1. hoe speel je bf 1942 online

Re: hoe speel je bf 1942 online

a) Download de laatste patch,
b) Schakel Punkbuster in,
c) Check of je de juist mods hebt geinstalleerd,
d) Check of de server niet vol zit,
e) Probeer een server in je eigen land eens,
f) Kijk of je router niet een aantal poorten geblockt heeft voor online gamen,
g) Zoek op het internet (Google!) naar oplossingen,
h) Gebruik interpuncties, anders begrijpen we je niet,
i) Geef ons je specificaties (wat voor internet heb je, hoe zit je netwerk in elkaar, etc, etc),

Ik zou zeggen, probeer deze dingen allemaal eens. Mocht je er nog steeds niet uitkomen, dan moet je even contact met mij opnemen door middel van een PM, dan gooi ik deze thread weer open.
  • a) Download de laatste patch,
    b) Schakel Punkbuster in,
    c) Check of je de juist mods hebt geinstalleerd,
    d) Check of de server niet vol zit,
    e) Probeer een server in je eigen land eens,
    f) Kijk of je router niet een aantal poorten geblockt heeft voor online gamen,
    g) Zoek op het internet (Google!) naar oplossingen,
    h) Gebruik interpuncties, anders begrijpen we je niet,
    i) Geef ons je specificaties (wat voor internet heb je, hoe zit je netwerk in elkaar, etc, etc),

Ik zou zeggen, probeer deze dingen allemaal eens. Mocht je er nog steeds niet uitkomen, dan moet je even contact met mij opnemen door middel van een PM, dan gooi ik deze thread weer open.
  • hebje wel degoede update nodig anders doet hij het nog niet
    of een patch
  • Je moet die patch dl-en. Is circa 280 MB. Dit had ik gedaan en toen deed hij et wel.
  • oke sory jongens voor de niet leestekens,

wel, ik zit inderdaad met een routen en voor de rest heb ik telenet verbinding. is het nodig om zo een patch te downloaden en wat moet ik er allemaal mee doen voor ik dan on line kan spelen
    kan het zijn det er 2 manieren zijn om online te spelen: 1 in het spel en de andere ??…

greetz victor
  • had ik eerst ook
    Je moet de laatste update downloaden,
  • Heb je wel eens gehoord van leestekens?
  • Iets meer uitleg is wel nodig.

Wat voor Internet connectie heb je?
    Zitten er andere dingen tussen je computer en je telefoonlijn/kabel (zoals een router)?
    Wel de laatste patch gebruikt (1.61b uit me hoofd)?
  • yuuuw,

ik zit met een probleem ik steek dus cd in doe play dan multiplayer dan internet dan ziek zo een lijst met kweetniet hoeveel namen ik klik 1 van hen aan en kies dan een verbinding (lan of adsl) dan doe ik join hij begint te laden en na een sec of 10 zegt hij failed to connect to server ofzoiets help me ik wil online !!

greetz victor

Dit topic is gesloten. Er kan niet meer gereageerd worden.