1. Hoe goed wordt XBOX 360 Live???

Re: Hoe goed wordt XBOX 360 Live???

Denk het beste van allemaal, ik vond het Live gedeelte van de E3 conferentie het meest indrukwekkende van de hele MS conferentie.
Ik was gewoon onder de indruk over wat ze willen leveren met 360 Live.
Dit kan wel een een grotere impact krijgen dan men verwacht.
Er zal in de basis weinig veranderen denk ik, maar die veranderingen die er komen en de aanvullingen op de mogelijkheden maken het live gedeelt verdomde interessant.
  • Denk het beste van allemaal, ik vond het Live gedeelte van de E3 conferentie het meest indrukwekkende van de hele MS conferentie.
    Ik was gewoon onder de indruk over wat ze willen leveren met 360 Live.
    Dit kan wel een een grotere impact krijgen dan men verwacht.
    Er zal in de basis weinig veranderen denk ik, maar die veranderingen die er komen en de aanvullingen op de mogelijkheden maken het live gedeelt verdomde interessant.
  • xbox 360 xbox live is gedeeltelijk gratis en ze hebben het meeste ervaring op het gebied van online gamen dus ik denk dat xbox live gaat heersen.
  • zoals je weet is er nog helemaal niks bekend van het online gebeuren bij de volgende generatie behalve bij de 360.
    dus als je kijkt naar deze generatie dan is het xbox.
    dus ik vind het een dom topic om te openen omdat we gewoon BIJNA niks weten van de ideen van nintendo en sony in de volgende generatie
  • Zal hetzelfde blijven denk ik alleen een ander interface en shit.
  • @ Kiyoshi

En waar bazeer je je mening op dan? Op het huidige Xbox-Live, een zootje next-gen hype…..

Daar kun je toch niks mee, je kunt net zo goed tegen een boom gaan praten want dit gaat echt nergens over, lekker nuttig, en dan óók nog eens je koptitel 'hoe goed wordt xbox360 live?'

pannekoek
    ;}

(oja, je hebt een lady`s-love-botox avatar)
  • Weet ik veel. Maar het moet wel beter worden dan Live. Live lijkt goed omdat de concurrentie niets voorstelt. In het land der blinden is de éénoog koning.
  • Dan kan je nog wel vertellen wat je verwacht.
  • Ik stem niet, ik ga niet nu al voorspellen welke het zal worden. Ik vind het eerlijk gezegd (bereid zich voor op flamewar) iets voor fanboys om nu al te gaan zeggen welke de beste vind. Oke, als het gokje is, dan is het wat anders, maar ik zie dit niet als een 'gok welke de beste wordt' poll.

Er is dan wel redelijk wat bekend over de 360 live maar hoe zit het dan met Nintendo Wi-Fi en Playstation 3 Network Gaming? Daar is wel wat minder over bekend, met name de Playstation 3. Ookal is Sony niet echt zo goed in verassen op een positieve manier, maar toch kunnen zijn ook nog altijd iets nieuws verzinnen. Nintendo heb ik ff geen commentaar op.
  • Maar jah ,ik dnek eht beste van allemaal .
    Als ze dan ook nog een mogelijkheid vinden om mensen zonder CC te laten online gamen dan ward het helemaal een knaller .
  • Ik verwacht dat de online mogelijkheden van de 360 beter zullen zijn dan die van de revo en de PS3. Microsoft heeft zichzelf al bewezen op dit gebied en gaat met de 360 nog een stap verder. Sony heeft laten zien hoe het iig niet moet. Nintendo heeft vrijwel geen ervaring op dit gebied.
  • @Linkfire

Ik open deze topic in het Revo gedeelte,PS3 gedeelte en in het XBOX 360 gedeelte.
    Ben zelf(mischien ook andere) heel erg benieuwd wat de verschillende mensen denken over de online aspecten van de volgende generatie. Ben dus benieuwd wat voor verschillen er zitten tussen de Playstation fanz,XBOX fanz en Nintendo fanz.
  • had je dit topic eerder al geopent?? :P (of zit ik in de war)

Maar jah ,ik dnek eht beste van allemaal .
    Als ze dan ook nog een mogelijkheid vinden om mensen zonder CC te laten online gamen dan ward het helemaal een knaller .
  • Geef hier je mening wat je verwacht hoe goed XBOX 360 Live zal zijn in vergelijking met PS3 Online en Nintendo Wi-FI

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren