1. *IK BEN NU ONLINE* - Wie speelt er mee? (XBOX 360)

Re: *IK BEN NU ONLINE* - Wie speelt er mee? (XBOX 360)

Ik ben online en ga Black Ops spelen
  • Ik ben online en ga Black Ops spelen
  • Vermeldt simpelweg de game die je wilt spelen of al aan het spelen bent, je PSN ID

Zoek de twee fouten.

@Ontopic
    Leuk initiatief, ben benieuwd of mensen er daadwerkelijk gebruik van gaan maken!

Gefixt.
  • :')

Vanwaar de haat? Volgens mij hebben sommige mensen hier het idee dat je als je niet bij het subjeclubje hoort je niet online mag spelen met andere IG members ofzo :p
  • Vermeldt simpelweg de game die je wilt spelen of al aan het spelen bent, je PSN ID

Zoek de twee fouten.

@Ontopic
    Leuk initiatief, ben benieuwd of mensen er daadwerkelijk gebruik van gaan maken!

• Los van alle bestaande clubjes, clans en game-specifieke topics, wil ik graag het "Ik ben nu online, voeg me toe en speel met me!"-topic voor Xbox Live-spelers te introduceren.

Het idee is om, zodra je online bent en zin hebt om met andere IG-leden een online game te spelen, hier te posten.

Vermeld simpelweg de game die je wilt spelen of al aan het spelen bent, je Gamertag en eventueel of je een headset hebt (hoewel je zonder headset net zo goed met random mensen kunt spelen naar mijn idee, maar goed…).

Dit is een makkelijke en snelle manier om snel mensen te leren kennen, lobby's te vormen en gezellig samen te gamen met wie dan ook, op welk moment dan ook.
  • Ik ben vanavond online, rond een uurtje of half8 denk ik…
    En speel crysis 2, wie doet er mee?

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren