1. Grafische kracht Xbox 360 wordt niet benut

Re: Grafische kracht Xbox 360 wordt niet benut

Kijk naar Gears of War en Ghost Recon.

Dan weet je wat de 360 aankan. Natuurlijk zijn de meeste spellen in het begin niet zo mooi voor de nieuwe generatie. Maar ontwikkelaars experimenteren nog. Anderhalve jaar geleden zag je screenshots van de Unreal Engine 3. Die blijken nu Gears of War te zijn. Sommige ontwikkelaars zijn wat langer bezig.

Precies ^_^' van die unreal engine weten veel mensen niet. Maar ik vind dit er nog steeds niet nextgen genoeg voor mij uitzien -_-'(amped3)

En wederom hebben we ook nog eens screens van PGR3 maar nog geen een ingame. :(
  • Kijk naar Gears of War en Ghost Recon.

Dan weet je wat de 360 aankan. Natuurlijk zijn de meeste spellen in het begin niet zo mooi voor de nieuwe generatie. Maar ontwikkelaars experimenteren nog. Anderhalve jaar geleden zag je screenshots van de Unreal Engine 3. Die blijken nu Gears of War te zijn. Sommige ontwikkelaars zijn wat langer bezig.

Precies ^_^' van die unreal engine weten veel mensen niet. Maar ik vind dit er nog steeds niet nextgen genoeg voor mij uitzien -_-'(amped3)

En wederom hebben we ook nog eens screens van PGR3 maar nog geen een ingame. :(
  • Kijk naar Gears of War en Ghost Recon.

• Er zijn toch nog geen screenshots van games die ook echt op een 360 draaien? De screenshots van Gears of War geven ook geen goed beeld weer volgens mij, alles komt van een PC scherm af. Ik geef je helemaal gelijk dat GoW & PGR3 er tussenuit springen, Testdrive lijkt me ook erg stoer worden. Terug naar de good ol' days (de Testdrive serie op de PC, eind jaren '80).

Kijk jij nooit naar filmpjes? Op IGN zie je toch duidelijk dat op het laatst van het filmpje van Gears of War In-Game is. En dat ziet er echt geweldig uit!

ja maar volgens mij draaien die daadwerkelijk niet op de 360 zelf maar op de apple computers ;)
  • Yep, de beelden zijn ondermaats voor een next-gen console.

Het kan ook zijn dat we op teveel hebben verwacht. Ik persoonlijk verwachtte meteen Half-Life 2 graphics…

Dit zijn meer opgepoetste Xbox graphics.

Ja die vond ik ook relaxt en na tegaan dat je een ATI radeon 9800xt nodig had om die op het hoogste te draaien.
  • Kijk naar games die pas mogelijk waren vanaf deze generatie.. DMC bevoorbeeld

Quoted for reasons the quoted probably doesn't want to know.

DMC is gewoon een aanpassingsthema op de resident evil gameplay…
    (bot gezegd, maar je kunt het -meegenomen code e.d.- duidelijk zien in deel 1)

Dat heeft dus echt he-le-maal niks te maken met een generatie van de consoles.

DMC viel op omdat het prettig anders (maar toch bekend ;) ) is in gameplay, niet omdat het er geweldig uitziet of dat er features worden gebruikt die specifiek zijn aan de PS2 hardware.
    De grafische update is mijn opinie een gewenst iets, maar niet de hoofdmoot. Dat zouden uitgebreidere of zelfs compleet nieuwe speelwijzen moeten zijn. (Niet dat dit zo zal zijn, maar incidenteel hoop ik het toch te zien…)

Overigens word in het begin natuurlijk nooit de volledige grafische kracht gebruikt en zijn veel van de (verwachte launch-)games nog gebaseerd op de huidige generatie.
    Wat dat betreft komt het uiteindelijk wel goed, neem ik aan. ^^
  • Nog zo een voorbeeld:

Amped 3

Ziet er net beter uit dan Coolboarders 4. Kijk naar die bergen. :/
  • door de nieuwe kracht zullen er volgende generatie weer nieuwe soort games komen die deze generatie niet mogelijk waren… zoals elke generatie..
    Maar telkens keer opnieuw zijn er personen aan't brullen: "wij willen niet meer kracht, wij willen nieuwe gameplay"….
    Zoals bij elke nieuwe generatie komt die er zowiezo…..
  • Physics aap, voor physics heb je shitloads aan rekenkracht nodig.

Met geavanceerde physics kan je ervoor zorgen dat alle objecten in beeld bij een explosie realistisch reageren, alle kanten op vliegen en daar ook blijven liggen. Nu is het meestal een grote vuurbal, zwarte plek op de grond, en wat poppetjes die wegvliegen.

Voor mij zijn gfx wel belangrijk, ik verwacht een flinke stap omhoog, en mooiere gfx dan het allermooiste wat de PC nu te bieden heeft.

Ik vind graffix ook belangrijk .
    En nog bednakt om me voor aap te benoemen -_-' :lol:
  • Physics aap, voor physics heb je shitloads aan rekenkracht nodig.

Met geavanceerde physics kan je ervoor zorgen dat alle objecten in beeld bij een explosie realistisch reageren, alle kanten op vliegen en daar ook blijven liggen. Nu is het meestal een grote vuurbal, zwarte plek op de grond, en wat poppetjes die wegvliegen.

Voor mij zijn gfx wel belangrijk, ik verwacht een flinke stap omhoog, en mooiere gfx dan het allermooiste wat de PC nu te bieden heeft.
  • Misschien is de reden dat next gen niet alleen om graphics draait. Iedereen kijkt altijd naar de graphics, maar ik vind de physics en gameplay veel belangrijker. Als de games zo blijven als ze nu zijn, voor mij geen probleem.

tjah als je zo kijkt dan heb je geen next-gen nodig.
    Wat bied een xbox-360 dan wat de xbox nie theeft? grafische kracht.
    dat gaat natuurlijk wel veeeeeel verder dan grafische kracht….
    Kijk naar games die pas mogelijk waren vanaf deze generatie.. DMC bevoorbeeld
  • Misschien is de reden dat next gen niet alleen om graphics draait. Iedereen kijkt altijd naar de graphics, maar ik vind de physics en gameplay veel belangrijker. Als de games zo blijven als ze nu zijn, voor mij geen probleem.

tjah als je zo kijkt dan heb je geen next-gen nodig.
    Wat bied een xbox-360 dan wat de xbox nie theeft? grafische kracht.
  • hmmm die perfect dark zero ziet er helemaal niet mooi uit op die screen.( counter-strike source is mooier)Bdoel check die pilaren .
    En dan dat vetnje dat op de tegels staat die gebarsten zijn.
    Hoop dat ze dit nog allemala hebben kunnen veranderen.
  • Microsoft wilt de Xbox 360 gewoon té snel gelanceerd hebben. Dit is echt rushwerk. Op de E3 was nog geen echte Xbox 360 te zien, het waren allemaal in elkaar geknutselde devkitjes en dat terwijl de console al in november moet launchen. Ontwikkelaars krijgen te weinig tijd om een spel te ontwikkelen.
  • Ik denk dat het allemaal wel goed komt met de xbox 360.
    Hoewel ik wel denk dat we de echte kracht pas zullen zien in 2006 en de komende jaren.
    De screenshots hierboven zijn allemaal screens van games die niet af zijn en die van perfect dark zero is al heel oud!
    Ign zei zelf toen al wat hun gespeeld hadden al veel beter is.
    Ik maak me er niet zo druk om! :)
  • Iedereen kan altijd wel roepen dat het de eerste generatie is en dat we het in-motion moeten zien, maar er zijn genoeg spellen die ook nog maar net in ontwikkeling zijn, en daarvan zien zelfs de screenshots er beter uit. Van Half-life 2 zien de screenshots er echt wel beter uit dan al die hierboven, laat staan de bewegende beelden, daarin is het helemaal beter.

Mijn punt: Het is geheel gerechtvaardigd om screenshots van verschillende spellen met elkaar te vergelijken. Pas als je van het ene spel screenshots met filmpjes van het andere spel gaat vergelijken, dan ben je fout bezig.
  • In mijn ogen zijn de next-gen games een grote teleurstelling tot nu toe.

Zeker de games die nu op de Xbox360 zijn aangekondigd zijn gewoon grotendeels van Xbox kwaliteit of net iets hoger. Dit kan je toch werkelijk niet op de markt brengen en bestempelen als ''next-gen''.
    Nee, van mij mag de PS3 wel iets later uitkomen als daarmee de kans op betere games op de launch wordt versterkt.

Ik denk gewoon dat de ontwikkelaars te kampen hebben geen geldgebrek, tijd en ervaring met deze nieuwe techniek. Dit gaat wel goedkomen, maar ook lijkt mij de kloof tussen grote en kleine bedrijgen groten worden. Dit resulteert dan weer in een tekort aan goede games.
  • Ik zou pas oordelen over de graphics van de 360 nadat de 360 speelbaar is geweest op de Games Convension of TGS of X05. Ik weet zekers dat die graphics dan mooier zullen zijn dan alle screens bij elkaar……. Omdat de XBOX 360 nog moet uitkomen kan je de grafische kracht pas zien als het product af is.
  • ja dus ze doen het nu ook met de xbox

we weten allemaal dat de xbox veel beter kan dan de bv. de gamecube en PS2 al lijkt ie dat niet echt te laten zien

ik verwacht het zelfde weer met de 360

en tot nu toe zit ik er niet ver naast
  • Yep, de beelden zijn ondermaats voor een next-gen console.

Het kan ook zijn dat we op teveel hebben verwacht. Ik persoonlijk verwachtte meteen Half-Life 2 graphics…

Dit zijn meer opgepoetste Xbox graphics.

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren