1. Hoe is de stand van zaken: 360, Revolution, of PS3

Re: Hoe is de stand van zaken: 360, Revolution, of PS3

Fanboy or Fanboi is a term used to describe someone who is utterly devoted to a single subject or hobby, often to the point where it is considered an obsession.

Een fanboy hoeft niet luidruchtig te zijn en zijn mening te verspreiden. Een fanboy kan ook leven zonder dat iemand weet dat het een fanboy is.
And you fit the description perfectly.
  • Fanboy or Fanboi is a term used to describe someone who is utterly devoted to a single subject or hobby, often to the point where it is considered an obsession.

Een fanboy hoeft niet luidruchtig te zijn en zijn mening te verspreiden. Een fanboy kan ook leven zonder dat iemand weet dat het een fanboy is.
    And you fit the description perfectly.
  • Als ik de PS2 en de XBOX naast elkaar houdt… heb ik er spijt van gehad dat ik een PS2 heb genomen.
    Dan ben je echt een ongelovelijk erge fanboy waarvan ik mij afvraag of je ook maar één hersencel meer hebt dan een koe…
    de ps2 heeft in elk genre een gelijkwaardig of beter alternatief voor de toptitels op xbox/gamecube.

Enige waarin de Xbox wel beter heeft gepresteerd is het L!ve-gebeuren, voor de rest is het één grote teleurstelling, als je kijkt naar wat er beloofd was zeker.
    Nooit gehoord van meningen of zo? Of ben je stiekem zelf een PS2-fanboy?
    Ten eerste zijn fanboy en stiekem zeer tegenstrijdig, en ten tweede voel ik mij te oud om de ene console zonder duidelijke reden "beter" te vinden.

Nee.

Fanboy or Fanboi is a term used to describe someone who is utterly devoted to a single subject or hobby, often to the point where it is considered an obsession.

• Waarom iedereen voor de Revolution.. er is nog zo weinig over bekend, er is nog niet eens op te spelen.. :/

ps3 ook niet… maar ja zou een beetje nutteloos zijn als iedereen xbox 360 zou gaan kiezen he ^_^' en dan heb je de ECHTE fans van nintendo die voor de revolution gaan, zelfde geld natuurlijk voor ps3 en xbox 360
  • Als ik de PS2 en de XBOX naast elkaar houdt… heb ik er spijt van gehad dat ik een PS2 heb genomen.
    Dan ben je echt een ongelovelijk erge fanboy waarvan ik mij afvraag of je ook maar één hersencel meer hebt dan een koe…
    de ps2 heeft in elk genre een gelijkwaardig of beter alternatief voor de toptitels op xbox/gamecube.

Enige waarin de Xbox wel beter heeft gepresteerd is het L!ve-gebeuren, voor de rest is het één grote teleurstelling, als je kijkt naar wat er beloofd was zeker.
    Ten eerste zijn fanboy en stiekem zeer tegenstrijdig, en ten tweede voel ik mij te oud om de ene console zonder duidelijke reden "beter" te vinden.

Welke console je beter vind is natuurlijk een mening… Als je kijkt naar de Hardware is de XBOX natuurlijk de overduidelijke winnaar… Maar omdat dat niet het belangerijkste is bij een console is het gewoon je mening welke je het beste vind.

• dat is niet eens bekend themaster ;}
  • 1. Revolution,
    Het bied gewoon een vernieuwerende gameplay. Het zal op het begin niet echt makkelijk spelen omdat je aan die andere controllers gewend bent. Maar het zal zeer vet spelen met next- gen Zelda want dan moet je echt natuurlijke bewegingen gaan maken. Verder kunnne de graphics zich bijna meten aan de Xbox360. Het lijkt me dus vet om uit te proberen en daarom staat de Revolution bij mij op number 1.

2. Xbox360,
    Het design ziet er gewoon veel mooier uit dan de originele Xbox. Het heeft natuurlijk weer nieuwe online mogelijkheden wat me zeer boeit. Alleen heeft het geen andere controller en is de gameplay hetzelfde maar heb al een reserverings-kit thuis liggen dus daarom de Xbox360 op nummer 2

3. Playstation3
    Ik heb er tot nu toe nog niks positiefs op gezien en ik denk dat dat ook niet zal komen heb ik zo het gevoel:S. Die controller lijkt op niks en lijkt me totaal niet relaxed spelen, het lijkt gewoon op een boomerang. En hij is veel te duur, de Revolution en de Xbox360 zijn nog betaalbaar en dan zou je voor de PS3 ook nog eens een HD-tv moeten aanschaffen?? Nou, dat is voor mij te duur.
    hoeveel gaat de ps3 kosten?
  • @the master69
    voor een ps3 hoef je geen hd tv te kopen dat kan, dus die reactie die je noemt is wel wat bull he :)
  • Revolution is voor mij de top net zo als de DS
  • 1.de Revolution,ben een nintendofan en de nieuwe gameplay spreekt me aan.
    2.de Xbox360 en de PS3 vind ik allebei niks

• 1. Revolution,
    Het bied gewoon een vernieuwerende gameplay. Het zal op het begin niet echt makkelijk spelen omdat je aan die andere controllers gewend bent. Maar het zal zeer vet spelen met next- gen Zelda want dan moet je echt natuurlijke bewegingen gaan maken. Verder kunnne de graphics zich bijna meten aan de Xbox360. Het lijkt me dus vet om uit te proberen en daarom staat de Revolution bij mij op number 1.

2. Xbox360,
    Het design ziet er gewoon veel mooier uit dan de originele Xbox. Het heeft natuurlijk weer nieuwe online mogelijkheden wat me zeer boeit. Alleen heeft het geen andere controller en is de gameplay hetzelfde maar heb al een reserverings-kit thuis liggen dus daarom de Xbox360 op nummer 2

3. Playstation3
    Ik heb er tot nu toe nog niks positiefs op gezien en ik denk dat dat ook niet zal komen heb ik zo het gevoel:S. Die controller lijkt op niks en lijkt me totaal niet relaxed spelen, het lijkt gewoon op een boomerang. En hij is veel te duur, de Revolution en de Xbox360 zijn nog betaalbaar en dan zou je voor de PS3 ook nog eens een HD-tv moeten aanschaffen?? Nou, dat is voor mij te duur.
  • Wow, een heel artikel nog wel :P
  • De XBOX was allesbehalve slecht.

Dat het niet doordrong tot meer mensen is te verwijten aan de games, marketing, uiterlijk van het apparaat en geen DVD(out of the box).

Daaraantegen bracht het precies wat de hardcoregamer wou(en dat zijn er veel) namelijk kwalititief goede spellen die ook nog es online gingen. Die hele community van online gamers geilt op zulke dingen, helaas is dat maar een deel(kleine 1 derde) van alle xbox eigenaren.
    Voor de normale gamer die gewoon leuke spellen wilt spelen kon beter zijn heil zoeken bij de PS2 en/of Cube, naamsbekendheid en de sterke titels lagen beter bij deze groep.

Met de 360 verbeteren ze op al die punten.
    Maar toch heb ik mijn twijfels/vraagtekens, zoals ze beloofden dat er meer software gericht ging worden op de nieuwe gamers en mainstream.
    Van de aangekondigde spellen zie ik daar niets van terug, en de niet zo goed ontvangen mainstream spellen(gun, amped, tony hawk en sporttitels) bij de launch helpen daar niet aan mee.

Met de gratis live dienst zullen er meer bezitters online komen dan voorheen. En met de simpel opgezette micro-transacties kunnen leuke arcade titels gespeeld worden en wat nieuwe content gedownload worden. Vergeet niet dat men de HDD hierbij nodig heeft, en voor een spel dat op een pc gespeeld kan worden(gratis) gaan mensen denk ik niet 5 euro dishen.
    Demo's en trailers zorgen voor een marketing opzet dat mensen makkelijker tot aankoop aanzet, maar HDD is weer nodig bij deze features.
    Al is het maar de vraag of de demo's gratis zijn. Er zijn alleen 4 demo's "gratis" zijn bij launch, en deze zijn van spellen die al uit zijn. Over de nieuwere demo's is nog niets bekend.

Met de nieuwe lading spellen(op 360) die pas begin 2006 zullen komen, gaan de revo en ps3 al meer in de zicht komen van het publiek.
    Over de levering van units is ook maar de vraag of MS de console ook beschikbaar kan stellen voor de normale consument. Pre-orders en levering zijn de grootste probleem voor de walk-in costumer.

Ook over Japan, de markt die MS graag wilt aanspreken, zijn de laatste berichten niet positief. De backward compatibility lijst bestaat in die regio uit een paar games.
    En met titels die de japanse markt moet aanspreken, gaan ook niet over een leien dakje. Ook de magere line up in tegenstelling tot de rest van de wereld helpt ook niet mee.

Artikelen over het onderwerp, door grote nieuwszenders in Amerika gepubliceerd, zijn ook niet mals met hun kritieken.

Met sceptische ogen kijkend naar de launch, ben ik bereid op de next-gen.
  • Waarom heb je zo'n moeite met zijn mening?
    Omdat het een hersenloze blindganger is die tegen alles wat een beetje Xbox-groen is aanragt als een oversexte bulldog…

het is toch zijn mening, als hij de xbox beter vind dan de ps2 mag ie dat toch? ^_^'
    Hij vind de xbox niet beter dan de ps2 omdat dat zijn mening is maar omdat het xbox is ^_^'
    Omdat het een hersenloze blindganger is die tegen alles wat een beetje Xbox-groen is aanragt als een oversexte bulldog…

het is toch zijn mening, als hij de xbox beter vind dan de ps2 mag ie dat toch? ^_^'
  • ik blijf bij de playstation. De eerste console die ik zelf kocht was de ps1 en die beviel me heel erg en de ps2 ook dus nu ga ik voor de ps3. Ik heb ook geen behoefte om naar een andere console te switchen

en dat geld voor mij bij de xbox, ik heb me meer vermaakt met de xbox dan de ps2, daarom ga ik voor de xbox 360 en niet voor de ps3
  • 1. revolution omdat het nintendo is en die altijd is nieuws doet.
    2. revolution
    3. revolution

not
    ps3 omdat de console veels te duur is,en er wordt weer eens hetzelfde kunstje gedaan.
    xbox360 omdat het de kutste console is en microsoft alleen de graphics omhoog tilt meer niet.
    Zuurstofgebrek bij je geboorte gehad?

Als ik de PS2 en de XBOX naast elkaar houdt… heb ik er spijt van gehad dat ik een PS2 heb genomen.

Zo, gefrustreerd ofzo -_-'.

Hij heeft er spijt van gehad, betekend niet dat de rest van de PS2'ers en Xboxers dat heeft gehad. Waarom heb je zo'n moeite met zijn mening? Er zijn zat mensen die de Xbox prefereren boven de PS2 hoor.

Ook de Xbox was teleurstellend in mijn ogen, maar zeker niet voor iedereen. Je laat het klinken alsof het een feit is, maar niet iedereen denkt er zo over.
  • ik blijf bij de playstation. De eerste console die ik zelf kocht was de ps1 en die beviel me heel erg en de ps2 ook dus nu ga ik voor de ps3. Ik heb ook geen behoefte om naar een andere console te switchen

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren