can only do this if you maintain a covert presence. As such, setting off a firefight would result in you not being able to complete this objective.

We have four different difficulty settings; three of them use regenerative health and one of them does not. It was important to include the 007 Classic difficulty with non-regenerating health so fans could enjoy a nostalgic experience. At Eurocom this is the favourite difficulty because it really forces you to think about your tactics – coupled with the additional objectives in this mode it really provides a challenging experience for core GoldenEye players.

Of kort samengevat:
    *in de online MP veel COD stuff zoals juggernaut, stopping power en martyrdom.
    *Singleplayer heeft een classic mode met een health bar (die ga ik zo hard uitproberen!) en drie modes met health regeneration
    *3 wapens kan je dragen, één daarvan is het basiswapen van Bond, de P99
    *Plot en locaties aangepast, maar Bondgevoel blijft
    *"Eindbaasgevechten" oftewel vechtscènes die blijkbaar heel intens zijn.

En dan nog iets: Leaked intro
    http://www.nintendoeverything.com/54071/

Klinkt allemaal enorm veelbelovend!
  • Dan moet je Black Ops voorde Wii halen landverrader :P
  • Serieus siebe, een ratio van 1.20 op reflex is echt SLECHT _O-

1.20? :lol: Ik heb 1.52 en jij hebt 1.76 ofzo. Niet liegen :)

En die excuses van campen met snipers is bs, je hebt het überhaupt van mij geleerd. :')

Dat was snipe13pro :O Bovendien deed jij met full scope snipen ik niet :O :blow:
  • Het niveau stijgt… kuch
  • Serieus siebe, een ratio van 1.20 op reflex is echt SLECHT _O-
    Maar ach, je blijft ons noobje he ;)

En die excuses van campen met snipers is bs, je hebt het überhaupt van mij geleerd. :')
  • Is het east coast of west coast?
  • Ja, 5 november, zelfde datum geloof ik.
  • Klinkt wel goed toch, ben erg benieuwd hoe Blood Stone uit de bus komt (heb geen wii…), die wordt toch ook binnekort gereleashed?
  • Als ik hem vanmiddag voor 35 was tegen gekomen was ie in mn tas gegaan, maar tot nu toe is ie overal 15 euro duurder :(
  • Gister gespeeld maar hij was grafish niet zo goed en schieten werkt wel maar de besturing is te gevoelig en werkt niet zo goed als in Metroid prime trilogy

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren