1. high heat baseball 2004

Re: high heat baseball 2004

Hmm het winnen of verliezen is gewoon een pitch aangelegenheid.
Heb je het pitchen goed onder de knie, en het op het juiste moment in zetten van een andere pitcher..
Doe je dit goed, dan heeft de tegenpartij weinig kans..

Goed voorbeeld is wedstrijd gisteren van nederland tegen korea, pitcher gaf nederland gewoon het nakijken..
  • Hmm het winnen of verliezen is gewoon een pitch aangelegenheid.
    Heb je het pitchen goed onder de knie, en het op het juiste moment in zetten van een andere pitcher..
    Doe je dit goed, dan heeft de tegenpartij weinig kans..

Goed voorbeeld is wedstrijd gisteren van nederland tegen korea, pitcher gaf nederland gewoon het nakijken..
  • Ik heb het nu wat meer onder de knie. Na 10 wedstrijden ofzo mijn 1e overwinning op All star. Door een homerun in de 9e inning, bij een stand van 1-1.

Het is vooral moeilijk om geduldig te zijn als batter. Het inschatten van wijdballen vooral.
  • Hmm, speel met de yankees..nee da's goedkoop..
    Maar inderdaad op all star niveau is het pittig..

Cool dat je het nog speelt trouwens..goede zaak..
  • Ik heb dit spel weer opgepikt.

Heb moeite op All Star level. Rookie en Pro kan ik wel aan, maar op All Star heb ik moeite met scoren.

Nog tips, sydd? :P
  • Je hoeft het niet te hopen hoor,ik weet het wel zeker..:)
  • Ik ken deze serie alleen van de GBA , dat is niks aan , maar op de ps2 is natuurlijk heel anders , teminhste dat hoop ik voor jullie .
  • Nee hoor jij niet.
    Je weet waarschijnlijk niet eens wat baseball is,het zij je vergeven,edoch zij het met moeite..
  • Aha moeten we hier warm voor worden….
  • Zeker doen:)
  • Thanks voor de tip. Ik speelde net als Marcel altijd Triple Play. Ik ben geen groot honkbal fan, maar het is toch altijd wel leuk om te spelen. En aangezien ik altijd de meest realistische sportspellen wil, zal ik deze titel dan maar gaan checken:)
  • Marcel ik kan je met een gerust hart melden…dit is de beste baseball sim die er te krijgen is..
    Ik heb alle baseball games van 2002 en 2003 die er te krijgen zijn,en high heat is gewoon nummer 1..
    in grafisch opzicht is het dan mischien niet de sterkste titel,maar in gameplay is hij onverslagen.

Let wel,dit is de usa datum..in europa weet ik niet wanneer hij uitkomt.
  • Hmm ik hield het meestal bij de Tripleplay serie, maar zal hem zeker checken.
  • Het is bijna zover mensen,het spel van het jaar( voor mij althans) komt eraan.
    19 februarie komt ie uit,high heat baseball 2004.
    Ik hoop em een week later in de brievenbus te vinden..
    Oh wat een plezier gaat dit weer opleveren,de beste baseball sim die er te krijgen is..

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren