1. Het Xbox forum voorspelt 2012

Re: Het Xbox forum voorspelt 2012

Een voorspelling die waarschijnlijk uitkomt
Meer 3D games

Een voorspelling waarvan ik hoop dat die uitkomt
This is vegas
Ride to Hell

Een voorspelling waarvan ik vrees dat die uitkomt
Nieuwe xbox

De games die ik in 2012 zeker zal kopen
1:GTA V collector edition als die komt
2:Max Payne 3 collector edition
3:True Crime Hong Kong PS krijgt andere naam.
4:Assassins Creed 3
  • Een voorspelling die waarschijnlijk uitkomt
    Net als anderen hier denk ook ik dat de nieuwe Xbox onthuld wordt.

Hoop er zo op dat Gta V komt

Veel nieuwe games voor kinect:(

1:Gta V (als die uitkomt)
    2:Max Payne 3
    3:Minecraft ^^
    2012 wordt een matig jaar voor de xbox 360 exclusives, alleen Halo 4 en Alan Wake “2” zullen van top niveau zijn. Verder op de E3 een aankondiging van de nieuwe xbox voor 2013. Cod Black ops 2 best verkochte game van het jaar, Medal of honor 2 kan er niet tegenop en valt weer tegen. GTA5 haalt 2012 niet en komt in 2013 op oude en nieuwe xbox uit voor betere graphics (1080p).

Nieuwe Xbox wordt aangekondigd met geweldige nieuwe IPs van Lionhead, Rare, Epic, Bungie, Respawn entertainment. Half life 3 launch game :P

Te veel kinect casual crap, te weinig first party 360 support.
    Erg veel zin in een nieuwe Splinter cell, 360 of 720 maakt mij niks uit als die maar komt. Maar ubisoft kennende zal die wel niet komen of weer 2 jaar worden uitgesteld.

1: Mass effect 3, voorspel nu al dat het mijn GOTY wordt.
    2: Halo 4
    3: NBA 2k13, komt elk jaar weer in mijn collectie
    Net als anderen hier denk ook ik dat de nieuwe Xbox onthuld wordt.

Meer exclusives voor de Xbox maar dan geen Kinect titels.

Veel exclusives maar dan alleen maar Kinect titels.

1:Max Payne 3
    2:De nieuwe Splinter Cell (mits die komt dit jaar)
    3:Halo 4
    Dit jaar wordt de nieuwe Xbox onthuld.

Eindelijk horen we weer wat van Rare en ze kondigen een nieuwe Killer Instinct aan.

Microsoft gaat zich nog meer richten op de casual gamers en de jongere gamers onder ons. En de nieuwe Fable is toch wel zo'n slechte game en weer heeft de beste man de naam Fable te grabbel gegooid.

1:Ninja Gaiden 3
    2:Max Payne 3
    3:Soul Calibur V

@DivFable
    HALO 3? Typ fout of wil je die echt nog graag hebben?
    De opvolger van de Xbox 360 wordt op de E3 aangekondigd en komt waarschijnlijk ergens in 2013 uit. Microsoft zet door waar ze bij hun huidige spelcomputer gestrand zijn: nog meer gericht op de huiskamer voor de hele familie. Kinect gaat opnieuw een hele belangrijke rol spelen, maar Microsoft zal ook een aantal hardcore-titels uitbrengen.

Meer hardcore-games. Een Crackdown 3 die veel beter gaat worden dan zijn voorgangers en Banjo-Kazooie wordt nieuw leven ingeblazen. Ook hoop ik stiekem toch nog een beetje op een handheld van Microsoft. Maar na de tegenvallende verkoopcijfers van de PS Vita en de focus op Windows Phone zie ik dat ook niet echt meet zitten. Verder hoop ik natuurlijk ook de opvolger van de Xbox 360 in 2012 te kunnen zien en dat daar gewoon een aantal hele vette launch-games bijzitten.

De focus ligt teveel op Kinect, te veel op huiskamers. Dus teveel op de casual-gamers. Dat zie ik aan de ene kant, maar aan de andere kant zal Microsoft er alles aan doen om terrein terug te winnen bij het hardcore-publiek, want daar is Microsoft immers begonnen. Dat is dus moeilijk te zeggen.

1: Grand Theft Auto V (als hij überhaupt 2012 komt)
    2: Far Cry 3 (nog nooit een Far Cry gespeeld, deze ziet er goed uit)
    3: Tomb Raider / Max Payne 3 / Halo 3 / Alan Wake's AN

Moeilijk te zeggen welke ik ga kopen, maar bovenstaande titels gaan zeker tof worden. Sowieso heb ik heel veel games dit jaar niet gespeeld (eigenlijk alleen Assassin's Creed: Revelations en MW3), dus die moet ik nog eens gaan kopen.
  • Xbox in 2012:

Kinect.
    Doe even normaal. Houd je aan de OP of blijf gewoon weg.

——————————————–

De opvolger van de Xbox 360 wordt dit jaar aangekondigd op een beur (waarschijnlijk de E3). Met een geplande lancering voor de kerst 2012. De "Xbox 720" is geen hele grote stap voorwaarts (minder dan de stappen PSX > PS2 > PS3). Daarom kan de console relatief goedkoop worden aangeboden. Het is geen spelcomputer meer, maar een home entertainment machine. Met een App Store en al. En Kinect zit er standaard bij/in.

Grand Theft Auto V komt nog in 2012.

De focus van Microsoft komt teveel te liggen op de nieuwe Xbox. Zodat de Xbox 360 een pijnlijke en snelle dood sterft.

Ik heb geen Xbox 360, maar als ik die had dan zou ik deze games in 2012 zeker kopen
    1: Halo 4
    2: Fortnite
    3: Minecraft
  • Xbox in 2012:

Kinect.
  • Pfff wat een drukte hier…

Xbox 360 gaat dood in 2012. In de loop van dit jaar wordt de opvolger aangekondigd en er zullen nauwelijks nog noemenswaardige 360 titels worden aangekondigd. Op de gangbare multiplatform titels van EA/Activision/Ubi ect na.

Xbox Live Gold wordt eindelijk gratis.

Xbox 3 gaat helemaal om Kinect draaien. Ook Kinect in GTA, Call of Duty en FIFA.

- Catherine
    - Alan Wake DLC
    - Epic Mickey 2
    - GTA V als ie nog in 2012 verschijnt tenminste
  • Ah daar is ie dan, echt een klassieker dit topic. Ik begon stilaan te vrezen dat LordTeddybear de traditie vergeten was. Hopelijk weer veel reacties levert elk jaar weer interessant leesvoer op.

Het aanbod aan hoogwaardige exclusieve releases droogt stilaan op, Kinect games zijn er wel, maar het blijft bij goedkopere producties met lage productiewaarden. De 360 moet het hebben van Third-party games. Is that all you got Microsoft? Ja dus.

Codename Kingdoms en Fable: the Journey ondergaan een opmerkelijke gedaanteverwisseling, M$ ziet het licht en beslist na wijselijk intern beraad om de ontwikkeling van deze games om te gooien voor het 'core-publiek'. Niet dat dit ooit gaat gebeuren, gemiste kans nummer zoveel.
    Naar jaarlijkse gewoonte uit ik hier meestal ook de hoop op hoogwaardige nieuwe franchises, maar M$ kennende zal het wederom Nada zijn.

De meest opzienbarende exclusives van M$ in 2012 zijn nog de DLC's van CoD, Skyrim,… die dankzij aanzienlijk sommen tijdelijk enkel op de 360 (en PC) speelbaar zijn. Armoe troef.

1: Battleblock Theater
    2: Borderlands 2
    3: Gears of War 3
    Ik schaam me diep, vorig jaar had ik hier als enige game Homefront staan. _O-
    Mijn verwachtingen voor die game waren echt veel te hoog, mede dankzij de veel te optimistische artikels op de FP van IG destijds. 'A lesson lived, is a lesson learned'.

• Net als vorig jaar kunnen we weer voorspellingen doen, dit keer natuurlijk voor 2012.
    Wie verdient die wel gewilde baan bij de astrotv.

De voorspellingen moeten natuurlijk betrekkingen hebben op de xbox 360 (of zijn opvolger)
    Hier de vragenlijst die je kan copy-pasten en invullen.

[b]Een voorspelling die waarschijnlijk uitkomt[/b]
    [b]Een voorspelling waarvan ik hoop dat die uitkomt[/b]
    [b]Een voorspelling waarvan ik vrees dat die uitkomt[/b]
    [b]De games die ik in 2012 zeker zal kopen[/b] [b]1:[/b] [b]2:[/b] [b]3:[/b]

Succes met voorspellen ;)

Hier de voorspellingen van vorig jaar, zijn die uitgekomen??
    2012: http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=78447
    2011: http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=72824
    2010: http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=67779
    2009: http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=61412

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren