1. HD TV's heb je nodig voor mooi beeld xbox360?

Re: HD TV's heb je nodig voor mooi beeld xbox360?

Nee
  • Nee
  • ik wist geen eens dat je op een HD-tv de HD-functie kon uitzetten, :P

maar wel beter dat het er ook vet uiziet zonder HD-tv
  • Tsjaa…
    IK heb een beamer voor t gamen :) 155 cm beeld :d
  • Zag dit topic op de frontpage, heb verder de andere pagina's niet bekeken. Vorige week Perfect Dark Zero op een groot scherm (102 cm ofzo) gespeeld, maar Microsoft was vergeten de HD-functie aan te zetten. Heb het dus eerst een half uur in 'normale stand' gespeeld en ook dat zag er erg goed uit. Ik vond toen we eenmaal de HD aan hadden staan de kleuren zelfs wat matter en alles was wat donkerder.

Voor de eerste generatie zal het verschil ook nog niet zo groot zijn. Maar niemand zal ontkennen dat een HD over twee jaar ofzo wel aan te raden is.

Mooie post, hier hebben we echt wat aan. Deze post overtuigt mij er ook van dat ik best kan genieten van een xbox 360 game zonder HD-TV.. Logisch ook eigenlijk, kijk naar een spel als Farcry Instincts. Imo het mooiste spel op de xbox, het spel haalt echt alles uit de xbox. Af en toe had ik bij farcry instincts het idee dat ik al een next gen spel speelde !. En dan denk ik aan de xbox 360 meer schaduw efecten, betere textures etc .. Vergelijk het met een pc game, 800 x 600 en dan met high details, alle toeters en bellen aan ziet er soms beter uit dan 1024 x 768 met low details, alle toeters en bellen uit ! … Neemt niet weg dat ik over een jaar of 2 wel zo'n hd-tv haal, als hij ook wat goedkoper is ;)…..
  • ik hou me gewone TV wel anders koop ik mooi beedschermpje voor me PC waarop ik ook straks de Xbox360 kan aansluiten
  • Neem digetale televisie… dat ziet er DVD kwaliteit uit op een HD-TV… dat gaan wij ook nemen.
  • Toekomst is het moment dat de zenders Nederland in HD gaan uitzenden.. Dus ook al in juni 2006 waar het wk voetbal in HD zal worden uitgezonden.. echter in Nederland zijn ze altijd wat laat met dit soort mogelijkheden neem nou , breedbeeld uitzendingen, uitzendingen in DTS of de ver verouderde teletekst uitzendingen die wij nog in NL kennen (ipv ceefax van de bbc).

Met de scherpte van games zit je vanaf dag een natuurlijk al goed..
  • morgen is ook de toekomst… over een uur is ook de toekomst over een minuut is ook de toekomst, defineer de toekomst eens, dan bedoel ik dus kom met een aantal jaren ofzo, de toekomst kan ook beteken dat het pas allemaal gebeurt wanneer ik in mn kist leg

LOL, mischien is het omdat ik 1 ben, maar ik doe voortgezet onderwijs maar die hebkt nog niet gehoord ^_^' Maar mensen HD-tv is gwoon een vet iets om te hebben bij je Next-gen 8]
  • dus over een jaartje hd kopen is eigenlijk niet erg als je de 360 bij de launch hebt?
  • morgen is ook de toekomst… over een uur is ook de toekomst over een minuut is ook de toekomst, defineer de toekomst eens, dan bedoel ik dus kom met een aantal jaren ofzo, de toekomst kan ook beteken dat het pas allemaal gebeurt wanneer ik in mn kist leg
  • in hoveel procent is de kwaliteit beter op een hd dan op normale tv???

Uitzendingen die in HD zijn zullen 5 tot 7 keer scherper zijn in de toekomst..

Toekomst jah ^_^'
  • Is toch niks simpelers als een game op je pc spelen op 640x480 en daarna op 1024x768 , dan heb je ongeveer het verschil in pixels .
    Op je tv scheelt het nog meer omdat je ook van interlaced naar progressive scan gaat met een HDTV , dus behalve de hogere resolutie win je ook op beeld scherpte en het ziet er wat rustiger uit .

Als je even dicht tegen je tv staat als je monitor, gaat het verschil even groot zijn ja. Maar van een TV ben je altijd 2-3 meter verwijderd, dus gaat het beeld veel scherper lijken.

Uitzendingen die in HD zijn zullen 5 tot 7 keer scherper zijn in de toekomst..
  • Is toch niks simpelers als een game op je pc spelen op 640x480 en daarna op 1024x768 , dan heb je ongeveer het verschil in pixels .
    Op je tv scheelt het nog meer omdat je ook van interlaced naar progressive scan gaat met een HDTV , dus behalve de hogere resolutie win je ook op beeld scherpte en het ziet er wat rustiger uit .

Kun je niet echt in percentage uitdrukken vind ik, het gaat om scherpte.
  • Mijn 100Hz Flatscreen TV heeft een VGA-ingang. o_0

Kom ik net pas achter. Ding is een jaar of 5/6 oud. Is een Grundig Xentia, maar kan er niks over vinden verder.. Zou dit alleen zijn om mijn PC erop aan te sluiten? Of zal ik straks de X360 via VGA op mijn TV kunnen spelen?

http://www.lik-sang.com/list.php?nav=over&category=319&PHPSESSID=3f00a27548c485cab6c39ed61b8e55a6

Hier vind je wel wat ;)

Ikzelf ga mijn xbox op een 19 inch tft (met 8ms) aansluiten veel scherper dan een gewone tv, goedkooper dan een lcd (en ook weer scherper dan de redelijk betaalbaare lcd's) en ook goedkoper dan HD ready tv's.. hang em simpelweg op aan de muur achter me voeteneind
  • Zag dit topic op de frontpage, heb verder de andere pagina's niet bekeken. Vorige week Perfect Dark Zero op een groot scherm (102 cm ofzo) gespeeld, maar Microsoft was vergeten de HD-functie aan te zetten. Heb het dus eerst een half uur in 'normale stand' gespeeld en ook dat zag er erg goed uit. Ik vond toen we eenmaal de HD aan hadden staan de kleuren zelfs wat matter en alles was wat donkerder.

Voor de eerste generatie zal het verschil ook nog niet zo groot zijn. Maar niemand zal ontkennen dat een HD over twee jaar ofzo wel aan te raden is.
  • kiyoshi

waar ga jij die dan ooit kopen?? overal zie ik 65 voor of 900 of ergens in de 1000 :s
  • Ik ga wel 1 kopen als het nodig is.

daarmee is dit topic begonnen, is het nodig om een HD tv te kopen voor een xbox 360, het antwoord lijkt me duidelijk

nee je heb geen HD tv nodig voor een xbox 360, het maakt het natuurlijk wel wat mooier, maar het is geen must have denk ik

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren