1. Hardcore Gaming 101

Re: Hardcore Gaming 101

koel toch maar eens kijken of ik hem nog ergens kan vinden
  • koel toch maar eens kijken of ik hem nog ergens kan vinden
  • Heb je zeker ^^D River City Ransom EX genaamd door Atlus. Is uitgebreider dan de NES versie ook. Je kunt je eigen poppetje samenstellen en ook de bosses vrijspelen. En er zijn zoooo veel spullen en moves te koop dat de gameplay eigenlijk oneindig is. Nedgame heeft ze denk ik nog wel.

Edit: Nedgame heeft het ook niet meer.
  • River city ransom op de GBA? Ik heb zeker iets gemist.
  • Oudere site, maar erg leuk idd door de updates.

Deze game (River City Ransom/Street Gangs) speel ik nog steeds wekelijks op de NES met een maat:

En deze remake op de GBA ook erg vaak:

Deze games zijn zo verschrikkelijk tof. Doe jezelf een plezier en check deze retrogames. Echt een must.
  • http://www.classicgaming.com/reviews/ys/ys.htm

Een Ys verhaal van 4 pagina´s :HAIL:

Dit is echt dé rpg die je moet checken als je FF een beetje zat bent.
  • Het is inderdaad een lekkere website, als je een keer met een nieuwe reeks (onbekende) spellen wilt beginnen of gewoon je collectie wilt uitbreiden met wat toffe titels.

Zo heb ik Flashback vroeger ook helemaal kapot gespeeld. :)

Wel een beetje vaag dat Prince of Persia er tussen staat, of is dat spel buiten Europa niet zo bekend? Mwa in Japan moeten ze Warrior Within ook nog krijgen (of is die net gereleased?). Anyway staan vette titels tussen.
  • Dat is inderdaad een vette site man… (rolling thunder staat er bv op, damn die game heb ik doodgespeeld) ahhh de memories :'(
  • Hoewel je mij niet zo 123 een gamesite ziet posten, wil ik jullie deze site niet voor mij zelf houden.

http://www.classicgaming.com/reviews/index.html

Hardcore Gaming 101 gaat over games die (helemaal) niet bekend staan bij de meeste gamers, maar toch zeker het waard zijn om je er voor te intereseren. Er zitten vele Japanse titels tussen die hier nooit het daglicht officieel gezien hebben maar natuurlijk ook genoeg sleeper hits die sommigen hier vast wel kennen zoals R-Type en Final Fight. Achteraf altijd zonde dat je die ene game gemist hebt vroeger, des te meer reden om je er opnieuw in te verdiepen!

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren